Gå til innhold

HVORFOR blir visse brukere hatet eller elsket på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Dette var kjempeinteressant!! Jeg lurer på om det er mange som poster anonymt i politiske debatter for å ha ett lettsindig rykte :fnise: *gjette på hvem*

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Hehe :) men tror det er sant det hun sier. Jeg tror også veldig mange poster som AB om de skriver om sårbare ting i f.eks kropp og helse eller i samliv og relasjoner. De fleste vil vel kanskje fremstå som "perfekt". Jeg personlig kan også poste slike ting som AB, men skriver også personlige ting under brukeren som er sårbart for å vise at jeg faktisk er menneskelig og absolutt ikke perfekt (dette er en typisk hatgreie som går igjen at jeg prøver å være perfekt, men det er ikke sant) og jeg tror kanskje ikke jeg er dem eneste som poster litt som AB og litt som meg :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ingen hates her inne, men noen irriterer nok mer enn andre.

Hvor mye de blir lagt merke til henger sammen med mange ting antar jeg. Tror de som legges mest merke til er de som:

- Gir små hyggelige kommentarer til noen personlig i mange tråder, flørter eller smigrer en del (eks: Harry Dotter og flere).

- De svarer i veldig mange tråder og legges derfor merke til.

- De kommer med noe veldig morsomt eller et godt reflektert svar et sted, og det de skriver legges derfor lettere merke til neste gang de svarer i en tråd.

- Eller de deler mye bilder av seg selv eller skriver mye om sitt sexliv ;).

Jeg er selv en som sjelden nevnes i det hele tatt, men jeg ser at det likevel er mange som besøker profilen min daglig.

Anonymous poster hash: 1da1d...f48

Jeg tror ikke besøk på profilen betyr så mye. Ikke annet enn at mange strir med kombinasjonen pølsefinger og smarttelefon og nettbrett. Jeg havner innpå profiler støtt og stadig, men det er uhyre sjelden det skjer frivillig. De gangene jeg går inn på en profil med viten og vilje er det for å sende en pm, så da ser man det jo sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er positivt å bli sett ofte på kg, og være kjendis her inne. Det er jo bare et tegn på at man henger altfor mye på kg siden man tydeligvis har tid til å svare på alle mulige emner dagen lang.

Anonymous poster hash: ed786...d90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Herlighet, om det er noen som bryr seg så innmari om brukere her inne så burde de ta seg en tur ut. Det er bare et nettforum, men enkelte lever sitt liv her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) men tror det er sant det hun sier. Jeg tror også veldig mange poster som AB om de skriver om sårbare ting i f.eks kropp og helse eller i samliv og relasjoner. De fleste vil vel kanskje fremstå som "perfekt". Jeg personlig kan også poste slike ting som AB, men skriver også personlige ting under brukeren som er sårbart for å vise at jeg faktisk er menneskelig og absolutt ikke perfekt (dette er en typisk hatgreie som går igjen at jeg prøver å være perfekt, men det er ikke sant) og jeg tror kanskje ikke jeg er dem eneste som poster litt som AB og litt som meg :)

Ja de jeg liker best er de som ikke bestandig må være så perfekte :)

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er positivt å bli sett ofte på kg, og være kjendis her inne. Det er jo bare et tegn på at man henger altfor mye på kg siden man tydeligvis har tid til å svare på alle mulige emner dagen lang.Anonymous poster hash: ed786...d90

Nei det er noen som blir kjendis med få innlegg

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er noen som blir kjendis med få innlegg

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Som hvem da?

Anonymous poster hash: 910a7...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hvem da? Anonymous poster hash: 910a7...c26

Provoserende eller flørtebrukere :)

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende eller flørtebrukere :)

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Provokatørene finner hverandre og flørterne finner hverandre, har jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: 438dd...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av oss legger ut puppebilder = poppis på kg :nigo:

Anonymous poster hash: ae103...645

blir man poppis om man legger ut kuk bilder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater ingen, men misliker de som sprer dritt, tards og plussehorer.

Hva er plussehorer?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som bare fisker etter plusser.

Hvordan da? Hvordan vet du at de bare fisker etter plusser?

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir man poppis om man legger ut kuk bilder også?

De håper det nok selv, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 438dd...070

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De håper det nok selv, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 438dd...070

Gjelder det samme for de som legger ut puppe bilder? De gjør det fordi de håper de blir populære av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjelder det samme for de som legger ut puppe bilder? De gjør det fordi de håper de blir populære av det?

Det tror jeg. Puppelære. :biggrin:

Anonymous poster hash: 438dd...070

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det samme for de som legger ut puppe bilder? De gjør det fordi de håper de blir populære av det?

Det tror jeg. Puppelære. :biggrin:

Anonymous poster hash: 438dd...070

Akkurat dette var litt interessant fordi på penisbilde-tråden var INGEN menn som la ut bilder anonyme. Mens på puppebilde-tråden så jeg flere anonyme brukere. Konklusjon: menn er oppmerksomhetshorer :fnise:

Anonymous poster hash: ae103...645

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror noen er "hata" altså mislikt og mange irriterer seg, mens noen prøver å provosere og kanskje lage et varemerke som en nevner, men mislykkes jo fatalt :pasha:



Anonymous poster hash: ae103...645
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da? Hvordan vet du at de bare fisker etter plusser?Anonymous poster hash: c5f12...ea3

Ingen svar :lete: Jeg lurer veldig på dette jeg

Anonymous poster hash: c5f12...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...