Gå til innhold

bli pult av andre gutter mens kjæresten (gutt) ser på?


ungjente90

Anbefalte innlegg

Snakket med typen og fikk svar på det jeg lurte på=)

Han sa at han syntes det var deilig å si det mens vi puler, men at han ikke har tenkt så mye på om det skal skje i virkeligheten. =)

Vi snakket ikke noe mer på det, men jeg fikk svar på spml mitt og er veldig fornøyd med svaret jeg fikk=)

men skulle det vise seg at han tar oppigjen samtalen og det viser seg at vi etterhvert vil utforske tankene våre, så oppdaterer jeg=)

Endret av ungjente90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med typen og fikk svar på det jeg lurte på=)

Han sa at han syntes det var deilig å si det mens vi puler, men at han ikke har tenkt så mye på om det skal skje i virkeligheten. =)

Vi snakket ikke noe mer på det, men jeg fikk svar på spml mitt og er veldig fornøyd med svaret jeg fikk=)

men skulle det vise seg at han tar oppigjen samtalen og det viser seg at vi etterhvert vil utforske tankene våre, så oppdaterer jeg=)

Det kan godt tenkes at han ikke er interessert i å gjøre noe mer ut av fantasien her og nå, du kjenner jo kjæresten din, men det er kanskje litt lurt å vite at gutter av og til kan føle det vanskelig å innrømme et så forbudt ønske. Blant menn er det nok fortsatt mye stolthet og ære knyttet til å holde dama for seg selv, og det å godta at andre menn får tilfredsstille din dame uten at du nødvendigvis får røre deres kan oppfattes som et brudd med dette maskuline idealet. Derfor kan noen av oss faktisk begynne å ro og forsøke å snakke det bort om vi føler at vi har avslørt for mye.

Det hender også at jenter blir usikre på gutten og frykter at han ikke elsker henne høyt nok hvis han kan tenke seg å la henne tilfredsstilles av andre. Men jeg regner med at du sikkert la det frem på en sånn måte at han skjønte at du ikke så det som negativt om han virkelig ønsket å se deg med andre.

Men dette er bare et par tanker, noe du kan ha i bakhodet. Så kanskje - kanskje - han egentlig har lyst likevel. ;) Men det vet bare han. Ta den tid dere trenger, og prøv å holde åpne linjer, så ser du hva som skjer. Det er i hvert fall fint at dere kan snakke om alt. Og det er selvsagt ikke slik at alt man fantaserer om bli virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en vanelig fantasi. Jeg fantaserer om trekant med en annen jente med samboer-men vet at jeg ikke hadde taklet dette i virkeligheten.

Trur man burde være veldig sikker før man prøver ut dette. Man burde vite hva dette eventuellt kan gjøre med forholdet deres.

Jeg personelig hadde ikke vært villig til å være med på dette.

Men det er meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ungjente; du får ta opp temaet ifra tid til annen mens dere har sex, og han vil nok like tanken mer og mer :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elskerinne

Vi har ofte med en ekstra fast elsker, det er kompisen til mannen min.

Mannen min tenner på å se på, og jeg tenner på å ha en ekstra mann.

Så da får nok alle tre det de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
Høres ut som en deilig FANTASI.......... :sengekos:

Dette kan være mer enn en fantasi. Det er faktisk en god del par som lever slik. :) Deilig for henne, og - til tross for at han kan oppleve både sjalusi og ydmykelse - merkelig nok også for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være mer enn en fantasi. Det er faktisk en god del par som lever slik. :) Deilig for henne, og - til tross for at han kan oppleve både sjalusi og ydmykelse - merkelig nok også for ham.

Mmmm........ heldiggriser :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Mmmm........ heldiggriser :sengekos:

Var jo også en tråd for ikke lenge siden om jenter som tente på å se på at mannen hadde sex med andre jenter, så dette slår visst begge veier.

Herlig syntes jeg :) Vi bruker dette aktivt for å holde på spenningen i vårt forhold og for oss funker det kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*

Samboeren min har ved et par anledninger "arrangert" og fått med både 1 og 2 menn hjem til oss for å suge MEG. Ikke helt det samme som situasjonen i denne tråden.

Jeg er bi-light og hun elsker å se meg sammen med andre bi- og homomenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters
Samboeren min har ved et par anledninger "arrangert" og fått med både 1 og 2 menn hjem til oss for å suge MEG. Ikke helt det samme som situasjonen i denne tråden.

Jeg er bi-light og hun elsker å se meg sammen med andre bi- og homomenn.

Hva er bi-light? Jeg er biseksuell og ser dette uttrykket ofte, hva legger du i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her en slags fetisj eller?

Spør "Cuckold", han vet alt om dette.

Mens de som ikke er cuckolds, de ville ha hatet dama om de så henne med en annen mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Hva er bi-light? Jeg er biseksuell og ser dette uttrykket ofte, hva legger du i det?

Vet ikke hva andre legger i det uttrykket egentlig.

Jeg gidder ikke å treffe andre menn alene men kan ha lett sex med en mann i f.eks. trekant med kvinne. Er vel settingen som pirrer meg og ikke kroppene. Kanskje litt på samme måte som to hetero jenter kan ha sex sammen for å hisse opp menn. Vet ikke helt.

Har i alle fall aldri tent seksuelt på andre mannekropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters
Vet ikke hva andre legger i det uttrykket egentlig.

Jeg gidder ikke å treffe andre menn alene men kan ha lett sex med en mann i f.eks. trekant med kvinne. Er vel settingen som pirrer meg og ikke kroppene. Kanskje litt på samme måte som to hetero jenter kan ha sex sammen for å hisse opp menn. Vet ikke helt.

Har i alle fall aldri tent seksuelt på andre mannekropper.

Kan du ikke kalle deg heterolight da? :) Jeg og du er nok ikke så ulike i tenningsmønster, men jeg har gitt opp definisjonskampen og titulerer meg selv som biseksuell og det er nok sikkert ikke så langt fra sannheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av meg har gjort slike fantasier til virkelighet, blant annet med meg involvert (jente). Jeg tror ikke de har hatt samleie med andre, bare kost, klint og hatt oralsex. Men jeg tror hun har lettere for å godta at han roter med andre jenter enn andre gutter, jeg tror ikke hun liker helt den siden av ham som tiltrekkes av gutter... Hvis man begynner med sånne ting må man uansett sette grenser og det må være lov å si nei og stopp underveis og bli hørt og respektert for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten stund siden da jeg og kjæresten hadde lagt oss og begynt å kose litt, sa han plutselig at han tente skikkelig på tanken om at jeg blir pult av andre gutter.

Han sa at han ville se på at andre gutter pulte meg og sprutet på meg og sånn.

Jeg ble litt satt ut da han sa det, men syntes tanken var litt pirrende og har tenkt på det i ettertid. Han var ikke helt edru da han sa det, men han har nevnt ved noen anledninger før i edru tilstand at han vil pule meg mens en annen gutt gjør det, se på mens jeg blir pult av andre osv... Han blir veldig kåt av det og synes det er en deilig tanke. Han sa også at han likte tanken på at jeg ble pult av gutter når jeg er ute på byen og kommer hjem og sier det til han og at han skal slikke fitta mi osv.

Han nevnte masse om hva han ville likt å se andre gutter gjøre med meg. Han nevnte også at han ville ta med gutter hjem eller få gutter ute på byen til å pule meg når vi er ute sammen.

Er det her en slags fetisj eller?

Må innrømme at tanken på å bli pult av andre gutter er pirrende :fnise:

Ville bare få skrevet ned å høre om noen andre har opplevd lignende eller vet om dette er en feitsj, "vanlig" at gutter liker tanken på det eller noe..

Jeg har det likens. Drønner om å se min kone med andre menn. Gjerne en yngre veril fyr som virkelig vet å tilfredsstille henne. Men har aldri sagt det til henne, er redd for hvordan hun vil reagere..

Er dette noe du tror dere kommer til å realisere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_cuck_*

Hei, vi er et par hvor jeg er 44 og hun er 31. Vi har prøvd dette i utlandet, vi traff en svært velutstyrt mann på nettet og han kom til oss på hotellrommet. Hun var veldig usikker på forhånd men samtidig nysgjerrig. Han tok en dusj og når han kom ut av dusjen med den store saken sin hengende, så var alle hemningene hennes borte Det var utrolig sexy, men samtidig fikk jeg en sjalusifølelse. Hun fikk vaginalorgasme når hun ble tatt, og det har aldri hendt før.Han hadde oss begge, og det var opphissende å bli utmyket ved at han tok meg. Vi er fortsatt sammen og pleier å treffe andre menn når vi er på reise. Det er mange mannlige xxl-eskorter på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...