Gå til innhold

Er Henriette Steenstrup morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den serien hun hadde var jo innmari morsom. Tror den het En god nummer to :)

Husker den scenen hvor hun skulle spille inn en scene for hotel cæsar og så traff hun raka i hodet på juni (anette hoff) og så fikk hun besøkds forbud for livet haha:) Også så er hun og fridtjof sammen i virkeligheten noe som gjør dem to i serien morsommere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er revyartist.

Anonymous poster hash: a5cca...1ac

Hun burde holdt seg til revy. Jeg går aldri på revy og synes jeg ser henne på TV stadig vekk.

Anonymous poster hash: 33ad1...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. hun er 2 much.. og jeg får dilla av gapet hennes, hadde det ikke vært for ørene hadde gliset gått hele veien rundt *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så stygg dere er mot henne, hun fortjener bedre enn dette...

Hun er mer talentfull enn dere noengan vil bli...



Anonymous poster hash: 40673...4da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grimasen hun får når hun ler er ikke noe hun gjør med vilje, det er bare noe som skjer når hun ler så syns ikke det er snilt å si slikt...

Anonymous poster hash: 40673...4da

Det er ikke når hun ler, det er når hun lytter til hva andre sier. Da sitter hun ofte og gaper i en slags smilende grimase, og har oppsperrede øyne. Litt vanskelig å forklare..Men det er sånn hun er, så folk må slutte å henge seg opp i grimasene hennes :P

Anonymous poster hash: 96e96...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun var flink i barne-tv på Kykelikokos, og hun er en flink skuespiller. Ellers har ikke jeg den Torsdag kveld fra Nydalen- humoren, så kan ikke si jeg synes hun er så morsom. Jeg synes alle som er med der prøver for hardt, akkurat som de som er med i Underholdningsavdelingen.



Anonymous poster hash: 96e96...8b2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var flink i barne-tv på Kykelikokos, og hun er en flink skuespiller. Ellers har ikke jeg den Torsdag kveld fra Nydalen- humoren, så kan ikke si jeg synes hun er så morsom. Jeg synes alle som er med der prøver for hardt, akkurat som de som er med i Underholdningsavdelingen.

Anonymous poster hash: 96e96...8b2

Henrik, odda , brungot og morten er jo legendariske, fins ikke mer morsomme folk i norge

Var hun med i kykelikokos?

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Personlig synes jeg ikke det. Men nå synes jeg Norske komikere både kvinner og menn er generelt ganske lite morsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke det. Men nå synes jeg Norske komikere både kvinner og menn er generelt ganske lite morsomme.

Er mange erfarne komikere i norge, vist du hadde sett litt på tv hadde du vist det..

Anonymous poster hash: 40673...4da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Er mange erfarne komikere i norge, vist du hadde sett litt på tv hadde du vist det..

Anonymous poster hash: 40673...4da

Hvor skrev jeg at det ikke er efarne komikere i Norge ?. Jeg skrev at jeg ikke synes de er morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg at det ikke er efarne komikere i Norge ?. Jeg skrev at jeg ikke synes de er morsomme.

Smak og behag, kanskje du har sett litt for mye av got og annet amerikansk møkk...

Bare ekkel...

Nei

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Smak og behag, kanskje du har sett litt for mye av got og annet amerikansk møkk...

Anonymous poster hash: 40673...4da

Jeg foretrekker Britiske komikere og Britiske komedier.

Og det er alt jeg kommer til og si om den saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Britiske komikere og Britiske komedier.

Og det er alt jeg kommer til og si om den saken

Seriøst?! britiske komik og komikere suger jo rævva! gud så grøss kjedelig, nei bedre med norsk ekte humor ikke de britiske tulle koppene.........

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Seriøst?! britiske komik og komikere suger jo rævva! gud så grøss kjedelig, nei bedre med norsk ekte humor ikke de britiske tulle koppene.........

Anonymous poster hash: 40673...4da

2399511-notsureifserious.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjelder definitivt ditt innlegg, ingen kan seriøst foretrekke crappy britisk humor framfor ekte norsk humor, britiske komedie er noe shit...

Anonymous poster hash: 40673...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Gjelder definitivt ditt innlegg, ingen kan seriøst foretrekke crappy britisk humor framfor ekte norsk humor, britiske komedie er noe shit...

Anonymous poster hash: 40673...4da

tumblr_m9ffnrV95U1r1vzzeo2_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du meldt deg på det mars prosjektet hvor dem skal reise til mars for alltid

Anonymous poster hash: 40673...4da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Smak og behag, kanskje du har sett litt for mye av got og annet amerikansk møkk... Nei Anonymous poster hash: 40673...4da

Jo... Akkurat som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...