Gå til innhold

Israel og jødenes ekstreme rasisme og ekstremisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?



Anonymous poster hash: a9016...d66
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?

Anonymous poster hash: a9016...d66

"erobringer ved bruk av mennesker"??

Er det hva man kaller det når araberne på Gaza-stripen har verdens høyeste fødselsrate, på direkte oppfordring fra good ol' Yasser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?

Anonymous poster hash: a9016...d66

Oh the irony i hele innlegget ditt. :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?

Anonymous poster hash: a9016...d66

Kan du være så snill å ikke fremstille en komplisert situasjon på en så banal måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?

Anonymous poster hash: a9016...d66

Hva med å lese seg opp litt, før du kommer med slike naive spørsmål. Det er du som fremstår som rasistisk her.

Anonymous poster hash: 2903e...6ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å ikke fremstille en komplisert situasjon på en så banal måte?

Kan du komme med et punkt i hovedinlegget som er feil eller banalt? Aha, kan jo bare sitere en av de andre smartingene her, det inlegget var IKKE banalt...

Kommentar til at bosettingen og okkupasjonen på Vestbredden blir nevnt "Er det hva man kaller det når araberne på Gaza-stripen har verdens høyeste fødselsrate, på direkte oppfordring fra good ol' Yasser?"

Les! http://no.wikipedia.org/wiki/Israels_okkuperte_omr%C3%A5der

http://no.wikipedia.org/wiki/Israelske_bosetninger

Du er tydeløigvis ikke den eneste her inne som mangler helt elementær kunnskap om hva som har skjedd og skjer i Midtøsten... Dere har da nok dritt å komme med mot muslimene i verden ellers, til at dere behøver å nekte på fakta og lage egne eventyrfortellinger om Israel og Palestina?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du komme med et punkt i hovedinlegget som er feil eller banalt? Aha, kan jo bare sitere en av de andre smartingene her, det inlegget var IKKE banalt...

Kommentar til at bosettingen og okkupasjonen på Vestbredden blir nevnt "Er det hva man kaller det når araberne på Gaza-stripen har verdens høyeste fødselsrate, på direkte oppfordring fra good ol' Yasser?"

Les! http://no.wikipedia.org/wiki/Israels_okkuperte_omr%C3%A5der

http://no.wikipedia.org/wiki/Israelske_bosetninger

Du er tydeløigvis ikke den eneste her inne som mangler helt elementær kunnskap om hva som har skjedd og skjer i Midtøsten... Dere har da nok dritt å komme med mot muslimene i verden ellers, til at dere behøver å nekte på fakta og lage egne eventyrfortellinger om Israel og Palestina?

På samme måte som det ikke er nødvendig å kommentere nazistenes begrunnelse for jøde-hat trenger en heller ikke gjør det i dette tilfellet da begge faller på sin egen urimelighet og banale fremstilling.

Avslutningsvis bedriver du bare diskusjoner mot stråmenn. Om du virkelig ønsker en intelligent debatt bør du fremlegge noen saklige påstander eller stille noen seriøse spørsmål som ikke baserer seg på fordommer, anti-vitenskap, føleri og direkte løgner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være lov å kritisere Israel.



Anonymous poster hash: 07385...14d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du på skolen?. Til og med min søster på 14 vet at det ikke er så enkelt. Begge sider har brutt avtaler etter avtaler. Dem er begge vanskelige og uavhengig av staten Israel rett til eksisterer eller ei er faktumet nå at den eksisterer. Israel er for aggressive og ekstreme, Hamas jobber ikke for folket og er mer en bare "ekstreme". Det er noe gale med holdningene til folket på begge sider, Hat plantes på begge sider og mer på den siden som blør mest som er palestinerne.



Anonymous poster hash: adcab...e10
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med et punkt i hovedinlegget som er feil eller banalt? Aha, kan jo bare sitere en av de andre smartingene her, det inlegget var IKKE banalt...

Kommentar til at bosettingen og okkupasjonen på Vestbredden blir nevnt "Er det hva man kaller det når araberne på Gaza-stripen har verdens høyeste fødselsrate, på direkte oppfordring fra good ol' Yasser?"

Les! http://no.wikipedia.org/wiki/Israels_okkuperte_omr%C3%A5der

http://no.wikipedia.org/wiki/Israelske_bosetninger

Du er tydeløigvis ikke den eneste her inne som mangler helt elementær kunnskap om hva som har skjedd og skjer i Midtøsten... Dere har da nok dritt å komme med mot muslimene i verden ellers, til at dere behøver å nekte på fakta og lage egne eventyrfortellinger om Israel og Palestina?

Du må virkelig lære deg å lese, og å sitere korrekt.

Det jeg kommenterte var din påstand: " Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker."

Hvilke eventyr er det jeg har fortalt?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være lov å kritisere Israel.

Anonymous poster hash: 07385...14d

Selvsagt burde det være lov å kritisere en nasjons regjering og politikk. Jeg gjør det hele tiden i form av at Israel er en sosialistisk styrt stat siden jeg kritiserer alle sosialistiske regimer og politiske systemer. Samtidig anerkjenner jeg det også som langt friere enn naboenes regimer og politiske systemer. For å si det sånn - jeg vil alltid støtte den frieste part - samtidig som jeg kritiserer og oppfordrer til å bli stadig friere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødene har bosatt seg i Israel, men nekter å følge konvensjonen til FN og gi tilbake land til Palestinerne. Dette folket fortsetter med sin bosettninger, aka erobringer ved bruk av mennesker.

Hva er det med jødenes og deres oppførsel?

FN-resolusjonene i Israels tilfelle er ubrukelige. For eksempel har Israel flere resolusjoner mot seg enn alle andre verdens land kombinert. Vitner dette om at FN har et edruelig forhold til Israel? Er Israel virkelig verre enn Kina, Nord-Korea, Saudi-Arabia, osv. tilsammen?

Det er ikke rart Israel nekter å følge FN-resolusjoner. FN har ingen troverdighet når det gjelder Israel.

De som maser om FN-resolusjoner ser forøvrig ut til å ignorere slike når det passer dem. Sikkerhetsrådets reolusjon 242 sier eksplisitt at Israel har krav på "defensible borders." Og her ligger et stort dilemma: Israels grenser vil ikke være mulig å forsvare dersom kontrollen over Vestbredden overlates til andre. Israel vil da bli så smalt at et forsvar vil være nærmest nytteløst. Vestbredden som en buffer mot fienden gjør derimot at Israel har mulighet til å forsvare seg.

Og hvorfor skal Israel gi tilbake land? Alle andre land i hele verden beholder områder de har erobret i krig. Hvis Israel skal gi tilbake land de har erobret i krig så må alle andre land i hele verden gjøre det samme. Men det vil ikke skje. Så hvorfor skal kun Israel måtte gjøre noe alle andre land i hele verden nekter å gjøre?

Hvorfor er det kun staten med en jødisk majoritet som må følge visse spilleregler som samtlige andre stater i hele verden ignorerer?

Når det gjelder jødiske bosetninger, så utgjør de under 2% av arealet på Vestbredden. Dette i følge palestinske kilder. Under 2% etter alle disse årene. Og stort sett er det snakk om landområder araberne ikke hadde tatt i bruk.

I tillegg består disse bosetningene gjerne av områder som tilhørte jødiske familier før de ble etnisk renset fra Vestbredden på 40-tallet. Hvorfor skal ikke jøder kunne flytte tilbake til områder de ble etnisk renset fra?

Innlegget ditt oser av det gode, gamle jødehatet. Jødene skal ikke ha samme muligheter og rettigheter som alle andre. Jødene skal bare finne seg i å være en kasteball. Jødene skal ikke reise seg rakrygget opp, heve stemmen, og hevde sin rett. For da er de onde. Når staten med en jødisk majoritet gjør det samme som alle andre stater i hele verden er de onde. Hvorfor? Forklaringen kan ikke være noe annet enn ren rasisme og jødehat.

Man trodde nazismen var død, men nazistisk tankegods lever videre den dag i dag, midt i The Mainstream. Det er stuerent med nazistiske holdninger.

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på Palestina jeg, håper de vinner. Jeg boikotter Israel.



Anonymous poster hash: 8e2b3...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være lov å kritisere Israel.

Tullprat. Legitim kritkk er en forutsetning for utvikling og fremgang. Som et moderne demokrati har Israel en fri presse som virkelig har fått myndighetene i landet til å svette mange ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heier på Palestina jeg, håper de vinner. Jeg boikotter Israel.

Anonymous poster hash: 8e2b3...77a

14år?

Dette er ikke Idol!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Palestina jeg, håper de vinner. Jeg boikotter Israel.

Du håper Israel blir utslettet? Eller hva legger du i "vinner"?

Hvorfor heier du på parten som hele tiden er den aggressive og er den første til å gå til angrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Palestina jeg, håper de vinner. Jeg boikotter Israel.

Anonymous poster hash: 8e2b3...77a

De som gjør dette fortjener å leve i en islamistisk "failed-state" selv.

Endret av Meeh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gjør dette fortjener å leve i en islamistisk "failed-state" selv.

Fordi..?

Anonymous poster hash: 8e2b3...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...