Gå til innhold

Jula


Jompa

Anbefalte innlegg

Altmuligbutikken Jula har slagordet "alt for hjemmefiksere til proffe", og det synes jeg høres veldig rart ut. Hadde det ikke vært bedre med f.eks. "alt for hjemmefiksere og proffe"? Eller er det riktig sånn som de har det nå? Jeg blir irritert hver gang jeg går forbi reklameplakatene :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Leser det sånn at "fra hjemmefiksere (de som er "amatører" helt til de som er proffe. altså.. Det gjelder ikke bare de som er hjemmefiksere og proffe, også de som er midt i mellom. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Beklager at jeg drar opp en gammel tråd, men jeg skulle faktisk poste akkurat det samme! Denne reklamen irriterer meg noe utrolig! Vanvittig dårlig språk, etter min mening. Det høres ut som om de proffe kun får kjøpt hjemmefikserverktøy...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig og har irritert meg siden jeg hørte det for første gang - har heldigvis ikke Jula i umiddelbar nærhet så jeg trenger ikke å irritere meg over det til daglig. Virker utrolig uproft. Og hjemmefikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har sjokoladen PLOPP, som er den beste i verden. Eneste sted i Norge man kan få tak i den. Tror jeg må innom Jula for å kjøpe nye forsyninger.

Anonymous poster hash: ec516...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jula har sjokoladen PLOPP, som er den beste i verden. Eneste sted i Norge man kan få tak i den. Tror jeg må innom Jula for å kjøpe nye forsyninger.

Anonymous poster hash: ec516...398

Herregud, er det så lenge siden jeg skrev dette? Nå må jeg for alvor innom! Er tom!

Anonymous poster hash: ec516...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...