Gå til innhold

Når du er voksen skal du ikke drive på med barnslige ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du er voksen skal du ikke drive på med barnslige ting



Anonymous poster hash: ee081...55d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er barnslige ting?

Har forlengst sluttet med å furte for å vise folk hvor sinte jeg er på dem, hyle høyt for å få viljen min og lignende. Det er vel noe av det mest barnslige jeg vet om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er voksen skal du ikke drive på med barnslige ting

Anonymous poster hash: ee081...55d

Lego?

Tegneserier?

Wakeboard?

Hva er det du tenker på?

Anonymous poster hash: 2029f...2ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er barn er det mange ting man ikke får lov til, fordi man er barn. Når man er voksen har man lov til alt, inkludert det noen måtte mene er barnslig. Om det likevel er ting man ikke har lov til, hva er da vitsen med å være voksen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke voksen før man tørr å være barnslig.

Kan jo ikke gå rundt å være dønn seriøs hele tiden ;-)

Anonymous poster hash: 18ddd...26b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med å sitte i sandkassa, sykle på trehjulssykkel og leke med Barbie. Det får holde.

Det har derimot ikke jeg sluttet med. Lekte aldri med Barbie som barn, men begynte i voksen alder. De andre tingene gjør jeg ofte, men er mest i sandkassa. Har ikke syklet på trehjulsykkel siden august/ september. ;)

Jobber med barn..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Glad jeg aldri blir voksen nok til å bli en sånn sur gammal kjerring som absolutt skal mene noe om alt alle andre gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Man skal aldri slutte å leke. Det er vel antakelig derfor vi er verdens mest depressive folkeslag, og at mental sykdom er på fremmarsj i hele verden. Folk er så gravalvorlige, angstfulle og livredde for å ikke ha nok penger, god nok jobb, nok venner på facebook og bra nok liv at de ikke klarere slappe av og leke litt med livet.

Trist men sant. Så nei, når man er voksen skal man SPESIELT passe på å gjøre masse barnslige ting. Sykle, klatre i trær, følge en elv, ake, rulle i gresset osv osv. Ikke bare er det sunt å leve i nuet, men det er også sunt for kroppen å bevege seg slik man gjorde da man var barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Glad jeg aldri blir voksen nok til å bli en sånn sur gammal kjerring som absolutt skal mene noe om alt alle andre gjør.

Jeg TROR at ts antakelig ikke har det så veldig lett med seg selv, og vi snakker nok om en psykiatrisk diagnose. Man lager bare ikke en slik tråd og bare repeterer overskriften i innlegget sitt uten å være litt rar?

Jeg tror kanskje TS burde leke litt mer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørt sånt tull....

Jeg driver fremdeles med flere av de samme tingene jeg fant morsomt og givende som barn, og har aldeles ikke tenkt å slutte med disse før "jorden kaller" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, jeg er over 40 år og spiller pc-spill og koser meg. Uten barn og dama på kveldsvakt, da kommer gameren i meg fram :danse:



Anonymous poster hash: b7084...3ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med å sitte i sandkassa, sykle på trehjulssykkel og leke med Barbie. Det får holde.

Oi, dette gjør jeg nesten hver dag - på jobb! Tenk, så heldig jeg er, som får lov å leke og være barnslig hver eneste dag. Tror det er med på å holde meg ung til sinns, og det må jo være bare bra :) Jeg kan også gjøre andre barnslige ting sammen med venner, som å leke meg med morsomme apper på telefonen og le meg skakk av det. Den dagen jeg slutter å være barnslig, kan jeg like gjerne legge meg i penalet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er voksen skal du ikke drive på med barnslige ting

Anonymous poster hash: ee081...55d

Hva er "barnslige ting"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...