Gå til innhold

Typen vil jeg skal strippe!


lillegulle

Anbefalte innlegg

... og jeg skulle ønske jeg kunne tatt det på sparket. Men har ikke verdens beste selvtillitt sånn sett, og klarer ikke se på meg selv som sexy. Det og da skulle stå framfor han og late som jeg er dritsexy, ta på meg selv osv kommer derfor ikke veldig naturlig.

Noen tips? Hva kan jeg gjøre for å føle meg mer komfortabel? Hva gjør man egentlig i en striptease, bevegelser som er sexy osv? Noen som har erfaring kanskje? Linker til noe bra? Har jo veldig lyst egentlig, er bare ikke så naturlig for meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje det å ta en liten strip foran kjæresten kan hjelpe til å styrke selvtilliten din? :) Du trenger jo ikke ta helt av; men hva med å ta på en av hans skjorter også sexy undertøy under. Så knepper du opp en og en knapp mens du svinger litt forsiktig på hofta ;) Tease litt ved å snu deg og la skjorten falle sakte men sikkert av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ham på en stol og beveg deg rundt stolen og på fanget hans. Da er det mindre sannsynlig at han legger merke til at du danser 'feil' (hvis du er et stykke unna får han fullt overblikk over alle bevegelsene dine). I tillegg blir det mulig for deg å involvere ham i strippingen ved å ta på ham, slik at du slipper å føle deg alene og beglodd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant tips på YouTube, øvde meg litt først, inkludert å ta av de klærne jeg skulle ha på på en mest mulig sexy måte. Også overrasket jeg han en kveld vi drakk, drakk på meg litt mot.. ;)

Det gikk egentlig bedre når jeg øvde, var litt for sjenert, men han digga det! Så det går sikkert enda bedre neste gang. :)

Anonymous poster hash: e2cb0...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant tips på YouTube, øvde meg litt først, inkludert å ta av de klærne jeg skulle ha på på en mest mulig sexy måte. Også overrasket jeg han en kveld vi drakk, drakk på meg litt mot.. ;)

Det gikk egentlig bedre når jeg øvde, var litt for sjenert, men han digga det! Så det går sikkert enda bedre neste gang. :)

Anonymous poster hash: e2cb0...ded

Legg gjerne ut link til gode videoer :-)

Anonymous poster hash: 6315a...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du? :popcorn:

Anonymous poster hash: a9ac5...1ad

Er i avstandsforhold, så har ikke fått sett han enda. Tror det blir et litt for stort steg for meg å starte med dette på skype :P Men blir definitivt å skje ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...