Gå til innhold

Nei vi ønsker ikke kvinnene slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de? Det står at de har tatt bilder av kvinner i alle fasonger.

Vel i artikkelen var det bare smellfeit "fasonger"...

Anonymous poster hash: 5bdd7...b29

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG-feit eller HerregudViErStolteAvKroppenVårOgSpringerTilMediaMedDet-feit?

Igjen, kommer du deg over vidda med sekk er du innafor.

Jeg gjør ikke det(delvis sykdom).

Hilsen BMI på 21 og trener 5 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 3ead6...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her overkompenseres det med smellfeite damer i en usunn kropp. Dette er heller ikke normale kvinner... Jeg terper videre; Kan du krysse Hardangervidda med sekk? Da har du en fantastisk kropp, samma faen.

Det klarer jeg fint, men jeg er helt klart overvektig (bmi 27).

Anonymous poster hash: e5ba2...640

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig og sikkert feit etter synet her inne. Men jeg blir gjerne med på helgetur på vidda med fiskestang og 20 kg opp pakking og trener styrke tre ganger i uka og har aldri hatt problemer med å få de mennene jeg har hatt lyst på, uavhengig av hvilket "nivå" de var på. Så jeg konkluderer med at at de fleste menn er mer glad i myke damer enn det kg anonyme vil ha det til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli litt lei sånne "aksjoner"som det der. Nei,min kropp er ikke lik supermodell kroppene, men den er heller ikke lik de kroppene i den artikkelen. Det føles som om det alltid må være enten eller, enten er du modelltynn eller smellfeit, men de fleste er et sted midt i mellom. Jeg er 177 og veier 71 kg sist jeg sjekket og tror da at det er helt normal alminnelig kropp.

Også er jeg lei av feite damer som mener folk får "ta dem som de er" de ER ikke 30kg+ med fett,de kan ikke definere seg selv utifra fettmengden på kroppen!

Ta meg som jeg er for disse folka er som å si "jeg er lat,gidder ikke å bry meg om min egen helse,uappetitelig,eter for en hel afrikansk landsby og har verre hygiene".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pussig den der "ekte kvinne"-diskusjonen. Jeg er født med innovertiss og pupper. Ergo er jeg ekte kvinne, uavhengig av hvordan jeg ser ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse som er lei "Ekte kvinner har former" opplegget, der ekte kvinner med former = Kraftig overvektige kvinner. Jeg er selvsagt helt for at du ikke skal rette deg etter at perfekte kvinner skal ha helt flat mage, sprettrumpe og store pupper, og være fornøyd med den kroppen du har.

Det jeg derimot har lite til over for er disse mennene og damene som lar kroppen forfalle og forsvarer seg med "jammen jeg er fornøyd med min kropp. Ja jeg har lagt på meg 15kg, men vet du hva? Jeg bryr meg ikke. Jeg er stolt av min kropp."

Du har bare en kropp, og det er greit at du har innsett at du aldri kommer til å få six-pack eller bli victoria secret-modell, men du kan jo ta vare på deg selv. Vedlikehold kalles det. Om du ønsker å ta opp kampen mot kroppshysteriet så er det ingenting som er bedre, men du trenger ikke la kroppen forfalle bare forde du ikke ønsker å bli det som overvektige mennesker har en tendens til å kalle sykelig tynn.

Det er ikke til å nekte for at de aller fleste menn (og bi-homofile kvinner) tenner på damer som Jessica Alba, Scarlett Johanson osv, men det betyr ikke at de blir frastøtt av kvinner med litt mer fett på kroppen. Alle undersøkeleser jeg har vert borti viser til at menn foretrekker kvinner med litt mer fett på kroppen. Selv om det ikke er representativt for absolutt alle, så er det en klar indikator på at selv om de fleste liker å kikke på slike kvinner, så foretrekker de den mer normale kropsfiguren til kvinnen i gata.

selv om det er politisk ukorekt å si, så vil jeg konkludere med at selv om det finnes noen som heller foretrekker kraftig overvektige kvinner, så er normen en plass i mellom jeg-er-så-feit-at-jeg-må-lage-sak-om-hvor-fornøyd-jeg-som-normal-kvinne-er-med-kroppen min og -jeg-trener-7-dager-i-uka-og-ser-photoshoppet-ut-og-alle-hater-meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som får kvinner til å bli usikre på seg selv. Ut i fra hva "samfunnet" mener er riktig kroppstype, blir mange helt ødelagt av hvordan en kvinne skal se ut. "Nå er det "in" å være lubben", "nå må du være slank for å få oppmerksomhet", "nei, nå er det FORMER som gjelder"! Dette er direkte skamfullt ovenfor alle kvinner.

Jeg trener, spiser sunt og har generelt en veldig sunn livsstil. Jeg har gått ned endel i vekt fordi jeg la om kostholdet. Spiste masse godteri før, trente ALDRI og satt på ræva hele dagen. Dette er ikke sunt! Jeg endret livsstilen for MEG, ikke for hva samfunnet mener er "sosialt akseptabelt". Det er mange helserisikoer ved å ikke trene, og å spise usunt. Det kan påvirke fremtiden.

Jeg har heller aldri hatt problemed med å få meg menn til og bli interesserte. Det har med holdning og selvtillitt å gjøre. Så selv om jeg har ekstra fett på kroppen, så er jeg faktisk fornøyd med meg selv. Uansett hva en artikkel sier, eller hva alle andre sier. Jeg vil heller ha en mann som liker meg for MEG, ikke fordi jeg er en viss kroppstype.



Anonymous poster hash: f49f0...789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om 10-20 år kommer samfunnet til å se tilbake på dette tiåret som "da vi tok et oppgjør med skjønnhetshysteriet" og da alle kropper plutselig ble fantastiske



Anonymous poster hash: 6b62e...3d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=fA3ij7Qx26A



Anonymous poster hash: 1df11...030
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som får kvinner til å bli usikre på seg selv.

Anonymous poster hash: f49f0...789

Når man er sykelig overvektig som de i artikkelen så er det bare på sin plass å være usikker på seg selv og føle seg attraktiv.

Det er forhåpentligvis det sparket de trenger for å gjøre noe med situasjonen! Det er usunt og direkte farlig!

Anonymous poster hash: 5bdd7...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=fA3ij7Qx26A

Anonymous poster hash: 1df11...030

For en utrolig oppegående og herlig jente. Skulle hatt flere slike i verden :)

Anonymous poster hash: 29dbc...bd8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker heller ikke disse kampanjene. Du blir ikke lekker bare fordi du kler av deg offentlig. Jeg har heller ikke sansen for kommentarer som "de fleste menn liker myke kvinner". Hva er dette for noe? Er målet nå å gi slanke, veltrente kvinner komplekser?

Endret av Hulderen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Vi lever i en så syk verden at folk forsvarer helsefarlig overvekt.
Og hvor er de feite mannfolkene? Hvorfor er mannen i den photoshooten fit? Nei det er umulig å ta disse feitingene seriøst. "Fat Acceptance" meg i rompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når size 0 diskuteres og effekten av det, trekkes det alltid inn de i strl 987XL.

Skulle ønske at gjennomsnittsmodellene kunne være 36/38/40.



Anonymous poster hash: c6f57...58c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overvekt ER stygt. Enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 21b3c...e06
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er sykelig overvektig som de i artikkelen så er det bare på sin plass å være usikker på seg selv og føle seg attraktiv.

Det er forhåpentligvis det sparket de trenger for å gjøre noe med situasjonen! Det er usunt og direkte farlig!

Anonymous poster hash: 5bdd7...b29

Hvorfor ser man aldri slike kampanjer mot f.eks. ekstremsportutøvere? Det er farlig, det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bevare mitt liv da. Er det npk en gang virkelig verd å kaste bort tiden med å høre alle dem som ikke ser akkurat ut som supermodeller (for det gjør nemlig ikke den store majoritet, og dermed heller ikke majoriteten av brukerne på KG) fortelle hverandre at de ikke holder mål?

Tro hva svaret ville bli om man heller spurte:

Ville du heller hatt sex med et menenske som var helt ihht. KG standard på høyde og vekt, men som var så usikker på om kroppen var bra nok at h*n var hemmet seksuelt?

- eller ville du heller hatt sex med et mennske som var litt utenfor KG standard på høyde og vekt, men var trygg i sin seksualitet?

Hvorfor mener man at artiker som har til hensikt å kanskje kunne øke menneskers selvfølelse ikke skal publiseres?

Hvorfor blir det så urimelig viktig å dømme mennesker man ikke kjenner?

Jeg tviler stort på at TS vil bli tunget, med en pistol mot hodet, til å ha sex med en av de mange avbildede kvinnene.

Og jeg under meg på hva som får TS til aktivt å søke seg frem til artikler som inneholder bilder av mennesker vedkommende tydeligvis finner så avtennende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var kampanjer om at ekte kvinner har noe mellom ørene, og ikke på magen. De dumme hadde ikke funnet ut at de var diskriminert uansett, i motsetning til her.



Anonymous poster hash: 42e1c...279
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...