Gå til innhold

Flere her inne som er av mikset rase? :)


crystalcharm

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg

Raser finnes ikke blant mennesker i hvertfall ikke i en vitenskaplig sammenheng, det er bare en menneske rase Homo Sapiens Sapiens.

Homo Sapiens er ikke en rase. Det er en pattedyrart. Biologi er vitenskap det og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

asiatisk mixet med hvit er <3. Jeg er selv norsk men min kommende ektemann er fra Indonesia. Kommer forhåpentligvis til å få nyyydelige barn. Har mange hvite venninder og kompiser fra hele verden som har indonesisk partner og barn sammen...har til gode å se ett mindre pent barn. Å nei, jeg synest IKKE alle unger er fine. Laaaangt ifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homo Sapiens er ikke en rase. Det er en pattedyrart. Biologi er vitenskap det og.

Homo Sapiens er en art, Homo Sapiens Sapiens er en underart, finnes ingen rene homo sapiens igjen alle er deler av den under arten, og det er ingen store nok forskjeller til å snakke om at det finnes forskjellige raser. Derfor sier man at det bare finnes en rase for å gjøre det klart at det ikke finnes forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige meg er nok bare norsk.. :sad:

Er IKKE kjedelig å være norsk ;) I utlandet er folk da spesielt gutter VILL etter skandinaviske jenter! Hver gang jeg forteller mennesker i utlandet at jeg er delvis norsk, vekker det oppsikt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert bare for at de vet at vi har masse penger,hehe.Neida! Er sammen med en fra Marokko så jeg vet jo at de synes det;) Vi får sikkert pene barn da iallefall!;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er IKKE kjedelig å være norsk ;) I utlandet er folk da spesielt gutter VILL etter skandinaviske jenter! Hver gang jeg forteller mennesker i utlandet at jeg er delvis norsk, vekker det oppsikt :)

De som er pene av nordmenn ja...

Det er laaaangt ifra alle. 1 av 15 KANSKJE!

Å når det kommer til gutta så er det ikke mer enn 1 av 30 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest norsk, men har en besteforelder som er halvt dansk og halvt tysk ;) Og så har en eller annen spanjol/portugiser blandet seg inn i slekten på et eller annet tidspunkt, for i en del av slekten har alle mørkebrunt/svart hår, mørke øyebryn og mørkebrune øyne... Den slekten er fra Sunnmøre, og det var en del skipstrafikk der med kjekke sydlandske sjømenn før i tiden ;) Jeg har kun de mørke øynene derfra, ellers er jeg veldig lys i hår og hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er pene av nordmenn ja...

Det er laaaangt ifra alle. 1 av 15 KANSKJE!

Å når det kommer til gutta så er det ikke mer enn 1 av 30 hvertfall.

Sånn er det vel i alle land :P Kommer mest an på hvordan folk individuelt tar seg ut egentlig! Av alle de skandinaviske land synes jeg svenskene er flinkest til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetterne mine er halvt gambiske, og jeg er heeeelt sikker på at det har trekt seg inn i mine gener på en eller annen måte, siden jeg tross alt har tatt på den brune huden dems.

Men jeg er jo halvt dame og halvt mann da! Teller det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetterne mine er halvt gambiske, og jeg er heeeelt sikker på at det har trekt seg inn i mine gener på en eller annen måte, siden jeg tross alt har tatt på den brune huden dems.

Men jeg er jo halvt dame og halvt mann da! Teller det?

Dattera mi er halvt gambisk, og jeg mistenker at det har påvirket meg også.

Og jeg er også halvt dame og halvt mann! HIGH FIVE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det vel i alle land :P Kommer mest an på hvordan folk individuelt tar seg ut egentlig! Av alle de skandinaviske land synes jeg svenskene er flinkest til det :)

Forsåvidt Enig.

Men en må ha ett grunnleggende godt utseende uansett. Jeg sunest det er lite av i norge. Mye overvekt hjelper ikke heller.

Endret av lashara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi er halvt gambisk, og jeg mistenker at det har påvirket meg også.

Og jeg er også halvt dame og halvt mann! HIGH FIVE!

Bæm! :5:

Vi er så flinke!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Etter en del slektsforskning, har jeg kommet frem til at nærmere hele farssiden min er fra Drammen. Det kan ikke bli mer eksotisk :sminkedokke: .

Jeg har svenske tippoldeforeldre, da. Og en morfar som ser ut som en italiensk mafioso (i sin ungdom i alle fall), men han er fra Torshov :ler: . Så det kan jo saktens være noen eksotiske gener fra langt tilbake. Jeg har hørt rykter om at det er noen finner i slektstreet også, og selv mistenker jeg at noen samer har blandet seg inn et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som er pene av nordmenn ja...

Det er laaaangt ifra alle. 1 av 15 KANSKJE!

Å når det kommer til gutta så er det ikke mer enn 1 av 30 hvertfall.

Oh bite me.. Norske menn er flotte!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Om man søker tilbake, vil få være en rein "rase".

Og går man enda lengre tilbake stammer alle 7 milliarder mennesker fra en liten gruppe afrikanre som levde for ca. 70 000 årsiden, så vi er alle egentlig afrikanere, som stammer fra ca. 1000-10 000 individer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...