Gå til innhold

Alt for Norge på TvNorge nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Ny episode! :hoppendeglad:

Han fyren som var college-student virka rar med alt det snakket om at hvis han fant en norsk dame så måtte hun være vakker nå så hun også kom til å være det når hun blir eldre. :sjokkbla: Også lo jo ene dama i film-temaet av ham. :)

Ellers synes jeg at Guy virker som en jordnær og artig person.

Savner likevel han smarte fyren med mørke krøller fra en av de tidligere sesongene. Det var artig med en som hadde en del forhåndskunnskaper om Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Skjeggulf må reise hjem.

Skjeggulf <3

Jeg er typisk "alle må få" så jeg ønsker alltid at det er en av de som har sett hvor de kommer fra som må dra. Det dumme er jo at det ofte er de vi er blitt kjent med =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neiiii. Han var favoritten min :( Hufff ... :(

Men så var det et par ting som ble sagt på ''norsk'' som fikk meg til å le.

Do i trut, arve su (ut på tur, aldri sur) hørtes ut som en blanding av norsk og latin :D

Og så hun Beth på 17.mai: Grøteleggen med magen (eller noe sånt)

Nei, deres interpretasjon av norsk er helt ... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Altså, for en dustete konkurranse de fikk på slutten!

Klatremus-boka ble ikke regnet for å være typisk norsk bare fordi de ikke var i eksempel-stua. Hvorfor i all verden var den med som et alternativ i denne konkurransen? Den er jo vitterlig en del av det svært mange av oss nordmenn er vokst opp med!

Jeg reagerte også på at en enkel krakk var riktig svar, men ikke kaffetrakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglasset

Altså, for en dustete konkurranse de fikk på slutten!

Klatremus-boka ble ikke regnet for å være typisk norsk bare fordi de ikke var i eksempel-stua. Hvorfor i all verden var den med som et alternativ i denne konkurransen? Den er jo vitterlig en del av det svært mange av oss nordmenn er vokst opp med!

Jeg reagerte også på at en enkel krakk var riktig svar, men ikke kaffetrakter.

Poenget med konkurransen var jo å memorere tingene de så i stuen. Du har nok misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd at Guy ble den som gikk ut, han er så kul! Må finne en ny favoritt da jo, kan bli vanskelig å velge men... Gleder meg til de skal være russ, så ut som de har klart å få til samme nivå av galskap som i første sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...