Gå til innhold

Hvofor er damer så dobbeltmoralsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest masse tråder der damer sier det er HELT ok å dumpe en mann hvis han er for lav, skallet, fyldig eller har liten penis. Hvorfor er det sånn at det blir et helsike hver gang en mann krever ei jente med stram fin kropp, store pupper, sprettrumpe og deilig trang mus? Møter dere ikke dere selv i døra her? Bare syns det er litt merkelig hvordan kvinner klikker i vinkel for en manns preferanser, mens de gir støtte til ei dame som sier hun vurderer og dumpe partneteren for de tingene som jeg skrev lengre opp.

Når det er sagt har ikke jeg noen av disse syke kravene selv. Forelsker meg i hele personen, så kunne ikke dumpet ei dame fordi hun hadde fått et par unger og kroppen hadde forfalt litt, eller at hun hadde små pupper osv. Men lurer på hvorfor det er greit å dumpe menn for disse syke preferansene, mens når en mann sier noe lignende så får han huden full, og blir kalt bitterpikk, kvinnehater og det som værre er? Kvinner har dere noen svar? Gjerne menn også som føler det på samme måte. :)

Anonymous poster hash: e2645...618

Slik er bare damer;). Helt blåst i topplokket.

Anonymous poster hash: dcaad...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik er bare damer;). Helt blåst i topplokket.

Anonymous poster hash: dcaad...d9b

Prøver helt ærlig å sette meg inn i hvordan kvinner tenker på disse områdene, og blir ikke klok av det. Så skjønner frustrasjonen din. MEN de er ikke blåst i hodet av den grunn, men klarer kanskje kun å se ting fra sin egen synsvinkel?:) Så lenge de ikke føler seg truffet selv så er det greit å dumpe en partner eller ha urealistiske preferanser?:) Bare blir så overrasket når en mann skriver om noe angående sine preferanser, hvordan de da plutselig reagerer sterkt, men ikke at de selv har "syke" preferanser, eller andre damer.:) Virker som det blir alle kvinner mot ts da.. Mens kvinner støtter hverandre på ting som angår menn. Forstå det de som kan?:)

Anonymous poster hash: e2645...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS.

Du kan ikke komme her på kvinneguiden og vente å få sympati for at du vil dumpe dama fordi hun har pupper på størrelse med linerleknær og fitte som kjennes jamngod med å stikke tisseluren ut vinduet en lummer sommerkveld.

Hvis du virkelig var interessert, så ville du oppdage at kvinnfolkene her slett ikke er enige med hverandre om alt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS.

Du kan ikke komme her på kvinneguiden og vente å få sympati for at du vil dumpe dama fordi hun har pupper på størrelse med linerleknær og fitte som kjennes jamngod med å stikke tisseluren ut vinduet en lummer sommerkveld.

Hvis du virkelig var interessert, så ville du oppdage at kvinnfolkene her slett ikke er enige med hverandre om alt heller.

??? Tror du skriver på feil tråd. Vennligst hold deg til tema:)

Anonymous poster hash: e2645...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS.

Du kan ikke komme her på kvinneguiden og vente å få sympati for at du vil dumpe dama fordi hun har pupper på størrelse med linerleknær og fitte som kjennes jamngod med å stikke tisseluren ut vinduet en lummer sommerkveld.

Hvis du virkelig var interessert, så ville du oppdage at kvinnfolkene her slett ikke er enige med hverandre om alt heller.

Dette var en grunn til at jeg ikke kan ta dine svar seriøst mere.. Makan!

Anonymous poster hash: e2645...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...