Gå til innhold

Alkohol er idiotisk, hvorfor drikker dere alkohol?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese

Det sier mer om deg og de du omgås enn noen ting annet.

Anonymous poster hash: 2c29f...631

Ja for jeg valgte og vokse opp i et hjem med en far som var alkoholiker.

Endret av Methusalem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cola med er godt og det inneholder ikke alkohol:)

Cola er ikke akkurat helsedrikken heller, da..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da har folk en unnskyldning for å oppføre seg som primitive huleboere. Jeg tenker særlig på dem som slår ned folk uprovosert, for å så si at fylla har skylda.

Det finnes da grader! Bare fordi noen ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket betyr ikke det at alle som drikker blir fulle idioter

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Men om du aldri har drukket kan man ikke forvente at du skal forstå akkurat.

De som drikker for å bli så fulle at de ikke husker noe forstår jeg meg ikke på. En ting er å gjøre det med vilje(For det er tydeligvis vanlig?), men de fleste gjør det jo ikke med vilje håper jeg... Men poenget med alkohol er vel ikke å bli særlig full. Man kan drikke uten å bli full eller veldig brisen, man vil bare komme i god stemning osv. For det er mye lettere å være sosial, og mye lettere å snakke om ting når man har drukket. Eller om man skal ut på byen, jeg klarer jo ikke å danse så det ville vært kjedelig uten alkohol. Men når jeg drikker så tør jeg å danse og det er jo kjempegøy

Jeg trenger ikke å ha drukket alkohol for å skjønne. Alkohol er unødvendig. Bedre med vann. Mange blir drept i fylla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Det finnes da grader! Bare fordi noen ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket betyr ikke det at alle som drikker blir fulle idioter

Det sa jeg ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke og har aldri drukket. Jeg kan ikke pga. mageproblemer og har fått forbud av legen min. Dessuten har jeg ikke noe behov for det, men det gjør meg ingenting at andre drikker. Folk får gjøre som de selv vil tenker jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Jeg nekter ingen men skjønner ikke poenget

Cola er ikke akkurat helsedrikken heller, da..

Men man blir ikke full av det

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter ingen men skjønner ikke pointemen

Som jeg allerede har skrevet, men som alle glatt overser

Alkohol øker produksjonen av lykkehormoner

Anonymous poster hash: 7f3bd...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å ha drukket alkohol for å skjønne. Alkohol er unødvendig. Bedre med vann. Mange blir drept i fylla

Det er også ekstremt mange som IKKE blir drept i fylla. Totalavhold får vi aldri, det er mer hensiktsmessig å fremsnakke måtehold. Uten at jeg vil la de relativt få tullingene som ikke tåler alkohol, stoppe meg fra å drikke meg god og full en gang i blant, og nyte det. Dagen derpå tar jeg med rak rygg.

Anonymous poster hash: 0db57...756

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Som jeg allerede har skrevet, men som alle glatt overser

Alkohol øker produksjonen av lykkehormoner Anonymous poster hash: 7f3bd...654

Det gjør cola med:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man blir ikke full av det

Og det er det som teller. :)

Øl smaker himmelsk.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør cola med:)

Skal veldig store mengder til for at det i det hele tatt kan sammenlignes

Anonymous poster hash: 7f3bd...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg har perioder der jeg ikke skjønner hvorfor jeg drar ut og drikker meg full. Det skjer ikke så ofte da, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Hehe... Hater smaken av øl, vin, drinker, fyllesjuken er noe dritt, jeg synes ikke det er så moro å være full heller. Men det er meg da :)

Folk åpner seg opp og blir mer utadvendt når de drikker, og det er kanskje en grunn til at så mange drikker. I tillegg er det avhengighetsskapende for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger ikke å ha drukket alkohol for å skjønne. Alkohol er unødvendig. Bedre med vann. Mange blir drept i fylla

Men hvordan kan du vite det, du har jo aldri drukket.

Og ja, det er trist at folk misbruker alkohol så folk må dø pga det, men hvis alle drakk med måte ville det jo ikke vært noe problem. Men jeg synes også at alle burde bli flinkere til å kunne være sosial og finne på ting uten å trenge alkohol, men det går jo ikke når man er alene om å ønske det, eller hva?

Jeg nekter ingen men skjønner ikke pointemen man blir ikke full av det

Men det er ikke sunt det heller. Jeg vil mye heller ta en fest en gang iblandt og drikke alkohol som du sier ikke er sunt, enn å sitte hver helg å drikke cola... Alkohol gir ihvertfall en effekt (om den er god eller ikke kan diskuteres) om man drikker med måte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Du har aldri prøvd, så da kan du heller ikke forstå hvorfor folk gjør det.

Hvorfor hopper folk ut av fly? Svaret på det er like enkelt som grunnen til at folk nyter alkohol. Det skaper en annen følelse enn den vanlige tilværelsen folk går rundt i hele tiden.

Endret av Timza
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skal jeg si deg.

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til, og liker ikke alkohol. Men når jeg tar meg en rusbrus (liker ikke øl, tåler ikke sterkere), så har jeg ikke vondt lenger. Jeg har alltid vondt et sted, det verker i kroppen.

Men når jeg drikker EN rusbrus, har jeg ikke vondt. I de ti min det varer. Det gjør jeg sjelden, men det er godt å ha den friheten.

Anonymous poster hash: 801b1...4c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Men hvordan kan du vite det, du har jo aldri drukket.

Og ja, det er trist at folk misbruker alkohol så folk må dø pga det, men hvis alle drakk med måte ville det jo ikke vært noe problem. Men jeg synes også at alle burde bli flinkere til å kunne være sosial og finne på ting uten å trenge alkohol, men det går jo ikke når man er alene om å ønske det, eller hva?

Men det er ikke sunt det heller. Jeg vil mye heller ta en fest en gang iblandt og drikke alkohol som du sier ikke er sunt, enn å sitte hver helg å drikke cola... Alkohol gir ihvertfall en effekt (om den er god eller ikke kan diskuteres) om man drikker med måte

Jeg har jo selvfølgelig sett fulle folk før så jeg vet hvordan fulle folk er
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...