Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest finurlig

Er litt lei av førskolelærer-reklamen til Kunnskapsdepartementet.. Det er ikke SÅ stas å være førskolelærer, og han mannen danser så fælt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der fotballreklamen på TV2:

ÅI ÅI ÅI ÅI! ÅIÅIÅIÅIÅI!!!!

Det er jo nesten ingen som kan kommentere fotball lenger, alt de kan er å skrike ÅIÅIÅI! Takke meg til Arne Scheie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden hadde reklamen til Sjokoladebolle å gjøre med Tele2?! Teit!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også den reklamen er skikkelig teit! Blir bare irritert av å se på den og får iallefall ikke lyst til å velge Tele2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAGGI JUICY CHICKEN! :rasende:

Haha samboeren min får hetta hver gang den kommer på :P

Like gøy hver gang,å skru tven på fullt når han sitter oppe på dataen. "FÅ AV DEN DRITEN!!!" :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha samboeren min får hetta hver gang den kommer på :P

Like gøy hver gang,å skru tven på fullt når han sitter oppe på dataen. "FÅ AV DEN DRITEN!!!" :D

Hadde jeg vært samboeren din hadde du fått et flyvende leksikon i hodet :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært samboeren din hadde du fått et flyvende leksikon i hodet :fnise:

Det er nok ikke lenge før :P legger den ut på face til han også med jevne mellomrom! Gøy for småbarna det vettu (a)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Si meg, er det bare tre annonsører som har råd til reklame på TV2 om dagen? Jeg har aldri sett maken til spamming av de samme reklamene. De har da gått i hver eneste reklamepause hele sommeren gjennom:

Jenta som kaster kodebrikken i do.

1881- igjen - og igjen - og igjen.

Og ikke minst han som tror vi LURER PÅ HVORFOR HAN BOR AKKURAT HER!! (Nei, jeg tror ikke det finnes et menneske som lurer på det lenger. Det er FORDI DU KAN!!)

Anonym poster: 90f59ba659dbe09b73fc588216ab1f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den derre dressingen! :kjempesinna:

Anonym poster: 40e26cef68ac4f1bc785ccb4cab98106

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes reklamen med damen som ikke kan klare seg uten Vanish, er forferdelig. Den nasale stemmen får meg til å grøsse. Jeg husker ikke hvilken kanal denne går på, tv Norge, tv3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes reklamen med damen som ikke kan klare seg uten Vanish, er forferdelig. Den nasale stemmen får meg til å grøsse. Jeg husker ikke hvilken kanal denne går på, tv Norge, tv3.

"Jeg har en ambisjon om å bestandig ha hvite håndklær." Hva faen? Man har da ikke ambisjoner om noe så trivielt som håndklær!! :kjempesinna:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har en ambisjon om å bestandig ha hvite håndklær." Hva faen? Man har da ikke ambisjoner om noe så trivielt som håndklær!! :kjempesinna:

Hahaha :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...