Gå til innhold

Bytt ut muslim med jøde, så høres rasister ut som Hitler.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter noe jeg leste på nettet, har jeg begynt å innse at ved å si til folk (rasister) at de skal erstatte ''muslim'' med ''jøde'', får dem til å innse hvor mye de høres ut som Hitler. 

 

Dette av egen erfaring også (dvs. jeg har testet det ut)

 



Anonymous poster hash: a0520...3f2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke islam og jødedommen to forskjellige religioner da? 



Anonymous poster hash: 4050c...7a0
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke islam og jødedommen to forskjellige religioner da?  Anonymous poster hash: 4050c...7a0

Med vidt forskjellige verdier/menneskesyn..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vidt forskjellige verdier/menneskesyn..

 

Den får du nesten forklare.

Anonymous poster hash: 93c98...94a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rasistisk å være kritisk til ideologier som står for mye jævelskap i verden forkledd som religion?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får du nesten forklare. Anonymous poster hash: 93c98...94a

Hvis du føler behov for det, så kan jeg anbefale Google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Quran (2:216) - "Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you, and that ye love a thing which is bad for you. But Allah knoweth, and ye know not."

 

Quran (47:3-4)  -Those who disbelieve follow falsehood, while those who believe follow the truth from their Lord... So, when you meet (in fight Jihad in Allah's Cause), those who disbelieve smite at their necks till when you have killed and wounded many of them, then bind a bond firmly (on them, i.e. take them as captives)... If it had been Allah's Will, He Himself could certainly have punished them (without you). But (He lets you fight), in order to test you, some with others. But those who are killed in the Way of Allah, He will never let their deeds be lost." 

 

Å være kritisk mot en religion som dette har absolutt ingenting med rasisme å gjøre. Og ja, jeg vet Det Gamle Testamentet har mye syk shit og, men det nye testamentet prøvde liksom å rette opp i det. Og de kristne's profet er heller ikke en pedofil krigsherre.

 

Eller tror du at muslimer er blitt så moderate og koslige at de ikke tar disse motbydelige versene seriøst lenger? Vel, tro igjen:

 

35% of young Muslims in Britain believe suicide bombings are justified (24% overall).

42% of young Muslims in France believe suicide bombings are justified (35% overall).
22% of young Muslims in Germany believe suicide bombings are justified.(13% overall).
29% of young Muslims in Spain believe suicide bombings are justified.(25% overall).

http://pewresearch.org/assets/pdf/muslim-americans.pdf#page=60

 

NOP Research: 78% of British Muslims support punishing the publishers of Muhammad cartoons;

http://www.cbsnews.com/stories/2006/08/14/opinion/main1893879.shtml&date=2011-04-06
http://www.webcitation.org/5xkMGAEvY

Endret av mr92
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rasistisk å være kritisk til ideologier som står for mye jævelskap i verden forkledd som religion?

Kjenner mange muslimer som er flotte mennesker og som er langt fra terrorister. Terrorister er ikke muslimer, de bare later som, men takk for din ignorante og rasistiske kommentar som jeg ikke ba om.

Anonymous poster hash: a0520...3f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner mange muslimer som er flotte mennesker og som er langt fra terrorister. Terrorister er ikke muslimer, de bare later som, men takk for din ignorante og rasistiske kommentar som jeg ikke ba om.

Anonymous poster hash: a0520...3f2

 

WubWub nevnte ikke noe om rasister. 

Anonymous poster hash: 4050c...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

WubWub nevnte ikke noe om rasister. 

Anonymous poster hash: 4050c...7a0

 

Mente terrorister. litt fort i svingene der. 

Anonymous poster hash: 4050c...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være kritisk mot en religion some dette har absolutt ingenting med rasisme å gjøre. Og ja, jeg vet Det Gamle Testamentet har mye syk shit og, men det nye testamentet prøvde liksom å rette opp i det. Og de kristne's profet er heller ikke en pedofil krigsherre.

Det å være kritisk og være rasistisk er to forskjellige ting. Er kritisk til religionen selv, men det så si at alle som er muslimer er terrorister er bare feil.

Anonymous poster hash: a0520...3f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange muslimer som er flotte mennesker og som er langt fra terrorister. Terrorister er ikke muslimer, de bare later som, men takk for din ignorante og rasistiske kommentar som jeg ikke ba om. Anonymous poster hash: a0520...3f2

Nå sier vel dere begge egentlig det samme her, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner mange muslimer som er flotte mennesker og som er langt fra terrorister. Terrorister er ikke muslimer, de bare later som, men takk for din ignorante og rasistiske kommentar som jeg ikke ba om.

Anonymous poster hash: a0520...3f2

 

 

Du finner sikkert mange nazister og kommunister som er flotte mennesker og langt fra terrorister også. hva er poenget ditt?

 

Kritikk av menneskefiendtlige og undertrykkende ideologier bør og skal alltid kritiseres. Det er ikke rasisme, det er sunn fornuft.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Etter noe jeg leste på nettet, har jeg begynt å innse at ved å si til folk (rasister) at de skal erstatte ''muslim'' med ''jøde'', får dem til å innse hvor mye de høres ut som Hitler. 

 

Dette av egen erfaring også (dvs. jeg har testet det ut)

 

Anonymous poster hash: a0520...3f2

 

 

Ja for jøder forlanger at du ikke kan tegne Moses, for jøder truer med å sprenge sivile mennesker i luften , for jøder står bak gjengvoldtekter. 

 

Hvem er det som tror på dette egentlig?  Dessuten er det flere muslimer i Frankrike en det er folk i Norge. Det er lov å være litt skeptisk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rasistisk å være kritisk til ideologier som står for mye jævelskap i verden forkledd som religion?

 

Vist det du sier om muslimer er noe du ikke ville sagt om jøder så er det rastisk.

 

Er det rasistisk når det blir sagt om jøder eller afrikanere så er det også rasistisk om det blir sagt om muslimer.

 

Nå er også det å være kritisk til noe ikke det samme som å være rasistisk. Som jeg vil tro de fleste er klar over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kaller muslimer for Hitler, men de hater da jøder mer enn noen andre. Og kristne, for så vidt. Så og i alle som ikke deler deres syn.



Anonymous poster hash: c8f49...aca
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vist det du sier om muslimer er noe du ikke ville sagt om jøder så er det rastisk.

 

Er det rasistisk når det blir sagt om jøder eller afrikanere så er det også rasistisk om det blir sagt om muslimer.

 

Nå er også det å være kritisk til noe ikke det samme som å være rasistisk. Som jeg vil tro de fleste er klar over.

 

Jeg er like kritisk til zionisme som jeg er til islam. Er også kritisk til at kristendommen blandes i politikken i USA.

 

Nei de fleste er ikke klar over det. TS tror at religionskritikk er rasisme. Men hvordan kan jeg være rasist når jeg ikke bryr meg om hva slags hudfarge folk har?

Endret av WubWub
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misforstår jo alle poenget her. RASISTENE er som Hitler. Det er forskjell på å være kritisk og rasistisk. Rasister legger alle med mørk hud og mørkt hår under kategorien ''terrorist''. 

 

Alle muslimer er ikke terrorister som ønsker å drepe folk og ha sharia lover. Alle muslimer er ikke for voldtekt og alle muslimske menn ser ikke på kvinner som dritt. Det kommer med kultur, og livvsyn, egentlig veldig uavhengig av religion. 

 

Min bestevenninne er muslim, men faren hennes kjemper for kvinners rett i hjemlandet deres. Min bestevenninne som også er muslim har nesten blitt voldtatt før, av norske folk. Ho har også opplevd å bli glodd stygt på å snakka dritt til på gata. 

 

Det er greit å være kritisk, men å sette alle under èn kam, det er å være rasistisk. Alle sier jo at muslimer er ditten og datten. Vel hva om en er muslim og ikke er terrorist? Er ikke den personen muslim da eller? 

 

Ts

 

 



Anonymous poster hash: a0520...3f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå misforstår jo alle poenget her. RASISTENE er som Hitler. Det er forskjell på å være kritisk og rasistisk. Rasister legger alle med mørk hud og mørkt hår under kategorien ''terrorist''. 

 

Alle muslimer er ikke terrorister som ønsker å drepe folk og ha sharia lover. Alle muslimer er ikke for voldtekt og alle muslimske menn ser ikke på kvinner som dritt. Det kommer med kultur, og livvsyn, egentlig veldig uavhengig av religion. 

 

Min bestevenninne er muslim, men faren hennes kjemper for kvinners rett i hjemlandet deres. Min bestevenninne som også er muslim har nesten blitt voldtatt før, av norske folk. Ho har også opplevd å bli glodd stygt på å snakka dritt til på gata. 

 

Det er greit å være kritisk, men å sette alle under èn kam, det er å være rasistisk. Alle sier jo at muslimer er ditten og datten. Vel hva om en er muslim og ikke er terrorist? Er ikke den personen muslim da eller? 

 

Ts

 

 

Anonymous poster hash: a0520...3f2

 

jeg har vært aktiv i debatter om religion, spesifikt islam, over lengre tid. Aldri har jeg hørt noen si at _alle_ muslimer er terrorister. 

Anonymous poster hash: 4050c...7a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Terrorister er ikke muslimer, de bare later som

Anonymous poster hash: a0520...3f2

 

Terrorister er ikke muslimer? Har du lest Koranen? Det står ingenting der som strider imot det IS gjør. All halshoggingen og skatting av ikke-muslimer kommer rett fra Koranen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...