Gå til innhold

Hva er DIN dypeste hemmelighet?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... Jeg spiser mine egne nesebjørner & kan av og til kline dem på vasken. :O Dette skulle mannen ha vært klar over ;)

Anonym poster: 2c2873550d44e379541e643234c2f2b2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post som anonym? Emmm jæææ.

Jeg har en veldig utviklet 6. sans. Medfødt, det er til mer plage enn hjelp!!

Innimellom, noen ganger i året kliner den til å skremmer livdritten ut av meg. Så hender det jeg sier hva jeg opplever, og det er ekkelt å lete i biblioteket for å fastslå at hva jeg opplevde var rett... Sinnsyyyyk creeeepy. Man blir aldri vandt med dette aså.

Har opplevd psykometri...Psykometri vil si å avlese en gjenstands historie ved å holde gjenstanden i hånden og "koble seg på" den. Man kan så lese av selve gjenstandens historie og/eller detaljer fra gjenstandens eier og/eller detaljer fra gjenstandens eier...Merkelige greier.

Telepati opplever jeg innimellom, også kalt tankeoverføring og tankelesning. Det er det å få vite om en annen persons tanker og følelser uten å bruke kjente sanser.

Det vil si oppnå direkte mental kontakt med en annen person uten at man meddeler seg ved hjelp av språk, koder, tegn, eller andre fysiske signalformer.

Jeg har opplevd etrocognition, som er muligheten til å kjenne fortiden gjennom visjoner og følelser. Som å gå inn i et hus å "se" hva som var der før, lukte og høre... Å samtidig vite det er fra svunnen tid.

Alle mine krefter nå handler om å ikke anerkjenne dette lenger, for det kommer bare vonde ting, eller triste greier. Holder kjeft og leter ikke etter svar lenger. Jeg har aldri tatt feil, så da blir jeg mere redd dette som ligger i min natur enn å tenke på det som en gave.

Anonym poster: 40191a03213df593fc88851c8a702801

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i læreren min, og han er 15 år eldre en meg.

Anonym poster: 345399175251f9874fc9a05b27902e69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han hele skolens don juan?

Anonym poster: d3bc3505f66d18613f31dc2dec6c6451

Nei, bare min :fnise:

Anonym poster: 345399175251f9874fc9a05b27902e69

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

:vetikke: kanskje at jeg digger å se på Svenske Hollywoodfruer? Det er jo ingen hemmelighet at jeg ser på det da, men jeg reklamerer jo ikke til andre at jeg koser meg med programmet.

Ellers er jeg skikkelig dårlig på å holde på mine egne hemmeligheter så jeg rekker ikke ha en hemmelighet mer enn 5 minutter :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ganske dirty...............

Anonym poster: ce1d5bd3a6c4ee3735e5f8d572f874e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Livredd GU, i den grad at jeg brekker meg av å høre referanser til det i filmer ol om jeg ikke er forberedt på det.

Dette er det kun enkelte svært, svært nære venner som vet om, og partnere når det har vært på tide med samtalen om hvorfor jeg nekter å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd GU, i den grad at jeg brekker meg av å høre referanser til det i filmer ol om jeg ikke er forberedt på det.

Dette er det kun enkelte svært, svært nære venner som vet om, og partnere når det har vært på tide med samtalen om hvorfor jeg nekter å få barn.

GU?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste hemmelighet er at jeg har ett forhold på nettet.

Så hvær kveld klokken 23.00 når mannen min legger seg, sitter jeg oppe til neste morgen sammen med min vidundelige nett gutt.

Og han er 10 år yngere enn meg.

Anonym poster: 15d6f2207527365ef56e63ecc84b4a0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fysisk vondt i hjertet vær gang min farmor ble lagt inn på sykehuset. Jeg fikk kramper i brystet så gikk det noen minuter så ringte min far og sa at farmor ble lagt inn, tok aldri feil. Hun hadde pacemaker, nå er hun død men veileder meg fortsatt.

Anonym poster: 91299d7294be50c30108bc175f3b1fc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen jomfru. Jeg later som jeg har mange venner, et liv og at jeg er en normal person blant andre mennesker, men sitter stort sett alene hele tiden.

Anonym poster: 57f40e27c24595dee546c8590e06530e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min(e) er at jeg ville gjort hva som heltst for å få tilbake ekskjæresten min. Selv om jeg vet, og andre rundt meg, at jeg ikke burde, så ville jeg kastet alt jeg har i armene for å få ha tilbake.

Jeg har også tatt en abort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har møtt samboeren min på nettet, men er utrolig ukomfortabel med å fortelle andre dette. Så foreldrene mine tror jeg har møtt han via felles venner og venninner tror jeg møtte han ute på byen.

Så jeg arbeider hardt for å ikke forsnakke meg :laugh:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tenker mye stygt om folk, det kan jeg ikke noe for. Sier det ikke til dem i allefall..

Anonym poster: c6dccadfeb34aae3bb303050fd455185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At jeg har opplevd seksuelle overgrep fra faren min da jeg var 11-14 år.. Tenker på det hver dag, men klarer ikke fortelle noen om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal tyggis på butikken noen ganger når jeg var liten. Tok kanskje sånn tre tyggispakker opp i ermet på en gang. :ninja:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...