Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva Olav Harald får for å trene opp Frank til kamp. Han gir seg selv en bjørnetjeneste ved å trene han opp, hva om han en dag blir nødt til å kjempe mot han?

Dessuten har jeg mistet sansen for Olav Harald, dobbeltmoralsk og like fæl som Frank til å stjele mat.

Han får ut Finn, som er en stor konkurrent. Men tror forøvrig ikke at Frank slår han.

Hvorfor ble Frank sur på Alina for kommentaren til Stine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Haha, Frank er så teit. Såååå sikker på at han kommer til å slå Finn, men det er jo slett ikke sikkert. Vinner Finn skal jeg le! Blir moro når de skal ha det måltidet sammen før de skal på hver sin hytte også, de krangler sikkert da også. Håper de begynner å slåss, hehe. Hadde vært moro.

Og Frank og han negern da, haha er det mulig? Snakk om fremmedfrykt selv om det ble litt bedre idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

ha litt humor da :) Farmen hadde jo blitt dørgende kjedelig om alle skulle gått rundt med geipen subbende i bakken slik som Finn. Finn er flink, men gud hvor sur og kjedelig han er :P Nei Litt humor på farmen trengs, noen små spillopper og folk som har det gøy :) Frank elsker jo å provosere, og folk biter på. Hadde folk gitt F, så hadde han heller ikke provosert så mye.

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

Jaja, og nå er han endelig blitt valgt som førstekjempe, så kan hende vi ikke kommer til å ha han så mye lengre der inne.

Spørs om jeg hadde syntes det hadde vært så utrolig gøy om jeg hadde vært der inne på Farmen, også viste det seg at to voksne menn sto bortgjemt i bua og fniste sammen mens de spiste opp det dyrebare kjøttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

Hvem ble førstekjempe? Fikk ikke sett i går. Og hvorfor ble Frank så sur på Alina?

Frank ble førstekjempe og ble sint på Alina fordi hun ikke sa det mer pent til han da han ble valgt. Kaldte henne et kaldt menneske.

Han sa også at han kom til å sende Alina som førstekjempe om han får sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyfern

Han får ut Finn, som er en stor konkurrent. Men tror forøvrig ikke at Frank slår han.

Hvorfor ble Frank sur på Alina for kommentaren til Stine?

Vet ikke, kanskje fordi hun(Alina) ikke hadde gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse nyheter om 'Farmen-Frank' i feks Dagbladet i dag. Må vel bety at han ryker på søndag?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse nyheter om 'Farmen-Frank' i feks Dagbladet i dag. Må vel bety at han ryker på søndag?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Håper ikke Frank ryker, okei han er ikke særlig arbeidsglad og tar mat osv. Men han er utvilsomt årets store fargeklatt, årets utgave ville vært kjedelig uten Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en grunn til at de tok med Frank på Farmen i år han driter jo i hvordan han oppfører seg. Er faktisk spent på hvem som vinner på søndag.

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Olav Harald skifter navn til Harald Håkon når Kong Harald dør?



Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Frank ryker, okei han er ikke særlig arbeidsglad og tar mat osv. Men han er utvilsomt årets store fargeklatt, årets utgave ville vært kjedelig uten Frank.

Er jo enig, men frykter han ryker nå som det er så mye fokus på ham i media. Eller kanskje media kjører "omvendt psykologi" på oss denne uka? Har jo ikke vært noe fokus på Finn i media, så det tyder jo på at han når langt.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte flire litt av hun unge utfordreren som hadde en taktikk om å si at hun er 25 og ikke 20.

Og det var "sååå vanskelig å spille 25!".

Ellers forstår jeg ikke valget av utfordrer.

Han er som flere her sier, "Finn nr2", og sterk og kunnskapsrik.

De burde for sin egen del valgt ho yngste, da ho er lettere å slå ut.

Ellet han andre mannen, han virka som et friskt pust med myr godt humør :)

Anonymous poster hash: 89c32...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva Olav Harald får for å trene opp Frank til kamp. Han gir seg selv en bjørnetjeneste ved å trene han opp, hva om han en dag blir nødt til å kjempe mot han?

Dessuten har jeg mistet sansen for Olav Harald, dobbeltmoralsk og like fæl som Frank til å stjele mat.

Ble ikke akkurat overrasket da jeg så at han var FrP`er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli en av de meste episke farmen tvekampene noensinne, når finn og frank skal i tvekamp sammen :) Er usikker på hvem jeg ønsker skal vinne, blir trist uansett hvem som går ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte flire litt av hun unge utfordreren som hadde en taktikk om å si at hun er 25 og ikke 20.

Og det var "sååå vanskelig å spille 25!".

Ellers forstår jeg ikke valget av utfordrer.

Han er som flere her sier, "Finn nr2", og sterk og kunnskapsrik.

De burde for sin egen del valgt ho yngste, da ho er lettere å slå ut.

Ellet han andre mannen, han virka som et friskt pust med myr godt humør :)

Anonymous poster hash: 89c32...609

Jeg ville han mørkhuda skulle komme inn, fint med litt variasjon

Skjønner ikke hva Olav Harald får for å trene opp Frank til kamp. Han gir seg selv en bjørnetjeneste ved å trene han opp, hva om han en dag blir nødt til å kjempe mot han?

Dessuten har jeg mistet sansen for Olav Harald, dobbeltmoralsk og like fæl som Frank til å stjele mat.

Var olav han nye utfordreren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville han mørkhuda skulle komme inn, fint med litt variasjon

Var olav han nye utfordreren?

Nei, Olav er han som har hjulpet Frank med treningen i det siste. Han var mye med Ørjan tidligere.

Anonymous poster hash: 0e4c9...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank på God Kveld Norge i morgen!! Hva kan dette bety, da? :)



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Hadde vært ganske interessant å se reaksjonen til Olav Harald, hvis Frank valgte han som andrekjempe, når alle tror han skal velge Finn. Hehe :-) men blir sikker Finn som andrekjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært ganske interessant å se reaksjonen til Olav Harald, hvis Frank valgte han som andrekjempe, når alle tror han skal velge Finn. Hehe :-) men blir sikker Finn som andrekjempe.

Ja det hadde vært så på jordet at det nesten er sannsynlig at det skjer, det er jo tross alt Frank vi snakker om hehe ;)

Anonymous poster hash: 89c32...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...