Gå til innhold

Jeg er ikke Milla


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Gjennom min tid her inne, både med Citronella som nick og andre nick har jeg fått flere PM's og det har blitt ytret i fora.

 

Men jeg ikke Milla.  :gullengel:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjennom min tid her inne, både med Citronella som nick og andre nick har jeg fått flere PM's og det har blitt ytret i fora.

 

Men jeg ikke Milla.  :gullengel:

Hvem er Milla? Hva er det med Milla?

Anonymous poster hash: 966e3...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke forbudt å nevne Milla her på KG?Anonymous poster hash: 4202f...6d6

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 966e3...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Om jeg husker riktig så laget denne Milla masse hodebry for KG med masse oppdiktede tråder og skapte mye furore blandt brukerne her inne.

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at trådene var oppdiktet men selve innholdet i dem :P

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg husker riktig så laget denne Milla masse hodebry for KG med masse oppdiktede tråder og skapte mye furore blandt brukerne her inne.

Anonymous poster hash: 4202f...6d6

 

Hvem er Milla?

http://www.klikk.no/kvinneguiden/article1502037.ece

"Alle som i dag er over 30 år og som vanket på Kvinneguiden for noen år siden, kjenner til fenomenet Milla, men få vet hvem hun var! Milla var på en måte datidens Fotballfrue."

Anonymous poster hash: 6f6a1...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fenomenet Milla

Dagbøkene på Kvinneguiden var på mange måter forløperen til blogging. Milla sine dagbøker på Kvinneguiden er dessverre forlengst slettet. Derfor kan jeg ikke gjengi historien nøyaktig slik den egentlig var. Men jeg kan forsøke å gjengi min opplevelse av Milla. Noen trodde til og med at jeg var Milla, at jeg hadde funnet henne opp for å få lesere og inntekter til Kvinneguiden. Ikke helt ulikt at mange trodde at Kagge var Anonym. Caroline Berg-Eriksen vet alle hvem er.

Milla var utrolig flink til å skrive. Hun hadde en presisjon i språket som var helt perfekt. Det ville ikke overraske meg mye om hun i dag er tekstforfatter, eller jobber med språk. Milla levde et oppdiktet liv, og hun levde det gjennom en profil i forumet på Kvinneguiden gjennom flere år. Hun var krass og spissfindig i språket. Presis til fingertuppene. Krassere enn en blyantspisser, og sarkastisk som få.

Hun hatet nybakte mammaer som gikk i grilldress uten å stelle neglene sine og sminke seg hver morgen. Hun kunne ikke i sin villeste fantasi forstå at noen mennesker med respekt for seg selv kunne sove i annet enn egyptisk bomull, og hun så ned på alle som hun selv plasserte under seg i pyramiden hun bygde rundt sitt eget fiktive nettliv.

Og med slike uttalelser ertet hun på seg flere tusen kvinner i Norge. Engasjerte småbarnsmødre, kvinnesakskvinner, ujålete flotte damer, rett og slett kvinnen i gata!

Men Milla hadde også en positiv, hjelpsom side. Hun var utvilsomt en kvinne med stil. Hun ga utallige gode tips og råd i forumet for velvære, hud, hår og kosmetikk. Noen ganger som forståelsesfull hyggelig "tante", andre ganger som en kvinne som aldri hadde forsøkt en dagkrem til under 500 kroner, og enkelte ganger som en allviter som balanserte på ordkunstens line, slik at ingen noen gang kunne ta henne for å bryte regler på Kvinneguiden. Og ja - reglene var sannsynligvis de strengeste som har vært i et forum."



Anonymous poster hash: 6f6a1...a0e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var ikke her i den sagnomsuste Milla-tiden, men såvidt jeg har skjønt så var hun en person som diktet opp alt hun skrev. Men folk trodde henne og fulgte hva som skjedde i det relativt utrolige livet hennes, så de ble jo greit forbanna når alt viste seg å være bullshit. 

 

Har ikke noe forhold til hvem du er Citronella, men kanskje du også har kommet med noen relativt "fantastiske" påstander eller noe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citronella er definitivt ikke henne! Artikkelen beskriver en person helt ulik Citronella

Kjenner du Citronella personlig?

Visst ikke kan du ikke uttale deg.

Jeg er sikker på at Citronella dikter opp alt hun skriver på kg. Det er for utrolig til å være santt. Og noe er godt til å være dant så er det jo det.

Nei, ikke kom med misunneligkortet!

Anonymous poster hash: 0b2e9...fd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...