Gå til innhold

Pene og attraktive damer =store diamanter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk diamantring fra Tiffanys til 120 000,-

Er helt vanlig pen, ikke noen modell akkurat.



Anonymous poster hash: c45bb...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk diamantring fra Tiffanys til 120 000,-

Er helt vanlig pen, ikke noen modell akkurat.

Anonymous poster hash: c45bb...4c3

Anonymous poster hash: 55d7b...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma samler på diamanter, så jeg har naturligvis fått de som har blitt for små for henne. Ingen menn som betaler for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Menn vil alltid skjemme bort pene kvinner :)

De får omtrent gavene dandert i fanget, uten å bruke en eneste krone på det..

Man er desverre ikke pen nok om en må kjøpe gavene til seg selv.

En ekstrem pen kvinne trenger verken si noe, eller gjøre stort. For de har lært at livet bare vil overøse dem med oppmerksomhet og gaver.

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Menn vil alltid skjemme bort pene kvinner :)

De får omtrent gavene dandert i fanget, uten å bruke en eneste krone på det..

Man er desverre ikke pen nok om en må kjøpe gavene til seg selv.

En ekstrem pen kvinne trenger verken si noe, eller gjøre stort. For de har lært at livet bare vil overøse dem med oppmerksomhet og gaver.

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Hva har du røyka?

Kan du ikke gå inn på et manne-forum og skrive slike fjerne påfunn og fantasier istedet? Diskusjon.no eller noe?

Anonymous poster hash: 58e1b...f39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du røyka?Kan du ikke gå inn på et manne-forum og skrive slike fjerne påfunn og fantasier istedet? Diskusjon.no eller noe? Anonymous poster hash: 58e1b...f39

Jeg må ingenting..

TS

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har verken diamanter eller gull, kun fordi jeg ikke liker det. Hvor jobber du, så jeg slipper å gå innom der og bli dømt nord og ned ...

Forresten, det gjør ikke noe om jeg blir dømt nord og ned.. det betyr ikke noe hva folk jeg ikke kjenner tenker om meg...

Endret av NoFuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest SunflowerPenguin

TS her

Menn vil alltid skjemme bort pene kvinner :)

De får omtrent gavene dandert i fanget, uten å bruke en eneste krone på det..

Man er desverre ikke pen nok om en må kjøpe gavene til seg selv.

En ekstrem pen kvinne trenger verken si noe, eller gjøre stort. For de har lært at livet bare vil overøse dem med oppmerksomhet og gaver.

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Kommer an pá hvilken mann de fár seg. Det finnes ná ogsá menn som ser lenger enn nesetippen sin og som klarer á sette ned grenser for bortskjemte kvinner og. ;) Desutten, hvis det kommer en skikkelig stor "penge-krise" en gang sá vil ikke de kvinnene klare seg sá bra med fasaden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra for damer, om de er litt lubne eller bare slanke så kan de få seg en mann som gjør alt for dem, dem kan ende opp med å bli forsørget av en rik mann noe som aldri kunne skjedd med en mann :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra for damer, om de er litt lubne eller bare slanke så kan de få seg en mann som gjør alt for dem, dem kan ende opp med å bli sørget av en rik mann noe som aldri kunne skjedd med en mann :)

Bitter? ;)

Anonymous poster hash: c45bb...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra for damer, om de er litt lubne eller bare slanke så kan de få seg en mann som gjør alt for dem, dem kan ende opp med å bli sørget av en rik mann noe som aldri kunne skjedd med en mann :)

Sørget?

Anonymous poster hash: 6dde5...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Menn vil alltid skjemme bort pene kvinner :)

De får omtrent gavene dandert i fanget, uten å bruke en eneste krone på det..

Man er desverre ikke pen nok om en må kjøpe gavene til seg selv.

En ekstrem pen kvinne trenger verken si noe, eller gjøre stort. For de har lært at livet bare vil overøse dem med oppmerksomhet og gaver.

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Heldigvis er vakre kvinner snille og omsorgsfulle. Selv får jeg alltid hjertet knust av kjekke, barske menn. De feier over hundrevis av kvinner, lurer og lokker med gode ord for så å forsvinne. Alle disse kjekke mennene, som alltid får de best betalte jobbene og de flotteste kvinnene. Barske menn får alltid toppstillinger, bare se på Joans Gahr Støre. Det kan ingen nekte for. Disse vakre kvinnene er bare snille de, og holder seg hjemme, mens alle de kjekke mennene får herske i verden som de vil. De knuser hjerter, ligger rundt. Det viser også regnskap hos gullsmeder, at de rike mennene med barskt utseende kjøper masse smykker, til alle sine vakre kvinner verden over. De særdeles kjekke og vakre mennene, som surfer på utseende og knuste hjerter fra topp til topp.

Anonymous poster hash: ad702...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er vakre kvinner snille og omsorgsfulle. Selv får jeg alltid hjertet knust av kjekke, barske menn. De feier over hundrevis av kvinner, lurer og lokker med gode ord for så å forsvinne. Alle disse kjekke mennene, som alltid får de best betalte jobbene og de flotteste kvinnene. Barske menn får alltid toppstillinger, bare se på Joans Gahr Støre. Det kan ingen nekte for. Disse vakre kvinnene er bare snille de, og holder seg hjemme, mens alle de kjekke mennene får herske i verden som de vil. De knuser hjerter, ligger rundt. Det viser også regnskap hos gullsmeder, at de rike mennene med barskt utseende kjøper masse smykker, til alle sine vakre kvinner verden over. De særdeles kjekke og vakre mennene, som surfer på utseende og knuste hjerter fra topp til topp.

Anonymous poster hash: ad702...c57

Får et teit innlegg, fins like mange bitchy fine damer der ute som menn...

Anonymous poster hash: 2c6c2...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som at mannen jobber mens dama sitter hjemme og blir forsørget av mannen

Ja, jeg har selv lest i diverse magasiner at alle vakre kvinner kun sitter hjemme og nettsurfer, og gjør ingenting annet enn å motta diamanter, pels og andre gaver dagen lang.

Anonymous poster hash: ad702...c57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får et teit innlegg, fins like mange bitchy fine damer der ute som menn...

Anonymous poster hash: 2c6c2...f81

Nei, nei. Vakre kvinner sitter jo bare hjemme og mottar diamanter fra mennene sine. Vakre kvinner tar jo ikke del i samfunnet slik som resten av oss. Helt enig med TS i at vakre kvinner bare ligger på divanen hjemme og spiser druer mens gull og diamanter strømmer inn.

Anonymous poster hash: ad702...c57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kommer disse damene på salg til nyttår?

De er til salgs hele året. På salg er de ikke før de nærmer seg midten av tredve.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...