Gå til innhold

drømmer


Gjest ung23

Anbefalte innlegg

lurer på om noen kan hjelpe meg litt.

har en drømme periode nå, dvs at jeg drømmer mye hver natt..

i natt drømte jeg bla om at noen var ute etter å drepe meg - og vi var på et varmt sted..

kan ha vært sommer i sørnorge, med fjell og vann osv.

noe som går igjen i drømmene mine er mus, edderkopper osv. de vekker værken avsky eller glede. derimot i natt var det en STOR edderkopp som var ganske pen - altså så ut som ett kunstverk...

noen som vet hva dette kan bety??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Isabellas

Jeg vet ikke, men svaret finner du oftest i deg selv, liksom tenk på hva som skjer om dagene, og hvis det ikke får noen sammenheng; skriv de drømmene ned i en bok så får du se iløpet av 1-2 år... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke utgi meg for å kunne noe som helst om temaet, men den klassiske psykologforklarinen er vel at du har noe stort som henger over deg og plager deg. Typisk en stor oppgave du ikke får ferdig, noe skummelt du er redd for at skal skje el.l. Når det gjelder edderkoppen har jeg ingen idé om hva psykologene ville sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer!

har et avsluttet forhold med barn inni bildet som opptar alt om dagen, der eksen trakaserer meg. jeg har ikke helt sluppet frykten for eksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen psykolog, men jeg tenkte:

Edderkoppen er noe i underbevistheten du er redd for, men denne gangen oppdaget du at den var vakker. Det å bli drept i drømme, eller være redd for å bli drept kan bety at du holder på å forandre deg. Egenskaper du har er i ferd med å vike (blir drept), men noe annet vakkert vokser frem....? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...