Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest BrienneOfTarth

Ekser som absolutt skal være venn etter et brudd og som i tillegg skal rakke ned på det den nye kjæresten din liker. Patetisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som først tar initiativ til ting, men som blir helt passive rett etterpå og motparten sitter der som et stort spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er vel nevnt før her, men jeg irriterer meg til universets ende over folk som går seint i butikk/senter/i gatene osv.....Sånne som går ilag, og de dekker gjerne hele stedet der de går. Skikkelig søndagstur i 0,003 km/t. MOVE ALONG PLEASE!

:frustrert: Også er det fryktelig slitsomt med folk som sier "HÆ?" hele tiden hver gang man sier noe til dem. Altså selv om det er stille i rommet og de klart kan høre meg.

"Fikk du tak i øl på butikken istad? - HÆ? Fikk du fixa det jeg ba deg om igår? - HÆ? Gidder du sende meg den skrutrekkeren der borte? - HÆ?

:kjempesinna::sinna: .....De er tilsted i rommet...men er liksom ikke der alikevel! Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer jeg meg over folk som har holdningen "du er jo bare hjemme, så da har du jo tid til å....".

HALLO! Selv om jeg er sykemeldt for tiden, betyr ikke det at jeg har tid (eller lyst) til å sladre om naboer, eller å løpe ærend for gud og hvermann!

(Jeg har litt lite tålmodighet med tull og tøys for tiden)



Anonymous poster hash: 081fa...661
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turister. De har jo så god tid der de spaserer saaaakte i bredden bortover gaten. Mens en selv prøver forgjeves å komme forbi fordi en skal rekke avtaler og møter og sånt. Jada, jeg har også god tid når jeg er turist, og glemmer helt at andre rundt meg lever hverdagslivet sitt. Det er bare sånn, det. Men irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det er vel nevnt før her, men jeg irriterer meg til universets ende over folk som går seint i butikk/senter/i gatene osv.....Sånne som går ilag, og de dekker gjerne hele stedet der de går. Skikkelig søndagstur i 0,003 km/t. MOVE ALONG PLEASE!

:frustrert: Også er det fryktelig slitsomt med folk som sier "HÆ?" hele tiden hver gang man sier noe til dem. Altså selv om det er stille i rommet og de klart kan høre meg.

"Fikk du tak i øl på butikken istad? - HÆ? Fikk du fixa det jeg ba deg om igår? - HÆ? Gidder du sende meg den skrutrekkeren der borte? - HÆ?

:kjempesinna::sinna: .....De er tilsted i rommet...men er liksom ikke der alikevel! Huff

er ikke sikkert de som sier hæ hørte eller forstod helt hva du sa. Eller så sier de hæ fordi de ikke huska det du bad de om og så bare hæ? Skulle jeg det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

er ikke sikkert de som sier hæ hørte eller forstod helt hva du sa. Eller så sier de hæ fordi de ikke huska det du bad de om og så bare hæ? Skulle jeg det?

HÆ? hehe neida......Jeg bare vet om et par stykker i min omkrets som sier det til absolutt allt jeg sier til dem. Altså ikke av og til. Å ikke oppfatte noe er helt greit selvsagt...men etter hver bidige setning?

Veldig irriterende å måtte gjenta hver setning man sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som KJØRER på forkjørsvei forran meg som viker for biler som skal på.

Folk som ikke bruker blinklys!

Syklister som sykler VEDSIDEN av hverandre i flokker på 3 +

Folk som er slemme mot barna sine.

folk som er slemme mot dyr.

mordere.

Voldtektsmenn.

kvinnemishandlere.

Hormoner!

Jehovas vitner som kommer på døra tidlig på morgenen.

idioter bak rattet.

Idioter generelt!

(Tilfeldig rekkefølge)

Anonymous poster hash: 2fbe7...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dørhåndtak sniker seg inn i genserermer eller buksehemper, og forårsaker at:

1. Du skvetter

2. Du må rygge og prøve å komme deg gjennom døra på nytt

:sur:

(går heldigvis fort over, da)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bra tråd!

Jeg liker ikke de som kan jobbe men snylter på nav..

Anonymous poster hash: 86bf1...1f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg "heihei:)"

Kunde "pose! Og så trenger jeg kvittering"

Si hei for svarte f*en i hlllllllvvvvettttt!!!!!!!!!!!!!!! Og betal så får du da kvitteringen!!! Etter at jeg har scanna varene; de seks potetgullposene, sjampinjongen og salaten etterfulgt av en 4pk Pepsi.... Hvordan skal de skjøre varene overleve 10kg brus mot seg. Alt er bare feil med sånne handlere:-( og så har de ikke kortet klart engang, men prøver å være i "forkjøpet" mitt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

Folk som siterer laange innlegg bare for å svare med en liten setning nederst.

Ja, sant det. Jeg tror noen bare trykker helt automatisk på "Svar"-knappen, og da blir jo hele innlegget sitert.

Så, godtfolk: Det går an å redigere i siteringen så man får med bare det man svarer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Folk som snakker med mat i munnen

- Smatting

- De som plukker flass fra håret foran meg *grøss*

- Uoppdragne barn

- Egoistiske mennesker

- At snus er dyrt

- At jeg betaler alt for mye i husleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Har gått lei av en venninne som viser null interesse for meg. Det er veldig viktig for henne at jeg er med på alt hun skal, men hun syns jeg er kjedelig å snakke med. Har utviklet seg til at hvis jeg sitter alene med henne noen gang, så reiser jeg meg opp og heller drar hjem.

- "Vert sammen med verdens beste kjæreste i en måned" - tråden
Jeg lover at jeg ikke er bitter. Har vert sammen med kjæresten min lengre enn det. Men vi feirer så og si aldri. Syns det er stress, å feire bursdag,jul, så årsdag,men å ha en feiring hver måned? Kan man ikke bare ha det fint uten å måtte feire noe?

Jeg blir også litt kvalm inn i meg hver gang folk sier "Verdens beste kjæreste"
Jeg aner ikke hvorfor! Lover at jeg verken er bitter eller sjalu. Tror heller at det plager meg fordi jeg er litt for bokstavelig?

- Irriterer meg at ingen på KG klarer å holde seg saklig.
For eksempel så skriver en bruker "hva syns dere om menn i 30 årene som følger kvinner i slutten av tenårene på facebook? fra 18-20 år"
kommentar: det er jo sykt å følge de som er 10-15!

Hva faen,seriøst? Syns det er stakkarslig å putte ord i munnen på folk, viser dårlig folkeskikk og at man ikke er villig til å diskutere,men heller krangle eller trolle, eller så vil du bare bli hørt.

Endret av Red-Ruby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-En kollega. Hater å være på samme team som henne. Hun er mye eldre enn meg, og besserwisser av verste sort. Dessuten er hun dørgende lat. "Skruf", kan ikke du stikke på laben med blodprøver. "Skruf, kan ikke du gi medisiner på rom XXX", "Skruf, kjør pasient ***** til operasjon"........og alle disse er egentlig hennes ansvar! Og jeg er dum som ikke gidder å krangle, så jeg gjør det bare så får jeg fred. Dessuten stikker hun og tar sånn ca 10 røykepauser ila vakta. Det er ikke lov å røyke på jobb engang!

-Barneskolen til datteren min. Det er noe som foregår hele tiden! Innsamlingsaksjoner, vintergruppe/sommergruppe (dvs tvangsosialisering), hyggekvelder med foreldre osv osv. Og selvfølgelig skal det bakes og styres før disse sammenkomstene. Hyggelig å bli kjent med de andre foreldrene, men føler jeg kjenner de ganske bra etter mange år i samme klasse uten noe særlig utskifting av elever.

-Folk som går igjennom eiendommen vår og forbi huset for å ta en snarvei istedet for å gå rundt. Bikkja holder på å bjeffe seg skakk hver gang hun hører noen hun ikke kjenner utenfor (bjeffer aldri på de hun kjenner igjen fottrinnene eller bilene til). Vurderer søren meg å slippe henne løs så kan hun løpe etter de.

-Naboen. Han har siden i vår holdt på å snekre seg et skur. Holder på til langt på kveld, sånn ca midnatt før han gir seg. På helg starter han gjerne før kl 0700 med stikksag og spikerpistol. Vi er seriøst i slutten av september nå, hvor lang tid tar det egentlig å bygge et j**** skur?!?!

-Nabo nr 2 som lar gneldrehunden sin stå på verandaen å bjeffe på timesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som går igjennom eiendommen vår og forbi huset for å ta en snarvei istedet for å gå rundt. Bikkja holder på å bjeffe seg skakk hver gang hun hører noen hun ikke kjenner utenfor (bjeffer aldri på de hun kjenner igjen fottrinnene eller bilene til). Vurderer søren meg å slippe henne løs så kan hun løpe etter de.

Amen! Sykt irriterende. At bikkja bjeffer (her også, ja..) burde jo gitt dem et hint, men nei..

Jeg har sagt i fra til flere (de har faktisk kommet gjennom eiendommen mens jeg og hunden ligger ute på terassen også), men de fortsetter å gå der ser jeg. Hjernedødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...