Gå til innhold

Side om side


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk serie :) Står på serieopptak så jeg ikke går glipp av en eneste episode .)



Anonymous poster hash: dc880...f96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det, jeg ler og ler. Spiller ingen rolle at det er rimelig forutsigbart. Kopperud og Celine er fantastiske.

Forrige helg kom det plutselig en slags kortfilm fra serien, uannonsert. Kom ikke med på serieopptak. Noen som vet om det er vanlig at NRK viser småfilmer av den typen? Synd å gå glipp av noe.



Anonymous poster hash: f8dc0...680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker det, jeg ler og ler. Spiller ingen rolle at det er rimelig forutsigbart. Kopperud og Celine er fantastiske.

Forrige helg kom det plutselig en slags kortfilm fra serien, uannonsert. Kom ikke med på serieopptak. Noen som vet om det er vanlig at NRK viser småfilmer av den typen? Synd å gå glipp av noe.

Anonymous poster hash: f8dc0...680

Det er sikkert "Over Hekken", som er kortfilmer av Pedersen og Kopperud sammen. De ligger på NRKs nettsider :)

Anonymous poster hash: 4c3da...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert "Over Hekken", som er kortfilmer av Pedersen og Kopperud sammen. De ligger på NRKs nettsider :)

Anonymous poster hash: 4c3da...d04

Takk for tipset, nå fikk jeg satt den på serieopptak også :)

Anonymous poster hash: f8dc0...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episoden med gyngestylen, når Kopperud tar stolen på hodet og sier "stol på meg!" HAHAHAHA åååh da knakk jeg sammen :fnise:

Rett opp min humorgate!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også oppdaget denne serien. Har den skifta sendetidspunkt, ettersom jeg oppdaget den nå som sesong 2 begynte? Sesong 1 så jeg aldri live - men har sett den på nrk.no nå i ettertid..!



Anonymous poster hash: 94940...533
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så nysgjerrig av alt skrytet her at jeg måtte inn på NRK sine nettsider og se den. Så langt i dag har jeg sett hele første sesong og noen episoder av sesong 2. Svarte til forventningene. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også oppdaget denne serien. Har den skifta sendetidspunkt, ettersom jeg oppdaget den nå som sesong 2 begynte? Sesong 1 så jeg aldri live - men har sett den på nrk.no nå i ettertid..!

Anonymous poster hash: 94940...533

Sist sesong gikk til samme tid som nå, men klarer ikke huske om det var 1 år siden eller bare tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...