Gå til innhold

Er Henriette Steenstrup morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henrik, odda , brungot og morten er jo legendariske, fins ikke mer morsomme folk i norge

Var hun med i kykelikokos?

Anonymous poster hash: 40673...4da

Norges desidert minst morsomme komikere du har ramset opp der, etter min mening.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva en av verdens største tenkere mener om dette tema:

(For øvrig finnes det ingen gode kvinnelige musikere heller)



Anonymous poster hash: e5214...d13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Norges desidert minst morsomme komikere du har ramset opp der, etter min mening.

Smak og behag

Her er hva en av verdens største tenkere mener om dette tema:

(For øvrig finnes det ingen gode kvinnelige musikere heller)

Anonymous poster hash: e5214...d13

Seriøst?

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er så lite morsom at jeg klarer ikke engang å late som om jeg ler. Få henne vekk fra skjermen min, hun er jo overalt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er så lite morsom at jeg klarer ikke engang å late som om jeg ler. Få henne vekk fra skjermen min, hun er jo overalt

Jeg liker henne jeg ;) En av de få kvinner i norge som faktisk kan å lage bra humor, en god nummer 2 og nårje er et godt eksempel på hvor god hun er, de desidert morsomte i norge er valen, otto jespersen og brungot. Ler man ikke av minst en av dem så eier man rett og slett ikke humor ;)

Anonymous poster hash: 40673...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne jeg ;) En av de få kvinner i norge som faktisk kan å lage bra humor, en god nummer 2 og nårje er et godt eksempel på hvor god hun er, de desidert morsomte i norge er valen, otto jespersen og brungot. Ler man ikke av minst en av dem så eier man rett og slett ikke humor ;)

Anonymous poster hash: 40673...4da

Glemte og nevne sven nordin og nils vogt

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir for mye. Var gøy med et kort innslag på torsdag kveld fra nydalen før, men synes hele det programmet har tapt seg. Og Blir så mye med det "drit seint" programmet, synes også dette om Espen Eckbo sin karrakter Asbjørn, bare forde de var populære karrakterer... Og er kun det de er, karrakterer ikke ekte mennesker. Jeg er veldig fan av Harald Eia og synes de dro oslolosen litt for langt og, men de har heldigvis ikke dratt det like langt. Men tilbake til Henriette, synes det meste hun driver med er vulgert og pinlig, skal bare være sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...