Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Jeg stjeler ordet litt jeg...

Pratet med en kamerat fra USA idag..
Hvor han spurte meg "Så, hva skal du kle deg ut som på Halloween??"
Jeg bare "Ehm...Ingenting?" Og han svarte med "HÆ???? Hva faen, seriøst?? Skal du ikke kle deg ut!?"

Og jeg forklarer han med det at jeg ser på Halloween som en meningsløs feiring, rett og slett fordi jeg er norsk og Norge har egentlig ikke en tradisjon med å feire Halloween...De yngre kler seg opp, noen arrangerer fester og barn kler seg ut og går fra dør til dør, men de aller færreste gidder å dekorere huset  og feire Halloween. Så jeg feirer ikke, men vi har julebukk også forklarte jeg han om det...

og han trodde faktisk at hele verden feiret Halloween :fnise: og avsluttet med å si "Du vet ikke hva du går glipp av, det er så kult!" -Nåja, jeg har opplevd det i statene EN gang...Og det var greit nok det...Men, ikke noe jeg vil oppleve igjen :fnise: Savner litt alle husene og butikkene som var overpyntet med skumle saker og ting..Men...gå glipp av noe? Nei.. x)

*gjemmer ordet*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mornings :sol:

God natt  ^_^

Jeg glemte av tiden...Har strikket ferdig 8 lapper, 22stk igjen så er mitt pledd ferdig x)

Heldigvis, jobber jeg ikke før....Fredag igjen x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt  ^_^

Jeg glemte av tiden...Har strikket ferdig 8 lapper, 22stk igjen så er mitt pledd ferdig x)

Heldigvis, jobber jeg ikke før....Fredag igjen x)

Åå! Det er så fint med strikka pledd :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå! Det er så fint med strikka pledd :)

Tror den kan bli bra fint også ^^

Bruker denne typen:

http://img.tradera.net/medium/264/210494264_6ad81616-7876-4d00-9f9f-954e439e80db.jpg

Har allerede strikket meg en lue av den sorten..

Eller.."Strikke strikke" Jeg strikker som om det skulle blitt ett langt skjerf også syr jeg sidene sammen etterpå xD (jeg klarer ikke den andre...NORMALE måten :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* . .  ¸ .   °  ¸. * ● ¸ . ...somewhere...   ° ☾ °  ¸. ● ¸ .  ★ ° :.  . • °   .  * :. . ¸ . ● ¸    ★  ★☾ °★ .     .  °☆  . ● ¸ .   .      * .  ☾ °  ¸. ...over the rainbow...* ● ¸     ° ☾ °☆  . * ¸.   ★ ★ ° . . ☾ °☆  . * ● ¸ .   ★ ° :.  . • ○ °★  .  * .      .   °  . ● .    ° ☾ °☆  ¸.● .  ★  ★ ° ☾ ☆ ¸. ¸  ★  :.  . • ○ ° ★  .  * . . °  ¸. * ● ¸ . ...way up high...   ° ☾ ★ ° . .    ★ ° ☾  * . ★ ° :.  . • °   .  * :. . ¸ . ● ¸    ★  ★☾ °★ .   ★ ° . .    . ☾ °☆  . * ● ¸ * .    ...you're a potato.   °  . ● .



Anonymous poster hash: 32806...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...