Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er en av dem du altså. You dont chase them, you replace them?

Anonymous poster hash: e3f2c...74c

 

Hva mener du med det? :klo: Kan ikke si jeg har "replacet" noen, siden jeg er singel på ørtende året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi hadde jeg truffet på meg selv så ville jeg ikke tatt meg tid å bli kjent med meg selv. Så hvorfor skal andre ta seg tid å bli kjent med meg.

 

Jeg vet at jeg må jobbe med meg selv før jeg er klar for å møte noen.



Anonymous poster hash: 9cd81...461
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? :klo: Kan ikke si jeg har "replacet" noen, siden jeg er singel på ørtende året.

Hva mener du med det? :klo: Kan ikke si jeg har "replacet" noen, siden jeg er singel på ørtende året.

Hva mener du med det? :klo: Kan ikke si jeg har "replacet" noen, siden jeg er singel på ørtende året.

Har det aldri skjedd før? Og er det ikke det du går å venter på nå?

Anonymous poster hash: e3f2c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er syk og ikke har overskudd til knust hjerte flere ganger :pirat:

 

Havner alltid sammen med feil menn.



Anonymous poster hash: 742e3...c00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er elendig på å flørte, og fordi jeg ikke har truffet noen som jeg liker godt nok og som samtidig liker meg tilbake :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg aldri faller for noen. Når jeg gjør det, tør jeg ikke gjøre så mye med det. 

 



Anonymous poster hash: 397f1...a7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er sær sett i sammenlikning med de fleste damer på min alder (i 20 årene), og kresen på utseende. Det er få fisk i dammen min, og det har jeg akseptert. Dater ikke, så neste gang jeg entrer noe er det fordi jeg anser henne for å være min "soulmate", med like stort hat for a4 livet som meg.



Anonymous poster hash: f1927...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eget valg, har ikke funnet noen som passet til meg før nå (vært single i litt over 3 år). :fnise:



Anonymous poster hash: 8c802...982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke er spesielt attraktiv( helt gjennomsnittlig) og i tillegg er jeg veldig sær og i tillegg har hatt kjærlighetssorg i bortimot 4 år :/

Anonymous poster hash: 45011...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi alle hater meg UTEN grunn... skal gå og tenke over hvordan livet mitt ble så fucka, bye



Anonymous poster hash: 70e0d...d45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er elendig på å ta initiativ og det første steget. Også har du klassikeren med at den jeg liker ikke liker meg, vice verca. Jo, elendig timing har også vært en grunn. MEN største grunnen er at jeg trivest som singel for nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først; fordi jeg ønsket å være fri. 

 

Flere år senere: Fordi jeg er for syk i hodet til å blande inn en uskyldig person inn i livet mitt. Jeg hater meg selv, så hvordan jeg da forvente at en person elsker meg. Det går ikke.

Akkurat nå så har jeg ikke noe liv, jeg er taper og tar bare plass, jeg er naver og psykisk syk. Så må fikse livet mitt, og meg selv før jeg finner noen. 



Anonymous poster hash: 87fb2...dc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Først; fordi jeg ønsket å være fri. 

 

Flere år senere: Fordi jeg er for syk i hodet til å blande inn en uskyldig person inn i livet mitt. Jeg hater meg selv, så hvordan jeg da forvente at en person elsker meg. Det går ikke.

Akkurat nå så har jeg ikke noe liv, jeg er taper og tar bare plass, jeg er naver og psykisk syk. Så må fikse livet mitt, og meg selv før jeg finner noen. 

Anonymous poster hash: 87fb2...dc5

 

WOW, AKKURAT som å lese om meg selv!!!!

Anonymous poster hash: 70e0d...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ute av stand til å kompromisse, og tillegg er eg autist.

Hvordan er det egentlig å være autist, hvis det er mulig å "forklare"? Alltid lurt på det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hofmann

Hvordan er det egentlig å være autist, hvis det er mulig å "forklare"? Alltid lurt på det.. :)

 

Eg meinte det ikkje bokstaveleg, berre som i at eg får ein masse fikse idear. Heng meg opp i ting, har urealistiske førestillingar om "koleis ting skal vere", får forpliktingsangst og klarar ikkje halde på følelsar over tid. Kveler meg sjølv.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg meinte det ikkje bokstaveleg, berre som i at eg får ein masse fikse idear. Heng meg opp i ting, har urealistiske førestillingar om "koleis ting skal vere", får forpliktingsangst og klarar ikkje halde på følelsar over tid. Kveler meg sjølv.

ah:/ Har forpliktningsangst selv og VELDIG urealistiske ideer om hvordan jeg ønsker livet mitt skal være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kresen, og har egentlig aldri opplevd noen "oppturer". Mister fort interessen hvis kvinner er mer interessert enn meg, og skal "være sammen" hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig attraktiv og klarer ikke å se på meg selv som kjærestemateriale. De jeg liker liker aldri meg tilbake. Jeg liker ikke å ta initiativ fordi jeg føler meg plagsom og litt dum hvis jeg tror at noen kan like meg.

Anonymous poster hash: 42a04...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...