Gå til innhold

Sofa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet et nytt program på vår fantastiske tvkanal som vi alle betaler for: Sofa tror jeg det het. I alle fall handler det om folk som sitter i sofaen og ser på tv. What?!!!! Har vi nådd toppen av kjedelig tv snart? Selv har jeg vært uten tv i snart to år, men ser noen utvalgte gode programmer på nett.

Hvordan kan det ha seg at det produseres så mye elendig tv? Ønsker folk å se sånt?



Anonymous poster hash: 7f96d...93b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste spennende på NRK for tiden er Kampen for tilværelsen. Ellers er det meste møøøøque.



Anonymous poster hash: 97a0f...d05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet et nytt program på vår fantastiske tvkanal som vi alle betaler for: Sofa tror jeg det het. I alle fall handler det om folk som sitter i sofaen og ser på tv. What?!!!! Har vi nådd toppen av kjedelig tv snart? Selv har jeg vært uten tv i snart to år, men ser noen utvalgte gode programmer på nett.

Hvordan kan det ha seg at det produseres så mye elendig tv? Ønsker folk å se sånt?

Anonymous poster hash: 7f96d...93b

Hvorfor betaler du om du ikke har TV?

Anonymous poster hash: 3e38f...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Serien er en kopi av "People's couch" (ligger mye ute på Youtube) som er myye morsommere. Konseptet er virkelig rart, men den originale funker fordi folka som er med er underholdende og serverer one-linere og artige oppfatninger. De er karismatiske. Mens de norske som ser på TV er liksom litt trauste nordmenn, noe som ikke alltid er like vellykka........

Meta-TV kan man vel kalle dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, ser alle episodene på nett nå - elsker den serien :) Så hærlige personer som sitter og kommenterer :)



Anonymous poster hash: b759e...461
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...