Gå til innhold

Er kvinnfolk for lette på tråden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så på god morgen norge tidligere i dag og de nevnte at norske kvinnfolk er ganske lette på tråden, det er bare å gå bort til dem og spandere en øl og så blir dem med hjem og har seg med personen, og at i utlanded er dem mer kresne og vil bli kjent med personen først.

Hva syns dere? Er norske kvinnfolk alt for lette?



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er norske mannfolk også for lette på tråden. Ser liksom ikke helt forskjellen på at en kvinne vil ha sex, og at en mann vil ha sex. De er jo to om det.



Anonymous poster hash: 6aab7...85e
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er norske mannfolk også for lette på tråden. Ser liksom ikke helt forskjellen på at en kvinne vil ha sex, og at en mann vil ha sex. De er jo to om det.

Anonymous poster hash: 6aab7...85e

Jo men menn kan enkelt sjekke opp damer. lurer bare på om det er noe i dette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men menn kan enkelt sjekke opp damer. lurer bare på om det er noe i dette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

De gangene jeg går ut med formål om å få meg litt, så må jeg såklart være villig. :) Den mannen som da passer mine preferanser og sjekker meg opp kan lett få med meg hjem da. Jeg har jo da bestemt meg på forhånd for at jeg skal ha sex den kvelden. Gjør det meg lett på tråden? Mulig, men da er mannen det også. Jeg kan likeså sjekke opp en mann å få med han hjem, som omvendt.

Anonymous poster hash: 59c1a...a8a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke engang spandere en øl på mannen før han blir med hjem, så vet ikke hvem som er billig her.

Nei, jeg synes ikke norske kvinner er lette på tråden. De har sex om de ønsker det - ikke noe problem for meg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil heller si problemet er det motsatte. Dersom menn er lettere på tråden enn kvinner, skaper det en skjevhet i seksuell tilgjengelighet og verdi, som får kjipe konsekvenser for samfunnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Jo men menn kan enkelt sjekke opp damer. lurer bare på om det er noe i dette?

Anonymous poster hash: fa098...25c

Og jeg kan fint sjekke opp en mann og få han med meg hjem uten problem når jeg er i det rette humøret. Det virker som om du mener at fordi det er mannen som tar initiativet i den ene situasjonen så er det kun kvinnen som kan bli regnet som lett på tråden? Hun tar like mye et bevisst valg om at hun ønsker å ha sex med denne mannen, som han tar om at han ønsker å ha sex med henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

For lette på tråden for hva da? For hvem da?

Menn som liker å se på hver kvinne som en erobring. Hvis kvinner er "for lett på tråden" så er det ingen erobring. Så ja sier jo litt om hva slags syn disse mannfolka har om kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller si problemet er det motsatte. Dersom menn er lettere på tråden enn kvinner, skaper det en skjevhet i seksuell tilgjengelighet og verdi, som får kjipe konsekvenser for samfunnet.

Hvordan får det kjipe konsekvenser at menn er mer interessert i tilfeldig sex enn kvinner? Dette gjelder jo alle samfunn av biologiske årsaker.

Hadde vært verre om det var skjevhet i ønsket om forhold.

Anonymous poster hash: 7f30f...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lette på tråden? Er det egentlig en ulempe? Om kvinnen har lyst på sex og den presenterer seg for henne, så er det jo merkelig om hun skulle startet å spille et teit spill for å være vanskelig?

Terminologien passer seg bedre for 100 år tilbake da kvinnen ikke hadde mulighet til å ha sex uten de store konsekvensene. Problemet er jo at den terminologien fremdeles har blitt med videre, selv om kvinnen kan ha sex uten å bli gravid.

Endret av Timza
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, asså dette er da aldeses ikke min mening eller syn, så det bli nevnt av leo fra typen til på god morgen norge. Blame han ikke meg, han som sa kvinner i bosnia bruker lengre tid på å la fyren ha sex med deg mens i norge er det bare å gå inn og si du vil ha sex så skjer det



Anonymous poster hash: fa098...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg skal tilstå at når jeg ser bilder og video fra enkelte partydestinasjoner der folk omtrent knuller oppå bordene og spyr i rennesteinen så tenker jeg at i enkelte land ville jeg nok ikke sagt at jeg var norsk.

Ellers er jo ens sexliv opp til en selv. Jeg tror nok mange kvinner er litt for lette på tråden for sitt eget gode - de "er så chill med denslags", men har uhell innen dating som resultat av at menn ser dem som bruk og kast. Og det er selvsagt noe frustrerende å lese tråd etter tråd på KG fra kvinner som hopper til sengs med en mann de knapt kjenner og så syter over mangelen på en telefon.

Det ER forskjell på hva menn og kvinner legger i sex, det er forskjell på hva man risikerer med det og det er utvilsomt en viss asymmetri ift. hva man tenker i etterkant. Ja mange kvinner kan nyte sex uten forpliktelser men det er langt fler kvinner der ute som angrer på sex de har hatt enn det er menn.

Jeg tror også at mange kvinner hadde tenkt seg om to ganger ang. casual sex hvis de visste hvordan disse mennene omtalte dem i etterkant. De sier de ikke bryr seg, men om de visste hva som ble sagt, ville de ofte blitt lei seg. Har sett dette blant venninner.

Så jeg tror nok at selv om seksuell frihet er et gode, har det gått litt langt med tanke på at folk ignorerer at menn og kvinner er forskjellige, samt at det omtrent er blitt tabu å hevde at kanskje det er en god ide for en ung jente på jakt etter "den rette" å ikke spre beina etter en date.



Anonymous poster hash: df8f9...957
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som liker å se på hver kvinne som en erobring. Hvis kvinner er "for lett på tråden" så er det ingen erobring. Så ja sier jo litt om hva slags syn disse mannfolka har om kvinner.

Så da burde kvinnfolk i Norge bli litt mer utilnærmelige, slik at de (har vanskelig for å inkludere meg selv i "løs-på-tråden-kvinner) tilpasser seg disse mennenes behov for å gjøre erobringer? Hva er logikken i det? Er det synd på mennene som har for lette erobringer? Kan de ikke bare dra til Bosnia? Er det hensynsløst av nirske kvinner? Problemstillingen er meget uklar.

Leo Ajkic er kjendis i Norge, og går for å være litt av en erobring selv. Her. I Bosnia tror jeg han kun er en ukjent expat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvis mannfolk syns kvinner er for løse på tråden, så får de slutte å ha sex med de da. Problem solved.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såklart. Svært mange jenter i dag ligger rundt, blir sammen med den klassiske drittsekken som forlater dem, og lever singel livet fullt ut med sex hver mnd med en ny person. Før dem plutselig bikker 30 og blir desperat etter å finne en som kan forsørge dem, gjerne gi dem et barn og gifte seg også. Eller så har dem et barn med en fyr som dem var dum nok til å bli gravid med, og er ute etter en mann som kan ta vare på en annen mans brukte goder og ta vare på hans barn. Vedder på at mange kvinner her vil si at dette er bare å generalisere, men det er det faktisk ikke.



Anonymous poster hash: a814b...2e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannfolk syns kvinner er for løse på tråden, så får de slutte å ha sex med de da. Problem solved.

Enig. Det tar to å danse tango.

Kvinner burde heller ikke knulle rundt med menn utenfor forhold (så fremt de ikke er villige til å ta abort) og ende opp som alenemor - hvilket er en av konsekvensene av "frigjorte kvinner".

Mengden alenemodre er en av konsekvensene av vår nye seksualmoral - begge er ansvarlige. Og alle lider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa de på ”god morgen Norge” at kvinnfolk var lette på tråden? Det tror jeg ikke på.

Nei, kvinner er ikke noe mer lette på tråden enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa de på ”god morgen Norge” at kvinnfolk var lette på tråden? Det tror jeg ikke på.

Nei, kvinner er ikke noe mer lette på tråden enn menn.

Leo fra typen din sa det når han sammenlignet norske kvinner med bosniske

Anonymous poster hash: fa098...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...