Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

 

Har ikke lest så mye av det du har skrevet, så har ingen formening. Men synes det er rart du vil fortelle detaljer som f.eks at du er blitt sjekket opp av kjendiser osv pga din likhet til ei dame og ikke legge ut bilde? Du blir vel like gjenkjent uansett, for regner med du har fortalt sjekkehistorien til vennene dine og - om den hadde vært sann?  :rolleyes:​ 

Anonymous poster hash: f13bb...c7c

 

 

Jeg har lite nettverk i Norge, kun bekjente og folk i jobbsammenheng. Så at noen jeg har fortalt dette jeg skriver her til leser, er omtrent null. Tror du ikke tenker over hva jeg skriver for å ikke nli gjenkjent?

 

Og med den bakgrunnen fra den franske hippieoverklassen? Og styrtrik enke med doktorgrad? Jaja...

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

 

Spennende, ikke sant? Og jeg vel aldri sagt hvilket land jeg var en del av den. Enke, men nå gitt. Er det merkelig at rike kvinner har doktorgrad?

 

 

Høres bare ut som en gal dame i grunn  :vetikke: Eller en veldig fantasifull en  :laugh:

Anonymous poster hash: c9cbd...2d3

 

Jeg er hverken gal, eller er særlig fantasifull. :)

 

 

Kardashians og nå. Okay  :romeo:

Anonymous poster hash: c9cbd...2d3

 

Ja, de var hyggelige de. Men nå er du iallefall misunnelig. ;) ;) ;) Innrøm det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ihvertfall veldig god i norsk, skriver som en innfødt! :)



Anonymous poster hash: 60b8b...ee0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

 

Du er ihvertfall veldig god i norsk, skriver som en innfødt! :)

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

 

Takk. Men så har jeg jobbet hardt med språket også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men så har jeg jobbet hardt med språket også. :)

Det er virkelig godt gjort, uten nettverk og all ting.

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

 

Det er virkelig godt gjort, uten nettverk og all ting.

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

 

Jeg har en norsk mann, leser norske bøker, aviser og jeg har godt språøkre.

 

Jeg kjenner jeg blir litt forbannet over all mistenksomheten som mange av dere bedriver mot meg. Det minner om mobbing - det som er annerledes synes dere iallefall å ikke like. Og dermed blir jeg hugget ned. Jeg startet tråden fordi jeg er lei av beskyldninger.

 

Og hvorfor kan jeg ikke få være meg selv på KG? Please.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvem som var Milla, men det holder jeg for meg selv i tilfelle personen ikke vil at vi skal spekulere i det. :)

 

Jeg tror ikke det er noen hemmelighet hvem som var personen bak Milla. Hun har skrevet det selv i tråden jeg linket til over innleget ditt, og i dagboka si om jeg ikke husker helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er jo litt komisk. Jeg skal ikke spekulere i hvem du Citronella er eller ikke er, det driter jeg litt i. Men det er gøy å se hvilken "makt" dette har over brukerne her inne. Virker som om enkelte er så redde for å bli lurt/snytt av en anonym bruker her inne at de må gå i forsvar med en gang og holde denne brukeren nede. "Kom ikke her og tro at du kan lure oss!" Hehe, neivel..slutt å legg så mye i det da!

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er jo litt komisk. Jeg skal ikke spekulere i hvem du Citronella er eller ikke er, det driter jeg litt i. Men det er gøy å se hvilken "makt" dette har over brukerne her inne. Virker som om enkelte er så redde for å bli lurt/snytt av en anonym bruker her inne at de må gå i forsvar med en gang og holde denne brukeren nede. "Kom ikke her og tro at du kan lure oss!" Hehe, neivel..slutt å legg så mye i det da!

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

Det er TS selv som har gjort dette til en sak ved å starte en tråd om det. De alle fleste juger i større eller mindre grad her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er TS selv som har gjort dette til en sak ved å starte en tråd om det. De alle fleste juger i større eller mindre grad her inne.

selv om TS starter en tråd så er man ikke tvunget til å helle bensin på bålet.

Men veldig underholdende å se på da :)

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det er TS selv som har gjort dette til en sak ved å starte en tråd om det. De alle fleste juger i større eller mindre grad her inne.

Ja. Jeg startet et tråd om det fordi jeg som sosiologisk eksperiment ønsket å se hvordan deres reaksjoner ble. Menner som føler seg lurt, har en helt spesiell adferd, og behøvde noen konkrete eksempler på dette i praksis slik at jeg kan konkludere i en artikkel jeg holder på å skrive. Denne artikkelen skriver jeg selvsagt under pvsedonym, jeg kan da ikke blåse min identitet rett i fjeset på Kg-leserne. Nei, det skulle tatt seg ut!

 

Eller jeg startet denne tråden fordi jeg elsker oppmerksomhet omkring min notorisk løgnakrige person.

 

Eller. Jeg ønsker å være her som meg selv og slippe PM og spekulering omkring meg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

 

Hva er det du vil oppnå egentlig...?

Anonymous poster hash: 43a37...050

 

Kjære deg. Jeg ønsket å fortelle at jeg IKKE er Milla. Og når det kommer innlegg som legger opp til spekulasjoner omkring min person, så svarer og står jeg opp for meg selv.

 

Hva vil DU egentlig? Jeg synes faktisk slike utsagn som du presenterer avslører en stokk dum og nysgjerring og sensasjonslysten person.

 

Og det morsomte du vet og som gjør at du føler deg hevet over f.eks meg er at du får pluss på innlegget ditt. Se, nå har du 6 plusser! Wow! Du har skrevet og ytret noe genialt! 

Endret av Citronella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg. Jeg ønsket å fortelle at jeg IKKE er Milla. Og når det kommer innlegg som legger opp til spekulasjoner omkring min person, så svarer og står jeg opp for meg selv.

 

Hva vil DU egentlig? Jeg synes faktisk slike utsagn som du presenterer avslører en stokk dum og nysgjerring og sensasjonslysten person.

 

 

Den smalt fra rett kjeft, ja! :) 

Anonymous poster hash: 43a37...050

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du mistolket den ene AB'en som spurte om du var Milla. Det var ikke et seriøst spørmål, vedkommende påpekte bare at milla også drev endel med dikting.

 

Det er vel ingen som tror i blodig alvor at Milla er en av kosemozerne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså, TS.

 

Dette er ikke første gang jeg ser du lager en tråd rundt din egen person, og jeg lurer derfor litt på hva du ønsker å oppnå, når du samtidig virker veldig hårsår rundt kommentarer rundt din egen person i disse trådene? Jeg har aldri lagt negativt merke til deg i selve forumet, ut fra svarene dine, eller noe i den dur, så disse trådene om deg selv er snart det eneste jeg forbinder med deg som bruker.

Hvorfor i all verden gjør du deg selv til et tema på denne måten, dersom oppmerksomhet, spekulasjon eller sensasjonslyst rundt din person er det du vil unngå?



Anonymous poster hash: 29d64...41c
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...