Gå til innhold

Er livet feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg var på en konsert her om dagen og jeg semi-likte den men så kom jeg til å tenke på. BURDE jeg tenkt annerledes. burde jeg tenkt at "dette var some obscure shit! Høres litt annerledes ut får kanskje tinnitus men at least er jeg her og hører på alle hitsa med venna mine!" men burde jeg det? Burde jeg tenkt annerledes? Er det ikke mine naturlige instinkter som forteller meg dette? Så er det da feil å tenke det? Er egentlig noe feil?

 

 

 

Burde livet være feil? Når noe er feil, er det egentlig feil? Kommer livet noen gang til å bli "rett"??

Når fokl klager eller mener ting er feil, er det slik de mener at det alltid sal være? Eller venter de ubevisst på et liv som aldri kommer? Tror de at d skal bli bedre i morgen, neste måned, neste år?? Hva er greia til folk?? Når noen blir sur på noen tenker det at wow nå er livet optimalt? Vil de at den måten de lever på, skal være deres optimale og endelige liv? Venter Folk forgjeves?? Har villet settet ord på dette jævliiii lenge

 

Then again burde livet være et spørsmål. Burde vi stille spørsmål, spør jeg. Er spørsmål virkelig verdt energien vår når det ikke kommer så sykt mye ut av det uansett. Jeg kan stille alle spørsmål jeg vil i verden, men allikevel kommer jeg ikke noe bedre ut av livet for det. Kanskje det er feil å stille spørsmål. Men er ting feil, egentlig. 



Anonymous poster hash: 99eed...a5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å pirke, men det er utrolig slitsomt å lese en sammenblanding av norsk og engelsk.



Anonymous poster hash: f10e7...063
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke for å pirke, men det er utrolig slitsomt å lese en sammenblanding av norsk og engelsk.

Anonymous poster hash: f10e7...063

 

ja mulig det men synes du det er feil?? sånn ikke for å pirke men hvis jeg endrer på dette kommer livet dittt til å bli optimalt tror du 

Anonymous poster hash: af05a...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mulig det men synes du det er feil?? sånn ikke for å pirke men hvis jeg endrer på dette kommer livet dittt til å bli optimalt tror du

Ja, det er feil aldri å bruke store forbokstaver, aldri komma, aldri punktum og sette to eller ingen spørsmålstegn som det faller seg. Med litt anstrengelse er det tydbart, men det er hensynsløst å skrive slik. 

Retter du på dette, blir livet mitt litt lettere. Men ikke optimalt, for det fins dessverre et antall egoister til her i verden. 

Anonymous poster hash: dbdfd...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja mulig det men synes du det er feil?? sånn ikke for å pirke men hvis jeg endrer på dette kommer livet dittt til å bli optimalt tror du 

Anonymous poster hash: af05a...a9d

 

Det er feil, og slitsomt å lese. Du burde også slutte å røyke hva du nå enn røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, litt av et tankespinn du har viklet deg inn i, selv skjønte jeg ikke bæret :) Men du får ha en fortsatt fin dag videre, håper du finner noen svar til slutt :)

Anonymous poster hash: 2bdba...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja, det er feil aldri å bruke store forbokstaver, aldri komma, aldri punktum og sette to eller ingen spørsmålstegn som det faller seg. Med litt anstrengelse er det tydbart, men det er hensynsløst å skrive slik. 

Retter du på dette, blir livet mitt litt lettere. Men ikke optimalt, for det fins dessverre et antall egoister til her i verden. 

Anonymous poster hash: dbdfd...285

 

egoister mener du kanskje kunstnere??;D men ja forstår din synsvinkel og pleier som regel å omstille meg til de uskrevne reglene på kvinneguiden som da også inkluderer tegnsetting osv men i dag bare orket jeg ikke. hadde nok ikke fått frem det jeg ville om jeg hadde skrevet på kg vis!

 

teksten min mangler TOTALT dybde, sammenheng og kontekst er klar over det takk takk til deg over! tror ikke jeg gidder å finne noen svar for hva er svar er det rett eller galt vet ikke

Anonymous poster hash: af05a...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egoister mener du kanskje kunstnere?

 

hadde nok ikke fått frem det jeg ville om jeg hadde skrevet på kg vis!

Nei, jeg mente ikke kunstnere, jeg siktet til amatører som deg.

Neste setning i sitatet må jeg bare slutte meg til. Et gledelig glimt av selvinnsikt!

Anonymous poster hash: dbdfd...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er hva du gjør det til. I ditt liv så er det ikke noe som er galt eller rett. Lev i øyeblikket og nyt det. Livet er for kort til å dvele over om den ene tingen er gal eller rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei først og fremst, hver så snill å ikke skriv en blanding av norsk og engelsk, jævlig plagsomt og vanskelig å forstå teksta. Måtte lese teksta 3 ganger for å forstå hva du mente. 



Anonymous poster hash: bc745...6bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er hva du gjør det til. I ditt liv så er det ikke noe som er galt eller rett. Lev i øyeblikket og nyt det. Livet er for kort til å dvele over om den ene tingen er gal eller rett.

 

 

hei og hopp og takk for innspill! ja du har faktisk et poeng jeg må slutte å dvele men liksom synes det bare er rart å hele tiden fortelle til seg selv "åå må slutte med ditt og datt" synes det er rart at det er både et negativt og et positivt følelsesspekter sliter med å akseptere det? innser at jeg faktisk ikke har fått frem poenget mitt i d hele tatt i dette emnet--,- faen

 

 

Okei først og fremst, hver så snill å ikke skriv en blanding av norsk og engelsk, jævlig plagsomt og vanskelig å forstå teksta. Måtte lese teksta 3 ganger for å forstå hva du mente. 

Anonymous poster hash: bc745...6bc

 

 

men hvis dere skal klage når jeg skriver feil, burde dere ikke rose meg for alle de andre gangene jeg har skrevet riktig. smh.

 

Anonymous poster hash: af05a...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi ops var nok litt overtrøtt da jeg lagde dette men hadde ikke røyka noe jeg sverger hilsen ts



Anonymous poster hash: af05a...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg var på en konsert her om dagen og jeg semi-likte den men så kom jeg til å tenke på. BURDE jeg tenkt annerledes. burde jeg tenkt at "dette var some obscure shit! Høres litt annerledes ut får kanskje tinnitus men at least er jeg her og hører på alle hitsa med venna mine!" men burde jeg det? Burde jeg tenkt annerledes? Er det ikke mine naturlige instinkter som forteller meg dette? Så er det da feil å tenke det? Er egentlig noe feil?

 

 

 

 

Burde livet være feil? Når noe er feil, er det egentlig feil? Kommer livet noen gang til å bli "rett"??

Når fokl klager eller mener ting er feil, er det slik de mener at det alltid sal være? Eller venter de ubevisst på et liv som aldri kommer? Tror de at d skal bli bedre i morgen, neste måned, neste år?? Hva er greia til folk?? Når noen blir sur på noen tenker det at wow nå er livet optimalt? Vil de at den måten de lever på, skal være deres optimale og endelige liv? Venter Folk forgjeves?? Har villet settet ord på dette jævliiii lenge

 

Then again burde livet være et spørsmål. Burde vi stille spørsmål, spør jeg. Er spørsmål virkelig verdt energien vår når det ikke kommer så sykt mye ut av det uansett. Jeg kan stille alle spørsmål jeg vil i verden, men allikevel kommer jeg ikke noe bedre ut av livet for det. Kanskje det er feil å stille spørsmål. Men er ting feil, egentlig. 

Anonymous poster hash: 99eed...a5b

 

 

Tolker jeg deg rett når jeg tror du spør om man klarer å sette pris på lykken når man har den? Jeg tror nei. Stadig mindre og mindre vil jeg tro. Alle er stadig opptatt av å forbedre seg selv, og livet sitt. Så det blir ei mare. Man tar seg ikke tid til å sette seg ned og være fornøyd, selv om det er akkurat det man burde gjøre.

Anonymous poster hash: ef077...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

 

Tolker jeg deg rett når jeg tror du spør om man klarer å sette pris på lykken når man har den? Jeg tror nei. Stadig mindre og mindre vil jeg tro. Alle er stadig opptatt av å forbedre seg selv, og livet sitt. Så det blir ei mare. Man tar seg ikke tid til å sette seg ned og være fornøyd, selv om det er akkurat det man burde gjøre.

 

Anonymous poster hash: ef077...fb7

njøøø tenker heller mer rpå at folk burde tenke seg om hver gang de klager på småting osc! men jeg går i den fella alt for ofte for når jeg blir irritert kan ingenting stoppe meg fra å blåse opp små ting til å bli store og hater det ved meg selv og skulle ønke andre stoppet å gjøre det samme for når alt kommer til alt er vi bare mennesker med like rettigheter og behov vi vil bare ha kjærkighet og godhet og det er synd at disse instinktene til å bli lett irriterte og kranglefanter skygger over dette

Anonymkode: 1c448...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...