Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunne til at du holder deg singel?. 

 

Jeg er rett og slett lei av å bli bedratt, såret og kjørt over og utroskap har nesten blitt normalt nå.... Jeg er bare så lei, alt jeg vil ha er en normal kjæreste men det går tydeligvis ikke så derfor holder jeg meg singel og tror jeg vil holde det slik



Anonymous poster hash: 54952...90b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke har funnet noen som jeg liker og som liker meg tilbake



Anonymous poster hash: 4b859...5b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er frihet.

Man kan da ha frihet i et forhold også da. Men det vil vell kanskje være noe sperrer ja og det spørs vell hva man legger i frihet.

Anonymous poster hash: 54952...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ingen vil ha meg?

 

Neida, fullt så enkelt er det selvsagt ikke, men de jeg vil ha har ikke villet ha meg og omvendt, så da blir det slik. Ser ikke noe poeng i å jakte på et forhold bare for forholdets skyld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke føler jeg finner noen som liker meg godt nok og som har lyst til å satse på meg. Er så gammel at nå går man inn i forhold for å bli der resten av livet.. 



Anonymous poster hash: e8997...692
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Først og kanskje størst av alt, all den friheten.
Ellers, fordi jeg er håpløst betatt av en som skulle vise seg å være en real gåte. Tommel opp for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

For det jeg er så sjenert, og har litt sosial angst. Noen som har prøvd å sjekke meg opp, men jeg har bare "gjemt" meg. Jeg er redd for å bli såret og er redd for hvordan de vil ta det når de vet jeg er så sjenert.  Håper så klart jeg en gang finner en som kan godta meg for den jeg er og hvordan jeg er. At han kan forstå problemet mitt. Jeg er ikke sånn som gjemmer meg inne, jeg går ut, med venner, kan fint gå på fest helst med alkohol for da er det lettere for meg å snakke med fremmede. Jeg kan ikke si jeg er redd folk, men jeg er redd for å snakke med folk. Tenker dumme tanker, om hva de synes om meg, tenk om de ler av meg, tenk om jeg dummer meg ut og sier noe dumt. Det er så barnslig tenkt synes jeg men kan ikke noe for det. Håper det ikke er så turn off for alle menn at ingen vil ha meg noen sinne. En vakker dag håper jeg å møte den rette. 

Det blir alltid lettere for meg å snakke med folk når jeg først blir kjent med de.

Endret av Universe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen vil ha meg?

 

Neida, fullt så enkelt er det selvsagt ikke, men de jeg vil ha har ikke villet ha meg og omvendt, så da blir det slik. Ser ikke noe poeng i å jakte på et forhold bare for forholdets skyld. 

Ditto. Jeg er singel fordi jeg ikke har truffet noen det klaffer med, så i den grad er det jo ikke "selvvalgt"  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke klarer å glemme han som har vært min Mr.Big gjennom 13 år... Jeg har hatt to forhold med andre i løpet av den tiden, men jeg har innsett at jeg bare sårer noen jeg bryr meg om da, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det jeg er så sjenert, og har litt sosial angst. Noen som har prøvd å sjekke meg opp, men jeg har bare "gjemt" meg. Jeg er redd for å bli såret og er redd for hvordan de vil ta det når de vet jeg er så sjenert.  Håper så klart jeg en gang finner en som kan godta meg for den jeg er og hvordan jeg er. At han kan forstå problemet mitt. Jeg er ikke sånn som gjemmer meg inne, jeg går ut, med venner, kan fint gå på fest helst med alkohol for da er det lettere for meg å snakke med fremmede. Jeg kan ikke si jeg er redd folk, men jeg er redd for å snakke med folk. Tenker dumme tanker, om hva de synes om meg, tenk om de ler av meg, tenk om jeg dummer meg ut og sier noe dumt. Det er så barnslig tenkt synes jeg men kan ikke noe for det. Håper det ikke er så turn off for alle menn at ingen vil ha meg noen sinne. En vakker dag håper jeg å møte den rette. 

Det blir alltid lettere for meg å snakke med folk når jeg først blir kjent med de.

Du vet at det bare skal en date til som kanskje er litt klein men neste gang man da møtes vil det gå mye smoothere og det vil være som man kjenner hverandre mye bedre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg trives godt med å være singel akkurat nå, jeg har mange valgmuligheter i årene framover og vil ikke føle meg bundet av et forhold. Det er ikke fullstendig utelukket, men er ikke på jakt etter noen kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg alltid utsetter dater helt til det ikke blir noe av lengre. Syntes det er så skummelt  :rodme: Har en tendens til alltid å plukke ut feil typer aka playere, og går for ofte på en smell... Med det som regel de som er flinkest til å kommunisere. Blir også altfor lett forelsket, og det er alltid i de jeg må "jakte" litt på, og som er vanskelige å kapre  :fnise:  Hvis gutten "overgir" seg for lett blir det kjedelig og jeg mister interessen. Irriterende at jeg skal være sånn.. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fordi jeg er stygg, uten utdanning og har liten penis. altså utenfor den skandinaviske sukksessfæren.



Anonymous poster hash: eb691...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

fordi jeg er stygg, uten utdanning og har liten penis. altså utenfor den skandinaviske sukksessfæren.

Anonymous poster hash: eb691...c6a

 

 

Fjeset er ikke så mye man kan gjøre med, men du kan jo trene deg opp til en fin kropp og ta deg en utdanning. Størrelsen har forresten ganske lite å si(selv om det ikke alltid virker sånn). Det meste består av teknikk, også kan du jo bli flinkere i senga på andre måter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

fordi jeg er stygg, uten utdanning og har liten penis. altså utenfor den skandinaviske sukksessfæren.

Anonymous poster hash: eb691...c6a

 

Selv om du har liten penis finnes det stillinger hvor ei jente kan kjenne den godt. Finn disse.

Anonymous poster hash: 3bc00...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen vil ha meg?

 

Neida, fullt så enkelt er det selvsagt ikke, men de jeg vil ha har ikke villet ha meg og omvendt, så da blir det slik. Ser ikke noe poeng i å jakte på et forhold bare for forholdets skyld.

Du er en av dem du altså. You dont chase them, you replace them?

Anonymous poster hash: e3f2c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...