Gå til innhold

Bør menn ha på kyshetsbelte på jobbreiser ol.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle dere menn som tydeligvis føler dere truffet, hva har dere å skjule siden dere protesterer sånn?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Det handler ikke om å føle seg truffet, eller protestere.

Det handler om å påpeke at det er like mange kvinner som menn som er utro, selv om det kan virke på mange av kvinnene her at det kun er menn.

Fei for egen dør, så skal jeg feie for min egen tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om å føle seg truffet, eller protestere.

Det handler om å påpeke at det er like mange kvinner som menn som er utro, selv om det kan virke på mange av kvinnene her at det kun er menn.

Fei for egen dør, så skal jeg feie for min egen tenker nå jeg.

Og hvorfor kan dere ikke gå med på å gjøre det som er nødvendig for å gi dama deres tillit til dere da?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kan dere ikke gå med på å gjøre det som er nødvendig for å gi dama deres tillit til dere da?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Det spørsmålet kan du jo stille damene også. Undersøkelser sier jo at dere tar oss igjen angående statistikken på utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet kan du jo stille damene også. Undersøkelser sier jo at dere tar oss igjen angående statistikken på utroskap.

Hvis alle menn gikk med kyskhetsbelte så hadde ikke damene hatt noen å være utro med, smarten!

Anonymous poster hash: b4912...3a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle menn gikk med kyskhetsbelte så hadde ikke damene hatt noen å være utro med, smarten!

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Igjen, snu denne 180 grader rundt og du har det samme resultatet, smarten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som ikke protesterer da?

Hva ville du egentlig med denne tråden? Diskutere rengjøringsnivået på hotellrom eller hvorvidt mennesker er utro?

Jeg ser nemlig ikke sammenhengen du her prøver å konstruere.

Kvinner er like utro, men de griser ikke slik som menn under utroskapen.

Jeg tipper at TS jobber som renholdspersonale på et hotell, og vil ha mindre å gjøre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er like utro, men de griser ikke slik som menn under utroskapen.

Jeg tipper at TS jobber som renholdspersonale på et hotell, og vil ha mindre å gjøre :jepp:

Du har sikkert rett i dette, men det jeg lurer på er om folk griser mer når de er utro enn når de har sex med partneren på hotell? :klo:

Det er den umiddelbare antakelsen om at sex på hotell ummidelbart er utroskap jeg ikke klarer å følge. :sjokkert:

Jeg har hatt masse sex på hotell, men jeg har ikke vært utro. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye tilgrisete hotellrom fra menn som tror alt er frittvilt når de er på jobbreiser uten kona. Kan jo bare tenke seg hvor mange koner som sitter hjemme og aner fred og ingen fare men blir bedratt av ektemenn som ikke eier skam. Burde kvinner presse på for å få mennene til å ha tingen under lås og slå når de ikke er under tilsyn av kona?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Samtidig ligger kona å spriker for andre menn hjemme. Rydder og vasker så ingen får vite. Kvinnfolk er alltid verre!

Alle damer er utro! ALLE!!

Anonymous poster hash: 34cb7...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlig renhold at det avdekkes sæd på dørhåndtak og i stolene? Mannfolka er helt ut av kontroll tydeligvis.

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Kan være så enkelt at kona ga han er runk, også gidder ikke kvinnemenneske å vaske seg før hun går i dørene. Damer er også grisete.

Anonymous poster hash: 34cb7...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kyskhetsbelte til mann trenger ikke være noe mer enn et «bur» (for eksempel i plast eller metall) som forhindrer ereksjon. Da går det greit både med rengjøring og med urinering.

Aha....

Jeg har dessverre ikke satt meg inn i dette som du kanskje skjønner :P

Men det er da betryggende å vite at det finnes muligheter med rengjøring og urinering, samt andre do-aktiviteter.

Men mannen har jo lipper. Hva om han kysser en annen kvinne da?

Skal han da gå med Hannibal-maske, Trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett i dette, men det jeg lurer på er om folk griser mer når de er utro enn når de har sex med partneren på hotell? :klo:

Det er den umiddelbare antakelsen om at sex på hotell ummidelbart er utroskap jeg ikke klarer å følge. :sjokkert:

Jeg har hatt masse sex på hotell, men jeg har ikke vært utro. :opplyser:

Vi bør kanskje konkludere med at menn på reise generelt må gå med kyskhetsbelte.

Bare pass på at det ikke er av metall - det vil bli problemer gjennom sikkerhetskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kvinner er like utro, men de griser ikke slik som menn under utroskapen.

Jeg tipper at TS jobber som renholdspersonale på et hotell, og vil ha mindre å gjøre :jepp:

Tja.... ;)

Nå er det jo slik at mange damer "drypper og renner" og til og med spruter de også, så ikke kom her å skyld bare på gutta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vi bør kanskje konkludere med at menn på reise generelt må gå med kyskhetsbelte.

Bare pass på at det ikke er av metall - det vil bli problemer gjennom sikkerhetskontrollen.

Hmmm..lurer forresten på hvordan det er å få ereksjon i en av disse beltene jeg....Vondt?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre er det nok mere damer som er utro enn menn. Kanskje på tide å stramme inn litt, sånn at damene kanskje går tilbake til å være husmødre? Alt var bedre før.:)

Anonymous poster hash: 3e204...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..lurer forresten på hvordan det er å få ereksjon i en av disse beltene jeg....Vondt?? :skratte:

Ikke sitt å lur på det!

Ta saken i egne hender og test det ut 😸

Husk å gi oss tilbakemelding :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sitt å lur på det!

Ta saken i egne hender og test det ut 😸

Husk å gi oss tilbakemelding :-P

Hehe det er et helvete skal jeg si deg.:P

Anonymous poster hash: 3e204...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja.... ;)

Nå er det jo slik at mange damer "drypper og renner" og til og med spruter de også, så ikke kom her å skyld bare på gutta :fnise:

Sånn sett i forhold til griseriet til menn er vel det heller unntaksvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de kvinnene han har seg med på jobbreise er jo sikkert noens kone også? Eller..?



Anonymous poster hash: 43ff4...435
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Utrolig mye tilgrisete hotellrom fra menn som tror alt er frittvilt når de er på jobbreiser uten kona. Kan jo bare tenke seg hvor mange koner som sitter hjemme og aner fred og ingen fare men blir bedratt av ektemenn som ikke eier skam. Burde kvinner presse på for å få mennene til å ha tingen under lås og slå når de ikke er under tilsyn av kona?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Nei, selvsagt ikke. Kunne ikke falle meg inn å nekte min mann og ha sex med andre om det er det han vil ha. Selvsagt hadde jeg valgt han bort da, men å legge bånd på han blir jo helt feil. Da vet du jo at eneste grunnen han holder seg vekke fra andre damer er pga låsen og ikke fordi han ikke vil. Vesentlig forskjell :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kan dere ikke gå med på å gjøre det som er nødvendig for å gi dama deres tillit til dere da?

Anonymous poster hash: b4912...3a0

Les innlegget mitt en gang til, du. Da finner du ut at hovedinnholdet tilsier at du ksn stille spørsmålet ditt rett tilbake til kvinner også.

Meningen med innlegget var ikke å dømme noen eller noe - meningen var at jeg mener både kvinner som menn bør feie for sin egen dør, istede for å skrike ut at bare menn, eller bare kvinner er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...