Gå til innhold

Irriterende mennsker og deres væremåte


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som alltid ombestemmer seg, ofte tre ganger, slik at vi ender opp med det første forslaget som regel. Ellers kommer hun og bor hos meg ei uke om sommeren og ellers i året hører jeg null fra henne, kanskje et slapt "god jul,da". Hun er også slapp, syk og dårlig mesteparten av tida, men når det er snakk om å gå et sted hvor det kanskje er menn tilstede, da spretter dama opp. Jada.

Ellers irriterer jeg meg over meg selv som av og til går fem på når det gjelder manipulerende mennesker. Slike som er SÅ søte, hyggelige og høflige i starten, men så viser det seg at det kun er for å oppnå noe.

Jeg kan ha fortalt dem ting i litt fortrolighet for vi hadde så god kjemi, trodde jeg, men plutselig så bruker de det mot meg så det holder.

Og den verste setningen jeg hører for tiden er; "jammen, du sa jo..."

Ei jeg jobba sammen med, brukte å gaule ut i matpausen et eller annet som jeg hadde fortalt henne i fortrolighet. Irriterer meg over hvor feil en kan ta av mennesker. Men noen vinner seg ved nærmere bekjentskap også, bare så jeg har nevnt det.

Orker heller ikke forholde meg til klagere, sykdomsprat og at" jensemann" har skylda for alt vondt i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg generelt på det egosentriske samfunnet vi lever i!

Ser dette spesielt i barnehage-sammenheng;

Når jeg henter barnet mitt og kommer samtidig med andre foreldre, og de parkerer rett foran inngangen, fordi de selvfølgelig er de eneste med dårlig tid på hele planeten!

Og når vi kommer inn i barnehagen og det ligger en liten tass som har ramla på gulvet, og de andre foreldrene bare steger over ungen fordi det ikke er deres. Ikke snakk om å hjelpe han opp nei!!

På foreldre møter sitter alle å bare vil snakke om SINE barn, enda de har egen tid til dette på foreldresamtaler.

Det er meg og mitt hele tiden!!

Anonymous poster hash: f54c3...260

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid er syke og har vondt ett sted. Hadde en kollega som stadig var syk og huffet seg og gikk hjem tidlig pga han hadde vondt i tåen.

De som ikke eier ett snev av humoristisk sans og gjerne føler seg støtt om du slenger frem en vits eller to fordi du "selvfølgelig siktet til denne personen"

De som har det verre eller bedre enn andre. Åpnet meg for familien engang om noe jeg aldri hadde snakt om før som var litt vanskelig, før jeg fikk prata ferdig brøt en annen i familien inn og sa hun følte seg verdiløs og begynte å gråte..

Besserwissere som snakker høyt og tydelig om ting de absolutt ikke har peiling på og du vet det de sier er pisspreik men de er så fulle av seg selv at de hardnakket står på sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid er syke og har vondt ett sted. Hadde en kollega som stadig var syk og huffet seg og gikk hjem tidlig pga han hadde vondt i tåen..

Alle kjenner vel en slik person?! Hehe..

Uansett hva man feiler eller forteller har det de hat vært igjennom myyye værre :P

En på jobben min presterte å holde seg hjemme fordi h*n var solbrennt (les: lyserosa).

Fikk snapp av vedkommende senere på dagen "tar det rolig i dag" med et bilde av seg selv på stranda!!

Anonymous poster hash: f54c3...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjenner vel en slik person?! Hehe..

Uansett hva man feiler eller forteller har det de hat vært igjennom myyye værre :P

En på jobben min presterte å holde seg hjemme fordi h*n var solbrennt (les: lyserosa).

Fikk snapp av vedkommende senere på dagen "tar det rolig i dag" med et bilde av seg selv på stranda!!

Anonymous poster hash: f54c3...260

Det er jo som å ta seg fri fordi man er forkjøla å gå barbeint på isen :P kjente en som var syk og hadde vondt i skulderen og måtte hjem fordi han ikke kunne trykke på dataen mer, men han kunne male huset og feste med kompisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Folk som alltid skal snakke om sykdom og stadig vekk på minne oss andre på hvor vondt de har ett eller annet syed.

2. Jeg hadde en gang en kollega somlo så overdrevent av alt. Innimellom var han frykteli alvorlig. Han mangla virlelig nyansene. Var slitsom og oppmerksomhetskrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, hele åtte sider med innlegg fra folk som irriterer seg over andre, du verden så mye irritasjon, jaja...

I en tråd ala denne burde det jo ikke vært postet ett eneste innlegg, fordi vi alle på et eller annet punkt helt sikkert også er til irritasjon for andre, like sikkert som at alle innleggene her nok også (kanskje) stemmer.

Skjønner faktisk ikke hva som skulle være av interesse for andre i å lese om hvem jeg irriterer meg over, så det lar jeg heller være... Kos dere med irritasjonene deres da jenter :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hele åtte sider med innlegg fra folk som irriterer seg over andre, du verden så mye irritasjon, jaja...

I en tråd ala denne burde det jo ikke vært postet ett eneste innlegg, fordi vi alle på et eller annet punkt helt sikkert også er til irritasjon for andre, like sikkert som at alle innleggene her nok også (kanskje) stemmer.

Skjønner faktisk ikke hva som skulle være av interesse for andre i å lese om hvem jeg irriterer meg over, så det lar jeg heller være... Kos dere med irritasjonene deres da jenter :fnise:

Det der syns jeg var et irriterende innlegg, i alle fall. Folk som tror de er bedre enn andre innpå forum... Og med en liten frekk smiley-detalj og "kos dere" på slutten:s spyr

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der syns jeg var et irriterende innlegg, i alle fall. Folk som tror de er bedre enn andre innpå forum... Og med en liten frekk smiley-detalj og "kos dere" på slutten:s spyr

Hehe, da var det nå jammen godt at også du fant noen å irritere deg over. Skal tydeligvis ikke mye til heller :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da var det nå jammen godt at også du fant noen å irritere deg over. Skal tydeligvis ikke mye til heller :fnise:

Det er veldig sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg kjenner ingen for øyeblikket jeg synes er irriterende. Betyr det at jeg er irriterende??? :sjokkert:

JA!.. :fnise: Neida, men jeg finner mennesker som krever å bli forstått ihjel fryktelig irriterende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke folk som skal snakke om trening, kropp, kosthold osv. Fy.faen. så irriterende! Og noe så uintressant!!! Jeg driter da vel lange baller i om mennesket trener eller har et sunt kosthold eller ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

-Sånne som avbryter andre. Sitter for eksempel å hører på at noen forteller om noe, og så kommer idioten inn "noe lignende skjedde meg bla bla.." Har ikke folk lært seg at det er uhøflig å avbryte eller bare må de ha oppmerksomhet hele tiden?

-Besserwissere kommer også høyt opp på listen.

-Snobbete idioter.

-Folk som bruker kjønn som unnskyldning eller som en grunn for alt mulig vås. "Det kan ikke jeg gjøre, for jeg er kvinne".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg litt over en venninne.

Hun er i slutten av tyveårene og fikk sin første kjæreste for ca. 1,5 år siden (første kjæreste noensinne, før hun møtte han hadde hun aldri så mye som datet og jeg tror ikke hun har hatt sex før kjæresten heller).

Det er koselig og fint at hun har fått seg kjæreste, men er det slitsomt å være med henne, for plutselig har hun blitt samlivsekspert! Hun kommenterer hele tiden "Ja Mari, det er viktig å gjøre sånn og sånn for å beholde gnisten" (jeg heter Mari). "Mari, du må huske på å gjør ditt og datt", "for å glede mannen min, pleier jeg å ....., det kan være noe for deg også det, Mari".

Jeg syntes det er irriterende, fordi hun har påtatt seg en rolle som "lærer" for meg, som liksom skal forklare og lære meg hvordan man har et godt forhold. Når hennes eneste erfaring er 1,5 år med kjæreste (de prøve å bo sammen, men det "fungerte ikke" så nå er de bare kjærester).

Jeg på min side har vært lykkelig gift i snart seks år med både hus og hund, og har flere forhold med både menn og kvinner bak meg...



Anonymous poster hash: 08251...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!.. :fnise: Neida, men jeg finner mennesker som krever å bli forstått ihjel fryktelig irriterende...

Enig! Enkelte tror de har det verre enn ALLE andre, eller at alle i verden bør legge seg flate for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, hele åtte sider med innlegg fra folk som irriterer seg over andre, du verden så mye irritasjon, jaja...

I en tråd ala denne burde det jo ikke vært postet ett eneste innlegg, fordi vi alle på et eller annet punkt helt sikkert også er til irritasjon for andre, like sikkert som at alle innleggene her nok også (kanskje) stemmer.

Skjønner faktisk ikke hva som skulle være av interesse for andre i å lese om hvem jeg irriterer meg over, så det lar jeg heller være... Kos dere med irritasjonene deres da jenter :fnise:

Nå synes jeg du er fryktelig irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå synes jeg du er fryktelig irriterende.

Og nå syntes jeg du er irriterende fordi du kommenterer at han andre er irriterende :)....neida...bare kødder ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Gravide som tror de er de første i verden som skal ha barn.

-Jenter med "Flink pike" syndrom.

-Gjerrige mennesker

-Slue mennesker som gjør alt til sin fordel.

-Sarkastiske mennesker.

-Folk som reiser til samme feriedestinasjon 8 år på rad.

-Folk som ikke liker mat.

-Folk med Crocs (ikke en egenskap, men allikevel innmari provoserende).



Anonymous poster hash: faff7...b73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid skal høre sin egen stemme og klarer å vri alle samtaler om å dreie seg om seg selv. Så selvsentrert personer er så slitsomme, unngår dem så godt jeg kan. Også vet de selvfølgelig best.



Anonymous poster hash: 34fc7...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...