Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Takk for oppdatering! Synes det er mye bedre å lese litt i blandt så jeg slipper å se på så ofte, men må liksom få med meg hva som skjer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns det var trist i dag jeg også :tristbla:

Lurer på når oscar skal bli oppdaget jeg!!

En ting jeg syns er teit er at Cato har døpt om båten alt. Etter to dater med hu dama :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hallo! Siden vi snakket om Rolf og Scott, og Frysepulver nevnte den avstemningen, her er alternativene:

Hva vil Scott med Rolv?

Scott er forelsket i Rolv

Scott trenger Rolv som drapsmann til en jobb

Scott og Rolv er brødre

Scott vil at Rolv skal gifte seg med Eva

Det er noe helt annet

Artige forslag, men jeg tror de er brødre.

[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, leste om den, det var den som var hjemme hos "Halvorsens"? (eneste norske familien jeg vet om som kalles slik man gjør det i USA... :ler:) Mamma får julekort hvert år fra en venninne og familie.

"Bla-bla-bla"

The ....s/The .... Family :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var trist? Har ikke sett på, jeg får ikke lov av Sixx. Jeg leser og jeg leser...

Må jo ta deg litt pauser da!! Jeg har lært at når man pugger bør man kun lese 30 min av gangen, så ta en liten pause, repetere det du leste i stad, og så begynne på nytt. Får klemt inn cæsar da veit du, eller så får du kjøpe deg en dvd-opptaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cæsar-tråd :hoppe:

Tror det er Ellen som får sparken, jeg.

Og så tror jeg Rolf og Scott er brødre, men at det er far til Rolf som også er far til Scott, siden Hugo ikke er den biologiske faren til Scott...

Gleder meg til vi får vite hva det egentlig er med de to karene, hva det er som knytter dem sammen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ellen fått no pes for denne horemamma-virksomheten sin ennå eller?

Ganske lei de sexgreiene jeg og, Svein må jo være rimelig tafatt da... :roll: Hadde datteren min gjort noe sånt hadde jeg pakket tingene våre og kjørt opp på vidda og så kunne vi bodd der til jenta var 70 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Synes det blir for teit hvis Scott og Rolv er brødre - har liksom vært nok sånne historier der.

Men det kan tyde på at de er det ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag:  :grine: så triist!!!

Tenkte over det i dag, vi har lenge sett at Scott har snakket med en ukjent i telefonen, helt tilbake til det styret med han som "datt ut" av vinduet og det for lenge siden. Da sier han bare "hei, det er meg". Nå har det jo blitt litt avslørt at det er Rolf han snakker med, antkeligvis har det vel vært han som har vært kompanjongen hans hele tiden. Rolf eier sikker en del av Cæsar han også. Virker ihvertfall som Scott og Rolf kanskje er halvbrødre?!

Også var det enda en ting jeg tenkte på i dag, nå kan de jammen meg bytte ut vignetten igjen snart!

Har det ikke vært Hallstein han har snakket med da da? Navnet hans har som regel alltid blitt nevnt i løpet av samtalene.

Jeg håper og tror det er Ellen som får sparken denne uka. Syns det er nok med alle de sex-greiene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå virker det som det er litt action på hotellet... Får nok kikke innom igjen en dag tenker jeg. Må holde meg litt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke Hugo Scott sin biologiske far???

Nei, Hugo adopterte Scott og Sue-Astrid da de var små,så Egil Espevold kan jo være Scotts biologiske far. Scott nevnte jo at moren hans var oslo jente opprinelig! Blir spennende å finne ut hvordan det henger sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...