Gå til innhold

Noen som har fått hjelp av klarsynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

 

Selvsagt gjorde du ikke det. Man trenger jo ikke å ta betalt når man når som helst kan ta med seg lottopotten hjem.

 

Hvor mange millionpremier har du vunnet i lotto forresten?

Anonymous poster hash: ba3bc...081

 

 

Jeg har aldri drevet med lotto, og aldri hatt noe behov for det heller. :)

Jeg har mer verdifulle ting i livet mitt enn penger.

Anonymous poster hash: 637ea...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har klarsynte i slekta, men vil ikke gå ut med noe navn, da det kun er nærmeste familie og venner som vet om dette. De kan også stoppe store blødninger, ta bort smerter, og også helbredet kreft. De vil ikke ha noen oppmerksomhet av dette, og tar aldri betalt for dette. Folk som skal tjene penger på dette, mister evnen sin, så disse tror jeg er tull og tøys. Mange useriøse folk desverre som ødelegger for de som er seriøse. Mange som har disse evnene skjemmes over det også. De føler seg annerledes osv. Sånn er det fordi de to i slekta mi iallefall. De er jordnære folk som ikke vil ha noen oppmerksomhet rundt dette.

 

:ler:

Hvor står dette? I "Lovverk for klarsynte"?

Anonymous poster hash: 4fe6b...03c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei

 

Bare lurte på om noen har historier der de har snakket med kjente klarsynte og at dette faktisk stemmer?  :)



Anonymous poster hash: a3529...750

 

 

Ikke med kjente nei, men jeg har vært hos tre klarsynte/healere, to av dem har hjulpet meg enormt! Den tredje klarte ikke å hjelpe meg så godt, men hun klarte å hjelpe min mamma. Men man kan jo se at f.eks. Lena Ranehag er klarsynt og treffsikker :)

 

 

 

Kan noen gi meg navn på klarsynte som IKKE er lurendreiere? Altså som er bevist ekte klarsynte?

Anonymous poster hash: b0fb6...f41

 

Lena Ranehag må vel være en av dem

 

 

Jeg synes ikke man skal være så påståelig og si at klarsynte IKKE finnes. Det finnes mer mellom himmel og jord. Hva med Snåsamannen?? Når det er sagt, er mest tull ja. Hvem som helst kan starte opp en telefonlinje, kalle den Klarsynte Klara, og ta x antall titalls kroner per minutt. God business.



Anonymous poster hash: 740e6...c3a

 

 

Nemlig. Vekk din indre healer. Alle har evnene, men de fleste må lete lenge for å finne dem

 

Hvis man kan kurere kreft burde man kanskje dele det med resten av verden?

 

Healere som tror de kan kurere kreft tar antagelig feil. Men de kan lette symptomene, og løfte opp klientene sine psykisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mye er svada av personer som driver med slikt her, men mye av det er faktisk ikke svada.

Jeg har vært hos reading hos samme person 2 ganger og har aldri opplevd at noe h*n sa ikke har stemt. Det har vært spot on, og alt jeg har spurt om har falt på plass. H*n visste ting om meg som bare jeg selv vet, og det er ingen måte h*n kunne ha googlet seg frem til dette. Folk kan si akkurat hva de vil om klarsynte osv osv. Men du må erfare det selv først før du kan konkludere at teorien din stemmer eller ikke. Jeg kan hvertfall si at jeg var en tviler helt frem til jeg fikk min første reading, da skjønte jeg at vi faktisk er koblet sammen på et høyere plan. Dessuten, jeg har betalt 300 kr per gang jeg har vært på reading. Det er så absolutt verdt pengene! Kanskje ikke det samme å ringe en healer eller klarsynt over telefonen når de vil presse ut 49,- minuttet av deg, da vil du kanskje være mest fokusert på å få readingen ferdig på 1,2,3.. Reis til en person som har en fast pris, prøv det ut og smil  :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mye er svada av personer som driver med slikt her, men mye av det er faktisk ikke svada.

Jeg har vært hos reading hos samme person 2 ganger og har aldri opplevd at noe h*n sa ikke har stemt. Det har vært spot on, og alt jeg har spurt om har falt på plass. H*n visste ting om meg som bare jeg selv vet, og det er ingen måte h*n kunne ha googlet seg frem til dette. Folk kan si akkurat hva de vil om klarsynte osv osv. Men du må erfare det selv først før du kan konkludere at teorien din stemmer eller ikke. Jeg kan hvertfall si at jeg var en tviler helt frem til jeg fikk min første reading, da skjønte jeg at vi faktisk er koblet sammen på et høyere plan. Dessuten, jeg har betalt 300 kr per gang jeg har vært på reading. Det er så absolutt verdt pengene! Kanskje ikke det samme å ringe en healer eller klarsynt over telefonen når de vil presse ut 49,- minuttet av deg, da vil du kanskje være mest fokusert på å få readingen ferdig på 1,2,3.. Reis til en person som har en fast pris, prøv det ut og smil  :nigo:

Vet du, eller noen andre, noen ekte og dyktige klarsynte/healer i Rogaland? Pleier prisene å ligge på rundt 300 kr? Skulle gjerne ha snakket med en klarsynt om min helse og livssituasjon.

Anonymous poster hash: 917ae...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet du, eller noen andre, noen ekte og dyktige klarsynte/healer i Rogaland? Pleier prisene å ligge på rundt 300 kr? Skulle gjerne ha snakket med en klarsynt om min helse og livssituasjon.

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

Jeg vet ikke om noen direkte i Rogaland nei.. Desverre! Personen jeg vet om tar kun reading over facebook for øyeblikket, og du betaler selvsagt ikke før du har fått svaret ditt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om noen direkte i Rogaland nei.. Desverre! Personen jeg vet om tar kun reading over facebook for øyeblikket, og du betaler selvsagt ikke før du har fått svaret ditt. :-)

Kan jeg spørre hva personen heter, om det er lov å gi ut navn her på kg? :) Hvordan klarer klarsynte å ha reading over facebook egentlig? Bør man ikke snakke eller se personen?

Anonymous poster hash: 917ae...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jeg spørre hva personen heter, om det er lov å gi ut navn her på kg? :) Hvordan klarer klarsynte å ha reading over facebook egentlig? Bør man ikke snakke eller se personen?

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

Det spiller ingen rolle om readingen er over nettet eller i møte med personen. Det samme resultatet vil du få uansett, bortsett fra at du ikke vil kunne spørre personen direkte under readingen da såklart. Du må ha spørsmål klare på forhånd. Vet ikke hvordan de gjør det, men jeg vet at det funker! Vet ikke om det er lov til å oppgi navn her, men jeg oppgir navnet på en positiv frekvens da; Ingunn Sigurdsdatter. Jeg kan ikke garantere at hun svarer med det første for jeg vet at hun er en meget opptatt dame. Men du vil nok få svar om du spør om hun har anledning til å ta en reading :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om readingen er over nettet eller i møte med personen. Det samme resultatet vil du få uansett, bortsett fra at du ikke vil kunne spørre personen direkte under readingen da såklart. Du må ha spørsmål klare på forhånd. Vet ikke hvordan de gjør det, men jeg vet at det funker! Vet ikke om det er lov til å oppgi navn her, men jeg oppgir navnet på en positiv frekvens da; Ingunn Sigurdsdatter. Jeg kan ikke garantere at hun svarer med det første for jeg vet at hun er en meget opptatt dame. Men du vil nok få svar om du spør om hun har anledning til å ta en reading :-)

Tusen takk for svar! :blomst: Nå er jeg litt grønn på betegnelser og slikt men hvordan er egentlig en reading? Kan man stille spørsmål som "vil jeg bli frisk"? Er det et maksimum antall spørsmål man kan stille? Hvor mye koster readingen?

Anonymous poster hash: 917ae...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for svar! :blomst: Nå er jeg litt grønn på betegnelser og slikt men hvordan er egentlig en reading? Kan man stille spørsmål som "vil jeg bli frisk"? Er det et maksimum antall spørsmål man kan stille? Hvor mye koster readingen?

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

Ved hjelp av intuisjon- klarsyn, blir du sett for hvor du er akkurat nå. Hva som foregår på energiplanet hos deg, hvor du evt.sitter fast og hvor du er på vei. Alt rundt oss er energi og alle mennesker har et energifelt rundt seg. Dette feltet kalles auraen. Her blir det sittende igjen informasjon om så vel det emosjonelle, det fysiske, det mentale og det åndelige hos hver og en av oss. Hver tanke og opplevelse legger igjen spor etter seg her. 

Spørsmål kan omhandle eksempelvis:

-Føler  du at noe begrenser deg i livet og i hverdagen?

-Ønsker du svar som du vet  ligger i deg, men som du ikke får helt tak på?

-Sliter du med å forstå noen  av dine reaksjoner på omgivelser/relasjoner?

-Vil du vite mer om deg selv? 

I ulike faser i livet kan vi bli sittende fast i gamle mønstre og energier som kan blokkere oss på vår vei. En reading kan være med å skape en bevegelse i denne prosessen og starte en forløsning. Det å bli sett på sjeleplan kan bidra til at man endrer retning og tar nye valg.

Hvis det var mer forståelig? :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ved hjelp av intuisjon- klarsyn, blir du sett for hvor du er akkurat nå. Hva som foregår på energiplanet hos deg, hvor du evt.sitter fast og hvor du er på vei. Alt rundt oss er energi og alle mennesker har et energifelt rundt seg. Dette feltet kalles auraen. Her blir det sittende igjen informasjon om så vel det emosjonelle, det fysiske, det mentale og det åndelige hos hver og en av oss. Hver tanke og opplevelse legger igjen spor etter seg her. 

Spørsmål kan omhandle eksempelvis:

-Føler  du at noe begrenser deg i livet og i hverdagen?

-Ønsker du svar som du vet  ligger i deg, men som du ikke får helt tak på?

-Sliter du med å forstå noen  av dine reaksjoner på omgivelser/relasjoner?

-Vil du vite mer om deg selv? 

I ulike faser i livet kan vi bli sittende fast i gamle mønstre og energier som kan blokkere oss på vår vei. En reading kan være med å skape en bevegelse i denne prosessen og starte en forløsning. Det å bli sett på sjeleplan kan bidra til at man endrer retning og tar nye valg.

Hvis det var mer forståelig? :-)

 

Endret av Hannj33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for svar! :blomst: Nå er jeg litt grønn på betegnelser og slikt men hvordan er egentlig en reading? Kan man stille spørsmål som "vil jeg bli frisk"? Er det et maksimum antall spørsmål man kan stille? Hvor mye koster readingen?

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

Ang. pris mener jeg at hun skal ha 300-400 kr. :-) Det er billig mener jeg! Mtp at readingene jeg har fått har vært veldig lange faktisk, og fantastisk gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nemlig. Vekk din indre healer. Alle har evnene, men de fleste må lete lenge for å finne dem

 

Så hva er grunnen til at de selverklærte klarsynte ikke har klart å bevise kreftene sine under kontrollerte former enda? Det burde jo være enkelt.

 

Forresten, James Randi tilbyr $1,000,000 til den som klarer å bevise at de besitter slike krefter. Tilbudet har stått åpent i ca. 20 år og ingen har klart å bevise noe enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. pris mener jeg at hun skal ha 300-400 kr. :-) Det er billig mener jeg! Mtp at readingene jeg har fått har vært veldig lange faktisk, og fantastisk gode!

Ja det hjalp. :blomst: Vet ikke om det er reading jeg er på utkikk etter da. Vil ha mer konkrete svar om fremtiden enn va som skjer i nuet. Kanskje reading også kan omhandle fremtiden?

Anonymous poster hash: 917ae...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det hjalp. :blomst: Vet ikke om det er reading jeg er på utkikk etter da. Vil ha mer konkrete svar om fremtiden enn va som skjer i nuet. Kanskje reading også kan omhandle fremtiden?

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

Ja, altså du kan jo rett og slett ikke få konkrete svar om hva som skjer i fremtiden. Det går jo ikke an, fordi du skaper din egen fremtid. Men du kan få typ. bilder av hvor du er på vei. Nuet henger dessuten sammen med hva som skjer i fremtiden, du skaper veien mens du går. Det kan hende en klarsynt kan hjelpe deg bedre med akkurat hva som skjer i fremtiden, men jeg tror uansett at en reading er mye bedre fordi da kan du få hjelp til å løse opp blokkeringer i deg som hindrer deg fra å være deg. Vil anbefale en reading  :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Vet du, eller noen andre, noen ekte og dyktige klarsynte/healer i Rogaland? Pleier prisene å ligge på rundt 300 kr? Skulle gjerne ha snakket med en klarsynt om min helse og livssituasjon.

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

 

Jeg ser at du har fått et svar, men velger å fortelle at priser hos healere varierer utifra om de er autoriserte eller ikke. Går du til en healer som ikke er autorisert så får du det for 300-400 kr. En autorisert healer skal ha fra 500 kr og oppover. Det meste jeg har betalt for en healing så langt er 600 kr, men jeg vet at den healeren nå har begynt å ta 700 kr timen. Vet ikke hvorfor. Har også sett healere i mitt område (er ikke Rogaland), som skal ha 850 kr timen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun kan se inn i fremtiden så er alt allerede foruttbestemt, og det er absolutt ingenting en kan gjøre med det heller. Da faller også hele meningen med å bli spådd bort. Livet også igrunn. 

 

Bedre kan det ikke sies. At noen er klarsynte må samtidig bety av vi ikke har fri vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Går du til en healer som ikke er autorisert så får du det for 300-400 kr. En autorisert healer skal ha fra 500 kr og oppover.

 

Autorisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kan kurere kreft burde man kanskje dele det med resten av verden?

Deler man det med verden, forsvinner evnene. Akkurat som lottopremiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...