Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi di tror det er på "all inclusive vel. Drittunger som kun bryr seg om røyk og alkohol!Dere som har live, skjer det virkelig så innihelvete lite at vi er nødt til å se diskusjoner om røyk/snus og alkohol hver jævla episode? Eller er det bare produksjonen som gjør en bedriten jobb? Føles litt som å se reprise flere ganger. Zzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d

Ja det skjer så lite. Det er superkjedelig å se på live nå. Eneste grunnen til at jeg har det er fordi jeg trenger dplay for å se episodene.

Live var bra de første ukene, nå blir det kjedeligere og kjedeligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin liker å være sur eller? Hun er jo sur hele tiden, absolutt heeele tiden er hun sur! Bitcher og kjefter.... Kan være for hun har vondt men seriøst altså, prøv å bli litt blidere!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Haloween episoden er den beste episoden denne sesongen. Anders... Hahahaha. Men hadde trolig blitt like redd selv.. :-)

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns Pelle og Johanna blir for klissete, dårlig gjort ovenfor krissy

Oi hvordan skjedde dette? Så at de lå sammen i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte å se mer har oppfatningen min av deltagerende skiftet helt om. Jenny som jeg ikke syns noe om er både søt og snill, litt dum men veldig søt og snill. Støttende og tror hun vil alle godt. Krissy irriterer meg noe enormt!!!! Skal ha og låne alt av alle hele tiden, hadde blitt gal av henne hvis jeg hadde vært i nærheten av henne. Torbjørn likte jeg heller ikke før men tror han er viktig for gruppen og en grei type. Anna er suttrete og sytete og skifter i humør på en femøring men søt og snill når hun er blid. Erland likte jeg heller ikke men virker som en sympatisk og fin mann:) Anders, Pelle og Christoffer er så herlige sammen. Johanna vet jeg ikke helt hva jeg syns om men hun virker helt grei, Malin derimot håper jeg ryker så fort som mulig. Hun er rett og slett ekkel! Henrik var noe for seg selv, like greit at han måtte gå i dag.



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legges episodene på Dplay ut så jævla sent?!



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torbjørn er blid, og har vært det så lenge jeg har sett på i dag. Har ikke sett på så lenge men hvertfall en time!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Torbjørn er blid, og har vært det så lenge jeg har sett på i dag. Har ikke sett på så lenge men hvertfall en time! Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ja, de har skværet opp heldigvis :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke dametekket til Pelle, synes han er fullstendig turn off. Heier på Anna!

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Skjønner ikke dametekket til Pelle, synes han er fullstendig turn off. Heier på Anna!

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

At han ikke er din type betyr dermed ikke at andre ikke liker han. Endret av Fluttershy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...