Gå til innhold

me2u; Med en liten Alien i magen...


Gjest me2u

Anbefalte innlegg

Æsj, så utrolig kjedelig at TR ikke har kommet enda! ingen tegn overhodet? Det er kjipt. Har du testet etter EL?

Ingen tegn enda :(

Jeg styrer ikke med EL eller sånne ting. Jeg stresser som sagt ikke med å blir gravid, Vil bare ha mensen tilbake sånn at OM jeg skulle bli gravid så er det større sjanse for at alt går greit neste gang.

Jeg kommer nok aldri til å styre med alle de tingene jeg leser om(ppl? Haha, vet ikke hva det er en gang). Jeg er mer sånn at er det meant to be så går det, om ikke så går livet videre. Blir selvsagt glad om jeg blir gravid og har ønske om barn, men jeg vil ikke la det dominere livet mitt selv om jeg skjønner at noen har det behovet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 8.... Sukk.

Ikke tegn til TR enda. Burde da komme snart?!?! Vurderer å ha meg uten gummi snart. Sexlysten er på topp. Merker stor forskjell på nå og med pillen. Humøret er mer stabilt, jeg er roligere og har mye mer lyst nå enn før.

Var et godt valg å slutte :) Selv om det ble litt mer drama enn jeg hadde forutsett.

Tror dere det er trygt å ikke bruke prevensjon nå? Etter 8 uker så burde jo kroppen ha kommet seg?

Herregud. Tenk om jeg blir gravid igjen like raskt? Tanken er skremmende og spennede på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje like greit å bare droppe kondom nå? :) slimhinnen burde da ha klart å bygge seg opp på åtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje like greit å bare droppe kondom nå? :) slimhinnen burde da ha klart å bygge seg opp på åtte uker.

Ja, jeg tenker det samme :) Etter 8 uker så burde jo alt være ok.

Kjenner bare at jeg synes det er litt skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da entrer vi uke 9. Har ømme brystvorter og ekstra utflod(?) så det er vel et godt tegn? Kanskje det skjer noe snart?

Vente, vente, veeeenteeeee.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres da ut som EL-symptomer :) Du får legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres da ut som EL-symptomer :) Du får legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld! ;)

Ja, jeg kjenner jo igjen symptonene. Og så har jeg fått en del småkviser så da er vel det masse østrogen på gang. Kanskje jeg får mensen til helgen da? Merker at livmoren kjennes litt urolig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har hatt en lant syklus nå ja, men er vel ikke uvanlig at den kommer i ulage etter SA.

Kom mensen/to blå kooom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at vi begge får TR eller TB snart :) Du har jo måttet vente leeenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me2u

Skal si du har hatt en lant syklus nå ja, men er vel ikke uvanlig at den kommer i ulage etter SA.

Kom mensen/to blå kooom! :jepp:

Krysser fingrene for at vi begge får TR eller TB snart :) Du har jo måttet vente leeenge nå!

I dag kom den!!!!! Akkurat nå og akkurat når den skulle :) Syklusen er der den var :) Trodde kanskje den kunne endre seg, men har hatt den rundt den 1. Hver mnd og nå kom den jammen til tiden den skulle. Har ikke merket noe siden murringen den 23. April så da var det EL gitt :)

Vi som brukte siste kondomet i dag også, haha! Meant to be :)

Samtidig kjenner jeg at jeg er vettskremt. Det gikk så fort sist. Hva om det går like fort? Og tenk om det samme skjer igjen?

SA skal jeg klare å takle, men den blodansamlingen..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me2u

Da var første mensen over :) Ikke voldsomme greier, var vel 2 dager og resten pyttelitt spotting, men er fornøyd.

Så nå er jeg glad, spent, stresset og litt vondt i magen. Blandete følelser rundt hele greia kjenner jeg.

Vi får se hva mai måned bringer. Skal iallefall være obs på ømme pupper og "omgangssyke" denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i gang igjen! :) Supert!

Her har mensen akkurat startet, så vi ligger jo ganske likt i løypa. :)

Bare å smøre seg med tålmodighet fram til EL nå, og etter det er det bare å smøre seg med tålmodighet fram til testdato. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest me2u

Da er du i gang igjen! :) Supert!

Her har mensen akkurat startet, så vi ligger jo ganske likt i løypa. :)

Bare å smøre seg med tålmodighet fram til EL nå, og etter det er det bare å smøre seg med tålmodighet fram til testdato. :P

Masse lykke til med ny pp me2u! :)

Blir spennende å se hva som skjer.

Er bare deilig å vite at kroppen er i gjenge igjen. Det som skjer skjer.

Men må innrømme at jeg er litt redd for å bli gravid igjen. Skal takle en vanlig SA, men en ny hematom er en skremmende tanke. Det var en fryktelig påkjenning...,:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm. Så hadde normal mensen og så var det over. Men denne uka har jeg hatt brun/rosa slim ala spotting. Er det normalt etter første mens etter utskrapning?

Merker ingenting og alt føles normalt. Frisk, opplagt og treningen går bra, men kjeldelig å måtte gå med truseinnlegg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Wow som tiden flyr!!!

Alt har vært stabilt siden spottingen sluttet for er par uker siden. Blir fryktelig spennende å se om jeg får normal mensen igjen ved månedsskiftet.

Føler meg super da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra! Håper du får positiv test snart! :D

Ser ut som syklusen er endret. Fikk mensen den 22.06. Altså 1 uke for tidlig. Stemmer jo med at jeg spottetmpå samme tid forrige mnd :)

Det startet på søndag. Hadde ganske normal blødning søndag og mandag,litt mindre på tirsdag og ekstremt lite i dag. Har ikke blødd noe i kveld. Kort mensen gitt, ikke at det gjør noe :P

Godt å vite at ting stabiliserer seg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...