Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Å fy fader bingo-Bjørn er så ekkel! Maken til frastøtende mann har jeg aldri sett tror jeg! Grøss! Charter-Svein passer glimrende i den rollen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skal være greia med hun Line Halvorsen? Hun er jo liksom så snill og god, også er det samtidig noe rart med henne? Hmm... Nysgjerrig...

Anonymous poster hash: fa011...595

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ble det av Jens August egentlig? Kommer han tilbake? HVa skjer.. :s synes HC har blitt så dårlig de siste årene..



Anonymous poster hash: 1d024...830
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av Jens August egentlig? Kommer han tilbake? HVa skjer.. :s synes HC har blitt så dårlig de siste årene..

Anonymous poster hash: 1d024...830

Han som spilte Jens August var lei og ville ut av serien. Han uttalte i et intervju at han tvilte på det ble et comeback. I serien var han inne i laboratorium som ble påtent, men vi "så" ikke om han kom seg ut eller ikke. Så de holder vel alle muligheter åpne dersom han skulle ombestemme seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som spilte Jens August var lei og ville ut av serien. Han uttalte i et intervju at han tvilte på det ble et comeback. I serien var han inne i laboratorium som ble påtent, men vi "så" ikke om han kom seg ut eller ikke. Så de holder vel alle muligheter åpne dersom han skulle ombestemme seg. :)

han sa i et intervju til god kveld norge at han kommer tilbake

Anonymous poster hash: 07a83...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa i et intervju til god kveld norge at han kommer tilbake

Anonymous poster hash: 07a83...f79

Haha, jaaa, det forundrer meg ikke.. Ble vel litt kjedelig å blogge om økologi og miljø i lengden. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHH, så bra! Blir liksom ikke det samme uten godeste Jens :P



Anonymous poster hash: 1d024...830
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaaa, det forundrer meg ikke.. Ble vel litt kjedelig å blogge om økologi og miljø i lengden. :fnise:

Var vell noe sant han drev sist gang han forsvant fra cæsar,men han kom tilbake da,så tror han gjør det nå og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som spiller den ekte broren (han som Edvin har identiteten til) må være den dårligste skuespilleren noensinne.



Anonymous poster hash: 230e6...c6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som spiller den ekte broren (han som Edvin har identiteten til) må være den dårligste skuespilleren noensinne.

Anonymous poster hash: 230e6...c6b

Synes han spiller godt jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell noe sant han drev sist gang han forsvant fra cæsar,men han kom tilbake da,så tror han gjør det nå og.

Han sa vell ikke konkret at han kommer tilbake, var mer at i cæsar kan alt skje så man skal ikke være overraska visst han kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...