Gå til innhold

Unge jenter og eldre menn


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg har i disse dager observert flere tråder hvor det blir uttrykt misnøye over at voksne menn foretrekker unge piker i deres beste alder (18-23) fremfor gamle damer på egen alder.

Det har vært en rekke hatske utspill hvor disse gamle damene sparker hardt fra seg i alle retninger. Både til de voksne mannfolka og til de søte unge pikene i deres beste alder (18-23).

"Dessverre" er nå slik at det er en kjennsgjerning at jenter i sin beste alder (18-23) foretrekker ekte mannfolk som er litt oppe i åra. Som f.eks meg (jeg er 30).

Unge spirrevipper av noen guttevalper på 18-23 har ingenting å stille imot ovenfor voksne mannfolk som meg så det er kanskje ikke så rart?

Vi voksne menn er mer mentalt voksne enn unge gutter, vi kan tilby mer, har lengre lisvserfaring og er mer sjarmerende, vi er sofistikerte med høy intelligens (jeg hvertfall), vi er allerede etablerte og vi har et røffere og mer maskulint utseendet enn unge gutter.

Så da er det jo ikke til å unngå at piker i deres beste alder (18-23) faller for oss godt voksne kjekke muskuløse menn som meg?

Dessverre møter vi voksne menn både hat fra eldre damer og unge gutter. Gutten blir selvfølgelig misunnelig og sur fordi vi stjeler dama hans, mens eldre damer blir sinte og misunnelige fordi vi forlater de til fordel for piker i sin beste alder (18-23).

Hvorfor ikke bare møte situasjonen her med større forståelse og aksept istedetfor å svare med hat og mobbing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du prøver på egentlig? Dette begynner å bli litt kjedelig egentlig,

Ja,for hva skal vi 23+ damer gjøre mener du? Henge oss? Kjøpe 15 katter? De fleste 18åringer vil ikke ha gamle menn,det er ønsketanker fra eldre menn dette her, de fleste forhold så er det 5år + - som gjelder, det er ikke normalt for de fleste å ha 15år eldre kjærester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Hva er det du prøver på egentlig? Dette begynner å bli litt kjedelig egentlig,

Ja,for hva skal vi 23+ damer gjøre mener du? Henge oss? Kjøpe 15 katter? De fleste 18åringer vil ikke ha gamle menn,det er ønsketanker fra eldre menn dette her, de fleste forhold så er det 5år + - som gjelder, det er ikke normalt for de fleste å ha 15år eldre kjærester.

Trenger ikke kjøpe 15 katter, er bare å røske med seg noen på gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt en reell diskusjon om du ikke skrev det så åpenbart for å provosere/trolle.



Anonymous poster hash: bc876...91b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

følgte du med på den ene tråden med uendelig mange svar? de (vil påstå) 90% av oss unge der sa at man ikke kunne tenke seg å være med en gammal mann. noen sa sex var greit, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvendig å skrive et så åpenbart tulleinnlegg, når du helt fint kunne startet en seriøs diskusjon om det samme med en mer konsktruktiv (og realistisk) innfallsvinkel. Det er ikke så veldig fristende å debattere med noen som åpenbart bare skriver for å provosere. En ting bare - intelligens er ikke noe som er forbeholdt gutter over 30. Og bare så det er sagt - du fremstår ikke som intelligent uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg fikk ikke med meg hvor gamle jentene er når de er i sin beste alder. Kan du gjenta det?

:fnise:

WubWub må passe på at det innprentes skikkelig slik at noen kan protestere og han kan publisere noen argumenter/linke til artikler han LENGTER etter å krangle på.

Anonymous poster hash: bc876...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

følgte du med på den ene tråden med uendelig mange svar? de (vil påstå) 90% av oss unge der sa at man ikke kunne tenke seg å være med en gammal mann. noen sa sex var greit, men ikke mer.

dette vet vi alle bare er fjas og tulle fra ende til annen. reneste sludderet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå føler jeg at jeg har lest tallene "18-23" ekstemt mye på forumet de siste dagene.



Anonymous poster hash: 540b7...198
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er fakta at jenter mellom 18-23 drømmer etter fyrer på 30+, hvorfor er da den største andelen jenter sammen med menn på sin egen alder + - 3-5 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er fakta at jenter mellom 18-23 drømmer etter fyrer på 30+, hvorfor er da den største andelen jenter sammen med menn på sin egen alder + - 3-5 år?

Fordi de de ikke vet sitt eget beste og fordi de ikke har møtt meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...