Gå til innhold

Alkohol er idiotisk, hvorfor drikker dere alkohol?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Haha, jeg har sansen for deg!

Synes ikke det er idiotisk, men har ikke særlig sans for det heller. Ikke mye alkohol som er godt, det skal veeeldig mye til for at jeg blir full, osv. Ser ikke poenget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lite nytt

Drikker alkohol kanskje to ganger i året.

Det beste er følelsen av å slippe alt ansvaret jeg har de resterende dagene i året.

Burde kanskje vært ute flere ganger i året :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Jeg drikker det jeg liker, uavhengig av om det inneholder alkohol eller ikke.

Man bør ikke stappe i seg så mye av noe man liker at det går ut over evnen til å ta vare å seg selv, er mitt motto. Alt med måte.

Dessuten kjører man ikke bil når man vet man skal ta en øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har bestemt meg for å slutte å nyte øl på fredagskvelden siden det er usunt, og heller ha på litt mindre klær så jeg blir syk og forkjøla dagen derpå. Mye billigere, og sannsynligvis sunnere. Men litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke drukket alkohol på et og et halvt år, og har ikke særlig stort behov for det heller. Og drikker jeg alkohol er det et glass vin eller to, ene og alene fordi jeg synes det er godt. Liker ikke å være full, egentlig. Null kontroll og dritdårlig dagen derpå. No thank you!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker det jeg liker, uavhengig av om det inneholder alkohol eller ikke.

Man bør ikke stappe i seg så mye av noe man liker at det går ut over evnen til å ta vare å seg selv, er mitt motto. Alt med måte.

Dessuten kjører man ikke bil når man vet man skal ta en øl.

Helt enig

Det er kjedelig å være på fest klin edru mens alle andre drikker. Kan også ta meg et glass vin når jeg ligger i badekaret. Det er digg :)

Anonymous poster hash: 1ab32...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig

Det er kjedelig å være på fest klin edru mens alle andre drikker. Kan også ta meg et glass vin når jeg ligger i badekaret. Det er digg :)

Anonymous poster hash: 1ab32...80e

Man kan ha det morro uten å være dritings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker alkohol for å bli klok, og det fungerer. Dessverre glemmer jeg alt det kloke jeg tenkte når jeg blir edru, så da må det drikkes mer for å bli klok igjen. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Så perfekt du er da. Alle som drikker alkohol, er ikke fyllesvin som raver rundt i byen.

Hvorfor nevner du bare alkohol, og ikke andre rusmidler? Hva med sukker og salt? Det er ikke sunt det heller. Fedme f.eks er neppe mer sunt enn enn å drikke alkohol.

Alkohol har like lang fartstid som mennesket, og alltid vært en del av kulturen. Folk har likevel blitt gamle, og jeg vet om alkoholikere som har blitt både 80 og 90 år.

Personlig er jeg så godt som aldri på fylla, men elsker øl og må ha 10-12 halvlitere per helg. Rusen gir meg godt humør, og gir et positivt avbrekk i et liv som ellers er tungt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så perfekt du er da. Alle som drikker alkohol, er ikke fyllesvin som raver rundt i byen.

Hvorfor nevner du bare alkohol, og ikke andre rusmidler? Hva med sukker og salt? Det er ikke sunt det heller. Fedme f.eks er neppe mer sunt enn enn å drikke alkohol.

Alkohol har like lang fartstid som mennesket, og alltid vært en del av kulturen. Folk har likevel blitt gamle, og jeg vet om alkoholikere som har blitt både 80 og 90 år.

Personlig er jeg så godt som aldri på fylla, men elsker øl og må ha 10-12 halvlitere per helg. Rusen gir meg godt humør, og gir et positivt avbrekk i et liv som ellers er tungt..

Kommentaren er nesten 7 måneder gammel...

Har ikke sagt jeg er perfekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren er nesten 7 måneder gammel...

Har ikke sagt jeg er perfekt...

Hva så? Har du endret mening siden den gang?

Endret av gutt_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg speeder for å bli klok, og det fungerer. Dessverre glemmer jeg alt det kloke jeg tenkte når jeg ikke er påvirket lenger, så da må det speedes mer for å bli klok igjen. :fnise:

Kult!

Anonymous poster hash: e3358...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig

Det er kjedelig å være på fest klin edru mens alle andre drikker. Kan også ta meg et glass vin når jeg ligger i badekaret. Det er digg :)

Anonymous poster hash: 1ab32...80e

Jeg drikker ikke fordi jeg vil være full når andre er fulle...

Jeg drikker som sagt det jeg synes smaker godt.

Noe drikker man bare til fest og andre ting drikker man daglig.

Alkohol er det er fordel å begrense inntaket av. Gjerne til festlige anledninger, fordi man vet det påvirker en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig er jeg så godt som aldri på fylla, men elsker øl og må ha 10-12 halvlitere per helg. Rusen gir meg godt humør, og gir et positivt avbrekk i et liv som ellers er tungt..

Så godt som aldri på fylla innebærer hver helg i din verden..

Javel.

For min del innebærer så godt som aldri på fylla å drikke seg full en gang hvert halvår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme. Jeg synes det faktisk er trist at eneste måten gjerne unge folk på klarer å ha det gøy på..er faktisk å drikke seg fulle. Det er synd at det må alkohol til for at eldre folk skal klare å ha det gøy.

Savner forøvrig festene uten alkohol, de var mye morsommere! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_mled5bmET71qhp4zio1_500.gif

Seriøst. Jeg drikker for å bli full. Alkohol er fantastisk. Jeg elsker alkohol.



Anonymous poster hash: 4ec43...318
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg drikker ikke ofte og aldri mye, men liker veldig godt øl og rødvin. Det er absolutt ikke særlig godt uten alkohol. Så jeg og samboer kan fint drikke en ølboks en lørdagskveld mens vi koser oss med film eller er hos venner på besøk. Og en sjelden gang åpner vi en flaske rødvin og deler den :)

Har et veldig avslappet og naturlig forhold til alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...