Gå til innhold

Ord man er lei av!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bjørnetjeneste

Ikke nødvendigvis fordi jeg er lei av ordet i seg selv, er bare så skrekkelig lei av at folk bruker det uten å forstå hva det betyr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curves, fit, fitstyle, fitspo, fitcurves, fit-altmulig. Særlig når det er en # foran. Og bildet som er tagget er mat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curves, fit, fitstyle, fitspo, fitcurves, fit-altmulig. Særlig når det er en # foran. Og bildet som er tagget er mat.

I second that! Ingenting verre en nyfrelste lavkarbojunkies som tagger all mat de spiser som #sunn, #havrevafler, #lowcarb. Holder på å dø av bølgen som har tatt over mine nærmese venner og som jeg føler kommer mellom oss, da alt de er interesserte i er å snakke lavkarbo og jeg bare ikke er interessert i det hele tatt.

Anonymous poster hash: fdb0d...e20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet ramaskrik. I de fleste tilfellene der det ordet blir brukt var det ingen som sa noe, bare de som som bruker ordet som innbiller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hets - gjerne i forbindelse med ymse bloggere.

Den overdrevne bruken av ordet "hets" - gjerne det første man får slengt etter seg i det man uttrykker noe negativt om f.eks. en blogger - fører til at ordet mister sin styrke og bare blir et hverdagsord. Det mister sin iboende kraft til å gjøre en oppmerksom på at noe faktisk er riv, ruskende galt.

Moderate muslimer - Er det de som bare er litt muslimsk? Avmålt muslimsk? De som kun plukker ut rosinene av den muslimske pølsa? Betegnelsen "moderat muslim" synes å ha blitt det nye navnet på alle som ikke er "ekstremistiske muslimer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når foreldre omtaler barna sine som prinser og prinsesser.

I second that. Særlig når barnet ikke er født ennå, og det bare er lagt ut masse ultralydbilder i en mappe på Facebook titulert "Prinsen i magen!" eller "Prinsessen i magen!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er et ord en hører og leser altfor ofte. ;)

Anonymous poster hash: 02920...03a

Det er jeg enig i. Jeg (og dronning Sonja :icon_lol: ) bruker det altfor ofte selv, men prøver å skjerpe meg. Blant annet ved å bruke det samme alternativet som du gjør, "en." ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Selfie" - jeg kan ikke beskrive hvor sterkt jeg misliker det ordet. Får vondt inni meg når jeg hører folk si "tar en selfie". KLEINT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammahjerte

Blir også oppgitt når folk, i 2014, skriver/sier "tante rød", det heter MENSEN!

Nei, det heter ikke mensen. Det heter menstruasjon ;)

Anonymous poster hash: 1dd10...71b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose - Nå koser vi oss... bla bla bla *spyr*

Reflektere - Reflektere ditt, reflektere datt... GJØR NOE MED DET DA FOR F****, hjelper ikke å tenke på det!!



Anonymous poster hash: 1dd10...71b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...