Gå til innhold

Hvor mange ord kan du skrive på 60 sekunder?


kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jævlig irriterende når det er meningsløse setninger. Trykker jo bare feil da. Skriver mye raskere i RL.



Anonymous poster hash: adfcd...723
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord i minuttet (WPM) 57 Tastetrykk 293

(285 | 8) Riktige ord 69 Feilskrevne ord 2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig irriterende når det er meningsløse setninger. Trykker jo bare feil da. Skriver mye raskere i RL.

Anonymous poster hash: adfcd...723

Enig. I starten tastet jeg feil hele tiden pga. alle de tilfeldige ordene, men etter noen øvings-runder ble jeg bedre. Nå er jeg litt hekta, haha. Prøver å slå mine egne rekorder. Håper på 100 snart :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ord i minuttet (WPM) 69 Tastetrykk 348

(344 | 4) Riktige ord 78 Feilskrevne ord 1 Du er bedre enn 60.19% av alle brukere (position 340 of 854 - siste 24 timer)

Anonymous poster hash: d4db9...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord i minuttet (WPM) 115 Tastetrykk 582

(576 | 6) Riktige ord 133 Feilskrevne ord 1

Jeg er så gammel at jeg lærte Touch på skrivemaskin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, jeg er ikke halvparten så kjapp som dere. Men jeg klager ikke: Den siste timen har jeg skrevet 58 ord. Samtidig strøk jeg 50 ord jeg skrev i går, så det samlede resultatet blir åtte ord i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man har færre ord pr minutt enn riktig skrevne ord på et minutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man har færre ord pr minutt enn riktig skrevne ord på et minutt?

Det lurer jeg også på! Nå fikk jeg 80 ord i minuttet, men 94 riktige og 1 feil :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var moro, minner meg om da vi lærte toutch-medoten på vgs. :)

Her er min screenshot:

Resultat Screenshot Ord i minuttet (WPM) 82 Tastetrykk 412
(412 | 0) Riktige ord 94 Feilskrevne ord 0 Du er bedre enn 81.14% av alle brukere (position 109 of 578 - siste 24 timer) Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat Screenshot Ord i minuttet (WPM) 98 Tastetrykk 497

(488 | 9) Riktige ord 112 Feilskrevne ord 2 Du er bedre enn 92.16% av alle brukere (position 45 of 574 - siste 24 timer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så godt som ingen som tar screenshot eller noe av resultatene sine, og legger ut noen slike bilder her ?

Slik dette fungerer nå, så kan man jo bare skrive hva som helst. Men det er ingen som kan se hvorvidt slike påstander faktisk er korrekte eller ikke.......

:(



Anonymous poster hash: 50ac6...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det så godt som ingen som tar screenshot eller noe av resultatene sine, og legger ut noen slike bilder her ?

Slik dette fungerer nå, så kan man jo bare skrive hva som helst. Men det er ingen som kan se hvorvidt slike påstander faktisk er korrekte eller ikke.......

:(

Anonymous poster hash: 50ac6...b02

Skjønte ikke hvordan man gjorde det, men har lagt inn over i innlegget mitt nå. Se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...