Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Kjenner du Citronella personlig?

Visst ikke kan du ikke uttale deg.

Jeg er sikker på at Citronella dikter opp alt hun skriver på kg. Det er for utrolig til å være santt. Og noe er godt til å være dant så er det jo det.

Nei, ikke kom med misunneligkortet!Anonymous poster hash: 0b2e9...fd3

Hvorfor skal jeg komme med et misunneligkort :klo:

Da får du bare tro det :)

Jeg tror at Citronella er Citronella, en snill og hyggelig dame :)

Endret av Sir Jacklost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal jeg komme med et misunnelsekort :klo:

Da får du bare tro det :)

Jeg tror at Citronella er Citronella, en snill og hyggelig dame :)

Hun kan vel være snill og hyggelig selv om hun pynter ekstremt på sannheten?

Anonymous poster hash: 0b2e9...fd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg komme med et misunneligkort :klo:

Da får du bare tro det :)

Jeg tror at Citronella er Citronella, en snill og hyggelig dame :)

Fra en gammel KG-tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=127342&page=2

"Uten å ville skape mer spekulasjon, så skjønner jeg at det er frustrerende å ikke skjønne noe. Kort fortalt: en bruker som skapte mye engasjement og spekulasjoner før i tiden. Så mye at det toppet seg og brukeren forsvant. Ryktene er at "hun" var flere personer som brukte kg som research til en bok."

 

(Jeg ble også nysgjerrig på hvem Milla var og hva hun gjorde) :)

Anonymous poster hash: 6f6a1...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gammel KG-tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=127342&page=2"Uten å ville skape mer spekulasjon, så skjønner jeg at det er frustrerende å ikke skjønne noe. Kort fortalt: en bruker som skapte mye engasjement og spekulasjoner før i tiden. Så mye at det toppet seg og brukeren forsvant. Ryktene er at "hun" var flere personer som brukte kg som research til en bok." (Jeg ble også nysgjerrig på hvem Milla var og hva hun gjorde) :)Anonymous poster hash: 6f6a1...a0e

Oi, mange slettede medlemmer siden den gang O:

Dette er nesten 10 år før min tid så ikke rart jeg ikke kjente til henne :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla er død.

Personen bak Milla har nå ny bruker.

Anonymous poster hash: 80b80...955

Shit! Hvordan klarte du å finne ut det?!?

Anonymous poster hash: 0b2e9...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit! Hvordan klarte du å finne ut det?!?Anonymous poster hash: 0b2e9...fd3

Jeg var Milla. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 80b80...955

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var Milla. :)

Anonymous poster hash: 80b80...955

CitroneLLA, der det deg?

Cintronella kommer med de mest utrolige ting om hennes liv så jeg tror at Milla er deg.

Anonymous poster hash: 30a5c...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var Milla. :)Anonymous poster hash: 80b80...955

DamDamDaaaaaaa!

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ok." Takk for denne viktige informasjonen, skjønner godt at du måtte opprette en tråd slik at kvinneguiden flere tusen medlemmer får med seg dette, siden jo du har fått et par PM-er om dette. Viktig. Viktig.

 

Når det er sagt, syns jeg det er rimelig patetisk å ikke poste bilder av seg selv, men likevel legge ut bilder av noen amerikanske kjendiser og si at "sliiiik, det er slik jeg ser ut."



Anonymous poster hash: ab912...72e
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ok." Takk for denne viktige informasjonen, skjønner godt at du måtte opprette en tråd slik at kvinneguiden flere tusen medlemmer får med seg dette, siden jo du har fått et par PM-er om dette. Viktig. Viktig. Når det er sagt, syns jeg det er rimelig patetisk å ikke poste bilder av seg selv, men likevel legge ut bilder av noen amerikanske kjendiser og si at "sliiiik, det er slik jeg ser ut." Anonymous poster hash: ab912...72e

Det var jo tydligvis behov for det siden du gidder å respondere.

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg kan forsikre om jeg er fullstendig ærlig og ikke dikter noe! Ja, jeg har og har hatt et liv utenfor boksen, men det gjør meg ikke til en løgner. Jeg er Citronella. Helt ekte. Men bilde på KG eller mer privat info vil dele aldri få. Ha en fin søndag ☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsikre om jeg er fullstendig ærlig og ikke dikter noe! Ja, jeg har og har hatt et liv utenfor boksen, men det gjør meg ikke til en løgner. Jeg er Citronella. Helt ekte. Men bilde på KG eller mer privat info vil dele aldri få. Ha en fin søndag ☀️

Jeg tror på deg :hug:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest så mye av det du har skrevet, så har ingen formening. Men synes det er rart du vil fortelle detaljer som f.eks at du er blitt sjekket opp av kjendiser osv pga din likhet til ei dame og ikke legge ut bilde? Du blir vel like gjenkjent uansett, for regner med du har fortalt sjekkehistorien til vennene dine og - om den hadde vært sann?  :rolleyes:​ 



Anonymous poster hash: f13bb...c7c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Har ikke lest så mye av det du har skrevet, så har ingen formening. Men synes det er rart du vil fortelle detaljer som f.eks at du er blitt sjekket opp av kjendiser osv pga din likhet til ei dame og ikke legge ut bilde? Du blir vel like gjenkjent uansett, for regner med du har fortalt sjekkehistorien til vennene dine og - om den hadde vært sann?  :rolleyes:​ 

Anonymous poster hash: f13bb...c7c

 

Og med den bakgrunnen fra den franske hippieoverklassen? Og styrtrik enke med doktorgrad? Jaja...

Anonymous poster hash: 60b8b...ee0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bare ut som en gal dame i grunn  :vetikke: Eller en veldig fantasifull en  :laugh:



Anonymous poster hash: c9cbd...2d3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...