Gå til innhold

Folk som tror de kan noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du plages med noe og finner ut at et forum kan hjelpe deg. Du stiller spørsmål og venter spent på svar.

Endelig får du svar, men svaret er litt diffust. Svaret er forholdsvis generelt, og knapt bedre enn google-svarene du selv jobbet fram.

Du tenker at denne debattanten kan sine ting og stiller flere, litt mer avanserte spørsmål.

Denne gangen derimot dukker det ikke opp svar fra debattanten du trodde kunne noe.

Dét er vanvittig irriterende!!!

Hvis du ikke kan noe, så vær så snill å ikke svar. Kan du derimot sakene dine er det fint om du svarer.

Ikke gi uttrykk for at du kan så mye når du ikke gjør det.

Sånn, det var mitt utbrudd på formiddagen.

God helg og godt OL til alle!

Anonym poster: 1c481bf7a99956bb80666ab46bd97f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NerdMedSverd

Pst, svarer akkurat på det jeg vil. Kunnskapsrik eller ei

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at denne debattanten kan sine ting og stiller flere, litt mer avanserte spørsmål.

Denne gangen derimot dukker det ikke opp svar fra debattanten du trodde kunne noe.

Dét er vanvittig irriterende!!!

Hvis du ikke kan noe, så vær så snill å ikke svar. Kan du derimot sakene dine er det fint om du svarer.

Ikke gi uttrykk for at du kan så mye når du ikke gjør det.

Har det noen gang falt deg inn at mange regner seg som ferdig med en tråd når de har svart i den? Eller synes du man har plikt til å følge opp en tråd man har svart i til evig tid? Enkelte ganger har jeg opplevd at jeg har deltatt i en diskusjon sent på natten. Så legger jeg meg på et tidspunkt. Og neste morgen ser jeg at personen jeg diskuterte med tror hun har vunnet diskusjonen fordi jeg ikke svarte mer. "Jaså, nå ble det stille, ja". Moralen må være, om du legger deg kl 2 på natten så har du tapt enhver diskusjon du måtte ha deltatt i. :closedeyes:

Anonym poster: f1a45b8cec287a020915481b60b067bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...