Gå til innhold

Spurte mann på tinder om han ville ha sex ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?



Anonymous poster hash: af68b...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsidenyheten i morgen: Det viser seg at menn er forskjellige likevel. *gasp*

Nei, jeg har ikke opplevd det fordi jeg aldri har spurt et ukjent menneske som jeg aldri har møtt om de vil ha sex med meg. Men jeg kan ikke si jeg er overrasket heller.

Endret av HeiHade
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsidenyheten i morgen: Det viser seg at menn er forskjellige likevel. *gasp*

Nei, jeg har ikke opplevd det fordi jeg aldri har spurt et ukjent menneske som jeg aldri har møtt om de vil ha sex med meg. Men jeg kan ikke si jeg er overrasket heller.

Lenge siden sist ...

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for jeg kunne aldri sunket så lavt at jeg spurte i utgangspunktet. Svaret overrasker meg heller ikke.



Anonymous poster hash: 3cf8f...f15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Siden dette her er første gangen for deg, hvor mange har du hatt sex med på tinder? Og hvorfor vil du ikke hilse på de folkene du vil ligge med først? Først sex og deretter introduksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden dette her er første gangen for deg, hvor mange har du hatt sex med på tinder? Og hvorfor vil du ikke hilse på de folkene du vil ligge med først? Først sex og deretter introduksjonen?

Jeg ville selvsagt hilse på han først, er ikke helt dum. Men med hensikt å ha sex ja, om han var en god mann. Har hatt det en gang før, ble ikke noe mer.

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Menn med bl.a prestasjonsangst /usikre på seg selv ønsker svært ofte å bli godt nok kjent med en evt sexpartner. Eller så er han ikke ute etter kun sex men også noe mer :)

Anonymous poster hash: 04fbf...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med bl.a prestasjonsangst /usikre på seg selv ønsker svært ofte å bli godt nok kjent med en evt sexpartner. Eller så er han ikke ute etter kun sex men også noe mer :)

Anonymous poster hash: 04fbf...422

Finnes da mange på Tinder som leter etter et seriøst forhold og ikke bare noen å ha sex med. Det gjør en ikke usikker. Tvert i mot.

Anonymous poster hash: d613c...783

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Helt normalt blant voksne, middels tenkende menn ja.

Eller bare at han er gift og vil bare se om han hadde klart å få seg noe..... nettspenning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Eller bare at han er gift og vil bare se om han hadde klart å få seg noe..... nettspenning.....

Selvfølgelig også en mulighet. Min kunnskap om Tinder stanser ved at jeg vet det er en app, og at den kalles for sex app'en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var heldig denne gangen ja. andre menn hadde sagt ja på stedet som de skitne grisene de er



Anonymous poster hash: 4782b...da1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bare at han er gift og vil bare se om han hadde klart å få seg noe..... nettspenning.....

Han var 22

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig også en mulighet. Min kunnskap om Tinder stanser ved at jeg vet det er en app, og at den kalles for sex app'en.

Jeg fant min samboer på tinder. Det er like fullt en dating"side" som sukker.no, match.com osv.

Anonymous poster hash: d613c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også kjæresten min på Tinder, ingen av oss var ute etter ONS eller dating. Ikke alle som bruker appen er helt desp og vil ligge med tilfeldige folk.



Anonymous poster hash: ee4b6...7de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn med bl.a prestasjonsangst /usikre på seg selv ønsker svært ofte å bli godt nok kjent med en evt sexpartner. Eller så er han ikke ute etter kun sex men også noe mer :)

Anonymous poster hash: 04fbf...422

Eller kanskje at det er en mann med gode verdier? Det er ikke alle menn som betrakter enhver kvinne som et sexobjekt. Hvis det er en mann som er ute etter et langvarig forhold og har en tanke om sex enn slik normen virker å være, så vil selvsagt han si det på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også kjæresten min på Tinder, ingen av oss var ute etter ONS eller dating. Ikke alle som bruker appen er helt desp og vil ligge med tilfeldige folk.

Anonymous poster hash: ee4b6...7de

Nettopp, det var tilfelle her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte mann på tinder om han ville ha sex, nettopp fått match. Han svarte at han syntes jeg var veldig flott, men at han ikke greide helt tilfeldig sex. Altså at han ikke greide sex med noen han ikke hadde møtt før.

Noen som har opplevd det før?

Anonymous poster hash: af68b...a3c

Jeg og ei venninne skrev til samtlige menn på et datested for flere år siden og spurte samme spm. Og EN takket nei, så ja det er mulig i enkelte tilfeller :P

Og ja, jeg vet det var dumt og barnslig å gjøre det,men jeg skylder på at vi var unge og dumme :P

Anonymous poster hash: 1f0b7...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg fant min samboer på tinder. Det er like fullt en dating"side" som sukker.no, match.com osv.

Anonymous poster hash: d613c...783

Jeg fant også kjæresten min på Tinder, ingen av oss var ute etter ONS eller dating. Ikke alle som bruker appen er helt desp og vil ligge med tilfeldige folk.

Anonymous poster hash: ee4b6...7de

Som nevnt: Min kunnskap om Tinder er det lille jeg har lest om app'en. Jeg bruker ikke Tinder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...