Gå til innhold

Hva har du på stuebordet ditt?


belle_

Anbefalte innlegg

To potteplaner, en liten bunke papir og aviser, lommebok, hårbørste, kubbelys, kulepenn,vannglass og lighter.

Må rydde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett en katt, selv om han ikke får lov!



Anonymous poster hash: 83edb...95f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor vase med fargerike blomster, som kjøpes inn så ofte som nødvendig. Det gjør veldig mye med vår stue :) Har derimot et bord som står bak sofaen hvor vi legger fjernkontroller på.



Anonymous poster hash: 11eb6...b97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra nips og naps og ting som flyter så bordet pleier alltid å være tomt med unntak av et glass eller en flaske med vann. Akkurat nå har jeg aller nådigst to enkle krystallysestaker i tillegg siden det er litt kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare to sølvlysestaker på stuebordet (i tilegg til rotet mitt; skolebøker, en perm, mobilen). På spisebordet har jeg en lysestake, tre telysholdere og friske blomster.

http://www.room21.no/no/artiklar/lup-kobber-triangel.html

http://www.room21.no/no/artiklar/etch-lyslykte-kobber.html

Åå, elsker hay! Utrolig fin den første der. Vet du hvor de selger det i butikk i Oslo f. eks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Åå, elsker hay! Utrolig fin den første der. Vet du hvor de selger det i butikk i Oslo f. eks? :)

Dessverre, vi fikk i gave, så jeg vet ikke hvor de har kjøpt dem.

Det ser ut som Futura på Olaf Ryes plass og Hay House Oslo i Josefines gate er forhandlere om du ikke vil kjøpe på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, vi fikk i gave, så jeg vet ikke hvor de har kjøpt dem.

Det ser ut som Futura på Olaf Ryes plass og Hay House Oslo i Josefines gate er forhandlere om du ikke vil kjøpe på nett.

Tusen takk! Da stikker jeg bortom House of Oslo i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Tusen takk! Da stikker jeg bortom House of Oslo i morgen.

Hay House Oslo, ikke House of Oslo :P Bare så det ikke blir bomtur på deg.

Så ut som det lå i en avstikkergate nederst i Bogstadveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hay House Oslo, ikke House of Oslo :P Bare så det ikke blir bomtur på deg.

Så ut som det lå i en avstikkergate nederst i Bogstadveien.

Åja haha, tenkte meg innom House of Oslo uansett, men da kjører jeg bare bortom bogstadveien også, tror faktisk jeg vet sånn ca hvor det ligger, mener på å ha sett det der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina, et glass, en flaske, lesebriller, en fjernkontroll, et brev, en lommelykt, neglefil, hengelås, mus til PC og mobiltelefon.

Skal jeg ha besøk fjerner jeg det og klasker noen telysholdere på. De er fra IKEA og kostet 9 kr for fire stykker.

Anonymous poster hash: b62c6...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en løper, slik at det ikke ser så nakent ut. Er en løper i en relativt nøytral farge (grå).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: En beige duk på mitt mørkebrune bord. En pyntegjenstand, to kubbelys, en tekopp, fjernkontrollen, en avis, en skriveblokk og et par bøker. Samt en skål med sjokolade.



Anonymous poster hash: e6a56...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårbørste, tørkerull, fjernkontroll, et skittent glass, en bok, en skitten tallerken, et kubbelys og et donaldblad.

I tillegg har noen søkt litt sukker.

Anbefaler blandingen! Kreativt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stuebord, et ved salongen og et i tv-kroken. På det ved sofa`n har jeg en lilla duk, lysfat med to telysholdere, glassteiner, perlelenke og hjerter, ved siden av står en godteriskål i krystall (den er dessverre tom...)

På bordet i tv-kroken har jeg en liten hvit løper, en telysholder, fjernkontroller, lesebriller, telefonen min og et glass Pepsi max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ettåring med lange armer og er lei av å si nei hele tiden. Pynter derfor kun om vi får besøk :P

Nå er ettåringen lagtbog på bordet er en pc og en krem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To vaser med små blomster i og en liten bunke med bøker, sånn ca slik:

Stilig!

Anonymous poster hash: e6a56...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærbar pc, liten duk, to levende lys, 3 garnnøster, 2 strikketøy, to blader, øyenbrynsblyant, to fjernkontroller, tekopp.

På andre bordet: lampe, orkide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten lykt i klart glass fra Holmegaard, to te-lysglass i forskjellige gullmønster og en liten glassvase med et par hvite roser i.

Bytter ut ca en gang i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...