Gå til innhold

Hvorfor går bare kvinner etter alfa menn og idioter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Biologi!

Alfahannen sine avkom hadde større sjangs for å få nok mat og vern, difor valde kvinnene å ha sex med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og evolusjon!

Borna av kvinner som føretrakk alfahannen overlevde oftare enn borna til kvinnene som hadde sex med han som tok til takke med det minste kjøttstykket etter jakta. Som følge av dette har me fått eit fleirtal av kvinner som vert tiltrekt av alfahannen, særskilt når dei har eggløysing.

Verken 1000 år med overvekt av jordbrukskultur der mest kven som helst kan skaffa nok mat, eller nokre tiår med trygdeordningar kan vega opp for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker.

Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial??????

Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Det at du i det hele tatt bruker uttrykket "alfahann" sier mye om hvorfor jeg ikke hadde blitt tiltrukket av deg. Alfahanner finnes i dyreriket. Det er den dominerende hannen i en flokk med dyr.

Mennesker har ikke alfahanner. Det er menn og så er det kvinner.

Så har mann forskjellige typer menn.

Selvsikre, usikre, utadvendte, sjenerte etc etc.

Kan personlig bare snakke for meg, men jeg tiltrekkes av menn med bein i nesa som tør å ha egne meninger og stå for dem. Menn som tør å si meg imot om de ikke er enige, men som også er ydmyke og innrømmer feil. Jeg vil ha en mann som tar intiativ og som liker utfordringer og som er spontane.

De som snakker om alfahanner er som oftest tøffelmenn som ikke tør å si imot damen, som alltid sier "Hva du enn vil kjære", som ikke har egne meninger, som er så redd for å trå feil at de er nikkedukker uten ryggrad.

Men det er nå min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...