Gå til innhold

Mimretråd for oss som har levd en stund


Mona Sax

Anbefalte innlegg

Hej alla i hopa. Tenkte det kunne være hyggelig/artig med en mimretråd, hvor vi kan snakke om "de gode gamle dager", og kanskje legge ut noen bilder/videoer fra en tid som er forbi, men som vi husker med et smil rundt kjeften. :)

 

Er vel like greit at jeg begynner, siden jeg tross alt starter denne tråden. 

 

Regner med at noen her inne husker denne røveren? ;)

Husker det ble en slags hobby å se om noen hadde glemt igjen penger der. Er faktisk en som fortsatt står i nærheten av der jeg bor. :)

 

post-95494-0-29488900-1444466114_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefonkiosken husker jeg, ja. Jeg frøs mye i en sånn når jeg skulle ringe hjem i de glade studentdager. Mitt bidrag skulle være en god gammeldags sykkel med ballongdekk, som jeg i parentes bemerket lærte å sykle på etter mye knall og fall. Men jeg fant ikke noe brukbart bilde av en sånn "ekte" gammel en. Jeg fant kun moderne etterlikninger. 

 

Men det jeg kom over var et bilde av den (den gang så) kule Apachesykkelen. Hmpf, var selvsagt bare gutta som fikk ha sånn. Jeg var übermisunnelig, husker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det jeg kom over var et bilde av den (den gang så) kule Apachesykkelen. Hmpf, var selvsagt bare gutta som fikk ha sånn. Jeg var übermisunnelig, husker jeg. 

 

Husker jeg også ville ha en sånn, ja.  :biggrin:

 

Apropos sykler, så husker jeg de kreative forslagene vi hadde for hva DBS sto for. "Dritt Bak Setet", "Døden Bak Styret" osv.  :fnise:  Men de klengenavnene kan jo ha dukket opp tidligere enn som så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Husker tiden før vi skaffet oss videospiller. Da ble denne røveren fast følge da vi leide film i helgene. :)

 

 

Moviebox.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...