Gå til innhold

Noen som kan "se" hva jeg har i huset?


Gjest Lille_Krokodille

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at dette er en gammel mann som har bodd i huset tidligere.
Når huset deres var blått eller rødt. Har huset vært i en av de fargene tidligere? 

Dette er en mann som hater alt av ny teknologi, og han forteller meg at han helst vil at dere skal leve uten støvsuger og mobiltelefon. Han uttrykker stor motstand mot det moderne samfunnet og vil nok fortsette å plage dere til dere enten begynner å leve som amish-folk eller bytter ut alle lampene i huset med parafin. 

Ville ikke spøket med han her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg tror vi har "noen" i huset. Telefoner blir skjøvet ned av benken, barna skravler med noen på rommet, og ting blir gjemt. Har funnet et munnstykke til støvsugeren under dyna mi og sånt... Jeg er ikke (så veldig) redd, og jeg har en teori på hvem det kan være, men det hadde vært interresant å høre om det er noen som kan si noe om saken? :-)

 

Et spørsmål?

 

Når det er noe rart i ditt nabolag.

 

WHO YOU GONNA CALL?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er fra 2013, hvilket spøkelse har satt liv i denne døde tråden igjen?

 

:sjokkert:

 

Må være den usynlige mannen som sover i senga til TS (ikke mobbing, men nok en referanse til en kongefilm)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sånt tror jeg sjeldent på. husdyr og vind er ofte grunnen. eller at du har latt døren stå åpen. lånt bort nøkkelen og glemt det, osv...

 



Anonymous poster hash: 6c7a1...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt noen i den forrige leiligheten. Barnet som da var 3-5 snakket med noen på rommet, ba vedkommende gå vekk når hun ville sove eller gråt fordi "han" bråket. Ofte trampet det på loftet (ingen der) og lyskuler som dukket opp i ny og ne.

Huset er fra 1800 tallet, og noe bla igjen... Anger på at vi ikke fikk noen inn for å sjekke det.

Jenta som nå er seks, gråt her om kvelden og sa hun var redd for at "noen" skulle komme hit vi har flyttet og ville ikke sove. Vi spurte hva hun mente, og hun sa hun ikke visste hva det var, men at hun ikke klarte å komme seg ut av senga eller rope på oss når "noen" var der. :( Det er over ett år siden vi flytta...

Anonymous poster hash: 02dcd...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt noen i den forrige leiligheten. Barnet som da var 3-5 snakket med noen på rommet, ba vedkommende gå vekk når hun ville sove eller gråt fordi "han" bråket. Ofte trampet det på loftet (ingen der) og lyskuler som dukket opp i ny og ne.

Huset er fra 1800 tallet, og noe bla igjen... Anger på at vi ikke fikk noen inn for å sjekke det.

Jenta som nå er seks, gråt her om kvelden og sa hun var redd for at "noen" skulle komme hit vi har flyttet og ville ikke sove. Vi spurte hva hun mente, og hun sa hun ikke visste hva det var, men at hun ikke klarte å komme seg ut av senga eller rope på oss når "noen" var der. :( Det er over ett år siden vi flytta...

Anonymous poster hash: 02dcd...add

 

Kan ha vært søvnparalyse. At barn har en livlig fantasi også i våken tilstand er heller ikke så uvanlig. Hørt om Skybert?

Anonymous poster hash: 12d41...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...