Gå til innhold

Det er her og nå at livet begynner.


Sprinkles

Anbefalte innlegg

Så bra at det hjalp så raskt! Er foten i orden igjen nå? :-)

Foten et ikke helt bra, men den har heldigvis ikke blitt akutt vond selv om det er 5 dager siden jeg tok siste pille med voltaren. Krysser fingrene for at det går bra!

Haha, for en kjærestekveld :ler: Kan ikke annet enn å le av det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ☺

Det går bra her! Har vært syk en ukes tid, men det begynner å hjelpe seg nå. ☺

Har egentlig vært deilig å ikke tenke prøving de siste ukene. Det er jo et år siden vi begynte, så jeg kjenner at det er litt tynget for hver måned vi prøver, uten resultat. Men nå skal jeg begynne med Provera på påskeaften (tør ikke begynne før fordi jeg vil ikke ha menssmerter fra helvete hvis vi skal på hytta 😜). Og så går det vel 10-14 dager før det er Pergotime! Pun intended! :fnise: Åååh, jeg gleder meg sånn!

Og du, da panter - du popper vel snart? 😁 Fire uker igjen, vel? Herremin, tida går fort! Det er jo ikke lenge siden du fikk positiv test i det hele tatt! :ler:

Vet du? Jeg tror det blir påskebaby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok absolutt det er godt å komme seg ut av prøverbobla nå og da, ja! :Nikke: Godt å slappe av litt. Blir kjempespennende med Pergo, har på følelsen av at dere lykkes snart! :jepp:

Jeg har planer om å poppe snart, ja! :ler: 5 uker til termin i dag. Snart er han her! :bond: Jeg håper det blir påskebaby, det hadde passet meg utmerket ;)

Godt å høre at du er på bedringens vei! :blomst: Ha en fin helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, frøken Glemmer-dagboka-si melder seg! :ler:

Nå er det snart tid for provera i Sprinkles-heimen! Men først er det helg, så to dager jobb og så påskefeeerieee! Åh, det blir deilig! :D

Lillevalp var hos dyrlegen i går da, pga en del oppkast og lite matlyst. Dyrlegen trodde hun enten hadde matallergi eller fremmedlegeme i tarmen :( Men nå har vi fått medisiner til å gjenopprette tarmfloram for til sensitiv valpemage og skal teste det over påske :) Stakkar valp har blitt tynn i det siste, så det blir fint å få sjekka! Hvis ikke det hjelper skal hun inn igjen og teste med kontrastvæske osv..

Nå har jeg begynt på spinning, da! :jepp: Jess, Sprinkles skal bli flinkis og sprekis! :ler: Nå må jeg bare finne meg en grei pulsklokke, slik at jeg klarer å holde jevn futt gjennom timen. :) Tips mottas med takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Flinka som har begynt på spinning!

Det blir spennende med provera, for så pergo var det ikke sånn? Jeg har en følelse på at det vil funke for dere snart! synes dere fortjener det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, snille :klem:

Ja, det stemmer. Leker med tanken på å begynne tidligere med Provera, egentlig, for jeg hadde glemt hvor lang tid det tok før jeg fikk tr sist. Jeg regnet med å begynne på pergo to uker etter proverastart, men det blir i hvert fall tre uker. Og så ytterligere to uker før jeg får el (forhåpentligvis).

Sååå. Hvis jeg begynner med provera i helga, så får jeg tr i slutten av april, og El rett før 17. mai. Det kan egentlig funke greit, tror jeg. Selv det føles driiiitlenge til nå. :ler:

Hvordan går det med deg? Har du merka noen bivirkninger ennå?

Endret av Sprinkles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg ville nok begynt tidligere på Provera selv. Denne gangen gikk jeg 5 dager over ventet mens, og begynte på provera for og få fortgang i sakene, hadde uansett mange negative tester, så var ikke det ihvertfall. Nei, skrev et innlegg tidligere i dag, i dagboken min at foreløpig har de ikke dukket opp. Noe er det, hetetokter blandt annet og uren hud, med dette kan jeg leve meg, sist var jeg tros alt hormonmonster!

Det føles kjempe lenge, men når tiden kommer, så flyr den avgårde uansett, var det enkle kur du skulle gå på? Jeg er på dobbel nå, så håper ihvertfall på EL denne gangen, siden jeg ikke fikk det sist.

Skal dere noe morsomt i påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg har ikke rukket å lese så mange dagbøker ennå i dag ;)

Så bra at det gjelder er bedre med færre bivirkninger! Håper det holder seg sånn, da!

Jeg må innrømme at jeg ikke har lest på pakken ennå, men regner med det er enkel kur først. Det må bare gjøre nytten. Jeg er litt opp og ned mellom å være helt motløs og skikkelig motivert. Akkurat nå er jeg litt motløs, så pergo MÅ bare gjøre nytten.

Så nå er jeg hos tratrins og ser suppete jentefilmer og drikker vin - fiiint distraksjon! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt i det siste, og lurer på om jeg skal ta en kg-pause en liten stund. Jeg kjenner det blir litt mye fokus på prøving, og jeg tror det stresser meg opp litt unødvendig mye.

Lurer på om svigerinna min er blitt gravid også nå, og i så fall går jeg litt på en smell om jeg ikke passer litt på meg selv før de sier noe.

Pergo er fortsatt på gang, jeg er på dag 8 med Provera og venter tr ca neste helg. Merker Provera påvirker meg denne runden og. Jeg har blitt mye mer følelsesmessig ustabil irritabel og får depressive tendenser sånn fra tid til annen. I går var ikke en kul dag i så måte, og er nå i noe av grunnen til at jeg tar en pause. :)

Satser på El i mai, og tror ikke jeg sjekker inn igjen her før det.

Vi skrives forhåpentligvis snart igjen, håper på tb på 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg fremover, Sprinkles! :klemmer:

Forståelig at du trenger en pause, men jeg håper å se deg her igjen snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper en liten pause gjør deg godt, og at det går bra med deg. Skal krysse fingrene for 17. mai for deg! :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

(tror jeg skal tørre å si at El er på vei!) Skyggestrek på eltest i går, temperaturdropp i dag og en del utflod (el-slim?). Kaaanskje jeg kan håpe at pergo faktisk har en effekt på meg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sniker meg en liten tur inn igjen her selv om jeg egentlig har selvpålagt kg-forbud, for å si at jeg tror jammen jeg har hatt el! :bond:

Både fertility friend, (delvis) el-tester og Ovuview sier jeg hadde el på fredag eller lørdag! :hoppe: Vi la selvsagt inn aksjer som seg hør og bør, så nå er det bare venting i et par uker! Det er så deilig å se at begge appene er enige, når de bekrefter sånn kroppen min føltes i forrige uke. :)

I går og i dag har jeg hatt litt ømme brystvorter, på en ny måte enn tidligere. Leste at det er flere som har det etter EL, så det lover jo braaa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...