Gå til innhold

Hva syntes du om Kanal Valen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg ikke programmet, syntes ikke han er så flink til å parodiere.

Men så kjenner jeg heller ikke SÅ godt til alle han parodierer.

Noen som liker det?



Anonymous poster hash: e2b56...585
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heller ikke så begeistret. Hvis jeg likevel ser kan jeg riktignok le godt av noen få innslag. Men helheten blir for ujevn til at jeg ser programmet av eget initiativ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kleint det programmet. Ordentlig pute tv, i likhet med de fleste andre norske program.

Mens samboeren min sitter å ler seg ihjel av valen.



Anonymous poster hash: 84979...3db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom sett det før så jeg er ikke imponert, syntes heller ikke han er så himla god til å parodiere... ta Northug-parodien f.eks, stemmen ligner ikke og så skjønner jeg ikke hvorfor han har gjort nesa hans så svær (altså bred).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det er så kleint det programmet. Ordentlig pute tv, i likhet med de fleste andre norske program.

Mens samboeren min sitter å ler seg ihjel av valen.

Anonymous poster hash: 84979...3db

Bare pute?? Her brukes dobbeltdyne.... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pute?? Her brukes dobbeltdyne.... :fnise:

Her er ola conny og morgan, og ullared dobbeldyne tv! De klarer jeg ikke høre snakke engang. :P

Anonymous poster hash: 84979...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var mye bedre før, føler på en måte at han er litt oppbrukt. Mange av parodiene har han gjort sånn halvveis likt før.

Anonymous poster hash: 04fb3...be5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sykt god å parodiere. Norges beste etter min mening. Men, han har begynt å dra ironi inn i parodiene sine, og det funker ikke så godt. Det blir også for mange karakterer. Litt stress, og mye av det blir halvveis. Tidligere hadde han færre figurer han parodierte, og når han spesialiserer seg på noen få, så er han virkelig god. Ser ikke Kanal Valen fordi det ikke er godt nok dessverre.



Anonymous poster hash: 25d01...8df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for dårlig kvalitet gjennom programmet. Han har noen få klipp som er morsomme, men 80-90% av det er kjedelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det han kommer med er brukt før.

Vi har "Fartøy Valen" på dvd og det er hysterisk morsomt. ValenTV var og bra, men etter det har det gått nedover synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ola conny og morgan, og ullared dobbeldyne tv! De klarer jeg ikke høre snakke engang. :PAnonymous poster hash: 84979...3db

Skift kanal da vel, så slipper du å sitte der i varmen under dobbeltdynen! :ler:

Anonymous poster hash: 23f5f...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår egentlig ikke hvorfor Valen får fortsette å lage tv underholdning.Det er jo så dårlig! Jeg kjenner heller ingen i min omgangskrets som liker ham.

Han er riktignok god på noen parodier, men det blir for mye stress og for mange parodier av folk jeg knapt har hørt om. Han prøver liksom å overgå alle ved å presse inn flest mulig parodier på kortest mulig tid. Alle seriene han har laget, er preget av den samme krampaktigheten. Han burde snart få seg noe annet å gjøre.



Anonymous poster hash: 23b82...f91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valen er svært god til å parodiere, og han imponerer meg ofte. Men dessverre synes jeg han er litt oppbrukt, det blir for mye av det samme. Noe jeg synes er synd, siden han er så dyktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han glimter til innimellom, for eksempel synes jeg Ozzy-parodien var fantastisk.

Anonymous poster hash: ea55f...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valen er meget dyktig til å parodiere. Ikke alle parodiene som ligner så mye, men hovedproblemet hans er at manuset til parodiene er for svakt. Tror nok han gjør det meste selv, mangler et kreativt team som kan hjelpe til på manussiden, så hadde det blitt veldig bra. Nå er det dessverre ikke morsomt nok til at det er et must å få med seg.

Anonymous poster hash: b6df2...221

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men dette har han altså tjent millioner på og tror deler av programmet spilles inn inn i villaen han har i Hollywood(blant annet Ozzy-parodien)



Anonymous poster hash: f8f66...4fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Han er norges beste til å parodiere. Jeg synes han er helt fantastisk dyktig - det er bare helt utrolig å se hvor utrolig flink han er til å studere mennesker og finne akkurat det som kjennetegner denne personen. Når vi ser på "Vi møtes igjen" fra loven så skulle man tro det var Morten Abel som satt der. Ikke bare tar han ham helt på kornet utseendemessig - stemmen og faktene er prikk likt.

Jeg liker Kristian Valen og respekterer ham veldig for den utrolig proffe måten han legger alt i jobben sin. Det er en grunn til at han har tjent seg søkkrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes det er ganske så dårlig humor. Blir for mye try-hard for min del. Finner det ikke det fnugg morsomt for å være helt ærlig.



Anonymous poster hash: c8536...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...