Gå til innhold

Blir mennesker drept i kristendommens navn idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror folk vet det.. Er det virkelig nødvendig å dra inn muslimer og flyktninger i hver jævla tråd? Det begynner å bli utrolig kjedelig å diskutere her inne.

Hoho, det er KG's egen variant av snikislamifisering. Alle tråder skal islamifiseres. Samme hva de handler om. Det er nærmest en kunstform.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nevnte aldri noe om flyktninger, dessuten er det andre folk på forumet som snakker om de, jeg diskuterer om andre ting for det meste. 

 

Også handler denne tråden om religion, en Abrahamittisk religion. Da blir det relevant, pga kontrasten er enorm. 

 

Er det ikke bare noen dager siden du hadde en tråd selv om at dette forumet var blitt et ekkokammer?

Hvis du leser tittel og HI igjen vil du se det er ganske drøyt å kalle det relevant å dra inn islam.

Anonymous poster hash: eaf81...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet. Jeg beklager om du ble dratt inn i samtalen. 

Men jeg ville bare si det, jeg vil bare ikke at folk skal tro alle religioner har like mange terrorister. 

Håper for Guds skyld jeg nettopp misforstod deg og at du ikke mener kristendommen og islam ikke er likestilt i forhold til tidligere og nåværende drap og terrorisme. Det hadde vært en idiotisk ting å si ser du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Tull og tøys. Ku klux klan er idioter. Men ingen reelle kristne har noen gang drept andre mennesker "i Jesu navn". Jesus er verdens eneste profet og mann uten synd. Han sa til Peter "han som lever ved sverdet, dør ved sverdet." Jesus er kjærlighet. 

Anonymkode: cc0d9...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Den 21.9.2015 at 0.54, maskineple skrev:

 

Så du graver i google for å finne en eller annen afrikansk gruppe som sier de er kristne? 

Å sammenligne kristen Terrorisme med Muslimsk terrorisme er jo helt latterlig. 

 

Tro meg, dersom det virkelig fantes 1 kristen terrorgruppe, så ville media ha hypet opp så mye at vi aldri hadde hørt slutten. 

 

Det at du synes en form for terror er greit gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aragorn II Elessar
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. Ku klux klan er idioter. Men ingen reelle kristne har noen gang drept andre mennesker "i Jesu navn". Jesus er verdens eneste profet og mann uten synd. Han sa til Peter "han som lever ved sverdet, dør ved sverdet." Jesus er kjærlighet. 

Anonymkode: cc0d9...d41

Så om en kristen dreper så er han ikke ekte kristen,

En som sier han er muslim dreper så er han ekte muslim.

Det vil si at om en muslim ikke dreper så er han\hun ikke ekte muslim.

Man leser mye tøv her inne

 

Ja jeg vet man finner på alle mulige unnskyldninger på vold i kristendommens navn. Minner litt om hva mange muslimer ofte gjør når vold skjer i islams navn...........................

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Så om en kristen dreper så er han ikke ekte kristen,

En som sier han er muslim dreper så er han ekte muslim.

Det vil si at om en muslim ikke dreper så er han\hun ikke ekte muslim.

Man leser mye tøv her inne

 

Ja jeg vet man finner på alle mulige unnskyldninger på vold i kristendommens navn. Minner litt om hva mange muslimer ofte gjør når vold skjer i islams navn...........................

 

Forskjellen på kristendom og islam er Jesus og Muhammed. jesus er kjærlighet, og den eneste profeten i verdens religioner som er uten synd. Muhammed var en kriger som hadde mange koner, barnebrud etc. Islam lever etter Muhammed, kristendommen lever etter Jesus.og viktigst av alt lever kristne etter den gyldne regel som sier at alt du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Islams gyldne regel sier at du skal behandle alle rettferdig og du skal selv ikke bli urettferdig behandlet. Vel jeg klarer veldig godt å se hvilken av sidene som er fiendtlig og ikke 

Anonymkode: cc0d9...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen på kristendom og islam er Jesus og Muhammed. jesus er kjærlighet, og den eneste profeten i verdens religioner som er uten synd. Muhammed var en kriger som hadde mange koner, barnebrud etc. Islam lever etter Muhammed, kristendommen lever etter Jesus.og viktigst av alt lever kristne etter den gyldne regel som sier at alt du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem. Islams gyldne regel sier at du skal behandle alle rettferdig og du skal selv ikke bli urettferdig behandlet. Vel jeg klarer veldig godt å se hvilken av sidene som er fiendtlig og ikke 

Anonymkode: cc0d9...d41

Vel det er en stor likhet og det er at både kristne og muslimer tror på ting som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Anonymkode: cc0d9...d41

 

Jeg vil gjerne anbefale deg og åpne en slike bøker som dette

history_books_sm1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎09‎.‎2015 at 19.41, AnonymBruker skrev:

Vi kan jo alle kristendommens blodige historie, men jeg lurer på om det er noen steder i verden idag det fremdeles drepes i kristendommens navn? Ikke enkelttilfeller, men organisert.

 

 

 

 


Anonymous poster hash: b8290...cb7

 

Jeg trodde bibelen sa en ikke skal drepe. Det er bibelen kristne prøver å følge. Hvilken historie sikter du til??????

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎13‎.‎09‎.‎2016 at 15.19, NotNaomi skrev:

Vel,nå er jo Usa veldig religiøst,og det er vel ikke få kriger de har iverksatt.

Så godt som alle amerikanske presidenter var okkulte frimurere. Det er det motsatte av kristendom.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% av Bush-ene var alkoholiserte kristne fanatikere (selv om de kalte seg avholds-mennesker så vet vi bedre) som selv valgte å starte nye korstog mot midtøsten. Jesus ble ofte brukt for å fyre opp nasjonalismen i Bush-folkets taler.

Anonymkode: 79a39...fbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎09‎.‎2015 at 23.51, Maleficenta skrev:

Kkk er kristne.. gjerne de brant ned kirkene til svarte. De måtte jo ha egne kirker en gang i tiden.

Hva er problemet med at negrene hadde egne kirker? Det norske folk har jo også egne kirker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Jus sanguinis skrev:

Hva er problemet med at negrene hadde egne kirker? Det norske folk har jo også egne kirker.

Problemet var ikke at de hadde egne kirker. Problemet var at de ikke hadde lov og gå inn i kriker hvor hvite var.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎23‎.‎09‎.‎2015 at 3.29, Mann 42 skrev:

Hoho, det er KG's egen variant av snikislamifisering. Alle tråder skal islamifiseres. Samme hva de handler om. Det er nærmest en kunstform.

Og du er jo klanlederen av forumets legioner av virkelighetsbenektere. Man kan ikke ha en tråd om mennesker blir drept i kristendommens navn uten å trekke inn den åpenbare elefanten, nemlig islam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Problemet var ikke at de hadde egne kirker. Problemet var at de ikke hadde lov og gå inn i kriker hvor hvite var.

 

De hvite måtte jo ta ansvar for negrenes selvoppholdelse hvis negrene ikke klarte å sørge for det selv. Hvit omtanke for andre raser kalles det. Problemet er ironisk nok at denne hvite omtanken for andre raser i dag har pervertert til en manglende hvit selvoppholdelsesdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Og du er jo klanlederen av forumets legioner av virkelighetsbenektere. Man kan ikke ha en tråd om mennesker blir drept i kristendommens navn uten å trekke inn den åpenbare elefanten, nemlig islam.

Det er som jeg har sagt før eller siden vil noen dra inn Islam i tråder. Også i tråder som ikke har noe om Islam og gjøre.

Selv her i en tråd som handler om kristendommen så drar man Islam inn.

Ja mye grusomt har blitt gjort og blir gjort i Islams navn. Men vet du Islam har ingen skyld i grusomheter som har blir gjort i kristendommens navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...